Мінхо прокинутися ще не встиг, а на порозі його будинку вже стояв Чонін з великим пакунком в руках.
— Я ходив на ринок, — розповів молодший чарівник, розгортаючи паперовий пакунок, і Мінхо знадобилося зібрати все самовладання, щоб не виблювати свої нутрощі, коли перед ним з'явилася туша кролика, повністю очищена від хутра, рожева з краплинами крові. Чонін уклав м'ясо на стіл, а потім схопився за рушника, який висів поруч. — У тебе вдома лежить величезний вовк, якого треба чимось годувати. Цього кроля я купив у місцевих мисливців, вони його вполювали і продали мені. Можна його порізати і дати вовку.
Мінхо про це геть не подумав. Боже, ця думка тільки зараз спалахнула в його голові, і Мінхо відчув несамовитий сором, який накрив його, щойно він глянув на вовка. Той теж прокинувся і втягував носом повітря, мабуть, відчув запах м'яса неподалік. Мінхо весь учорашній день давав вовку лише воду, а про те, що його треба годувати, він геть забув. Це так банально, що аж тупо, і Мінхо хотів упасти на коліна перед вовком і просити у нього пробачення за власну легковажність.
Перед Чаном, виправив себе Мінхо. Вчора він дізнався, що його звати Чаном.
— Чоніне, ти просто геній, — Мінхо миттєво схопився за найбільші та найгостріші ножі, які зміг знайти у своїй скарбничці, і приступив до розрізання м'яса. Кролика Чонін приніс середнього, десь кілограма два, і на такого великого вовка цього має вистачити, можливо, на день чи два. Мінхо не був точно упевнений, скільки кролятини може за раз з'їсти настільки величезне створіння, але якщо врахувати, що Чан два дні взагалі і макової росинки в роті не мав, Мінхо закладався, що цього кроля Чан може з'їсти і за півхвилини.
Чонін приніс Мінхо новий клопіт, який неприємною чорною хмарою нависнув над купою інших проблем, з яким стикнувся чарівник, щойно в його домі з'явився перевертень. Його треба годувати, і навряд чи Чана задовольнить один простий кролик. Мінхо не знав, кого саме полюбляли вовки, за ким вони особливо полювали, а у Чанбіна вчора розпитати він не здогадався. Та й бодай попросити про допомогу теж не подумав, а сам Мінхо тварин не вбиватиме в лісі, навіть якщо від цього залежить життя Чана. Його вчили оберігати природу, а не нищити її, і він зовсім не уявляв себе зі зброєю в руках, коли забиратиме священне життя тварини.
А вовки — хижаки. В їхній природі закладено полювати на тварин та їсти сире м'ясо. Перевертні за умовами договору отримали свій клапоть лісу, де вони мали право полювати свій обід, а заходити на територію духів вони могли лише за попередніми домовленостями — якщо у вовків закінчаться жертви на їхній території. Щодо інших способів знайти собі поживу Мінхо ніколи не чув і не хотів взагалі про них знати — але, судячи з усього, доведеться.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зачароване серце
FanfictionДухи лісу привели чарівника Мінхо до пораненого звіра, в очах якого Мінхо впізнає перевертня. Добре серце світлого чарівника не може просто залишити помираючого вовка у лісі, і Мінхо тягне його до свого будинку. Проте Мінхо навіть не здогадувався, щ...