"Aawh Deef das best wel cute." Ik draai m'n hoofd richting haar en kijk haar met een 'Serieus? Moet dit?' gezicht aan. "Maar okay ik ga je helpen. Hoe goed ken je Louis? Welke school zit hij? Wie is z'n beste vriend of vriendin? Wat voor niveau doet hij? Wat voor klas zit hij in? Weet je überhaupt hoe oud hij is?!" Afwachtend kijkt ze me aan. "Weet ik veel welk niveau hij doet en welke school hij zit en ik weet ook niet wie zijn beste vrienden zijn nee." "Met wie heeft hij veel gepraat toen hij met je vrienden was vanmiddag?" Zachtjes begin ik te lachen, vooral met de meiden. "Met Lida, Maaike en Delana." "Oh okay ik stuur hun wel een berichtje om te kijken of ze het weten." "Stel, je weet wie z'n beste vriend of vriendin is, of je weet welke school hij zit, wat wil je dan doen?" Vraag ik nieuwsgierig. "Zie je nog wel." Grijnzend kijkt ze me aan en pakt hij telefoon uit haar zak en begint erop te tikken."Vind je Louis sexy?" Vraagt ze opeens. "Liz!" "Ja wat?! Het is gewoon een vraag hoor." Ze haalt haar schouders op. "Ja." Antwoord ik simpel. Ze lacht zachtjes. "Dat dacht ik al." Ik geef haar ze zacht duwtje. "Echt hea." Ze begint gelijk te lachen. "Je wilt hem gewoon helemaal kapot likken, dat zie ik toch aan je." Lacht ze mijn kant op. Ik kijk haar met een 'wtf' blik aan waardoor ze alleen maar harder begint te lachen.
"OEH OEH ik heb een berichtje!" Gehaast pakt ze haar telefoon uit haar zak en leest ze het berichtje. Er ontstaat een grijns op haar gezicht. "Okay wat weet je?" "Deef ontmoet me hier morgen om 2 uur S middags okay?" "Maar dan heb ik nog les, dus." "Alsof jij nooit spijbelt." Ze geeft me een duwtje. "Ja okay okay, morgen 2 uur hier?" "Jep, zie ik je dan?" "Ja ja dan zal ik er zijn." Ik glimlach haar kant op. "Weet je Deef." "Nee Liz?" "Ik denk dat Louis jou ook wel sexy vindt." Ze knipoogt even mijn kant op. Lachend schud ik m'n hoofd. "Iedereen vindt me sexy, dat weet je zelf toch." "Jaja opschepper." Ze houdt haar hand voor m'n gezicht. "Hé hé! Jij vond mij ook sexy, kom op, geef maar toe!" "Jaja mocht je willen schat." "We hadden niet voor niets verkering gehad." Ik kijk haar grijnzend aan. "Ja nou, je sixpack is hot, dus duhh ofcourse hadden we verkering, ik herhaal 'HADDEN' " Ze grijnst terug waardoor ik begin te lachen. "En je bent best lief." Voegt ze er aan toe. "Naawh, jij ook hoor babe." Ik geef haar een kus op haar haren.
"Maar eh, Deef ik moet naar huis." "Oh okay, ja ik ook eigenlijk." Ik geef haar een knuffel waardoor ze meteen terug knuffelt. "Morgen 2 uur hier hé!" Zegt ze nog voordat ze zich omdraait. "Jaja ik zal er zijn." Zeg ik nog, maar dat hoor ze waarschijnlijk niet meer. Ik draai me om en loop richting mijn eigen huis.
Wat zou ze van plan zijn? Ze gaat toch niets ergs doen ofzo? Nee vast niet. Zo is Eliza niet. Maar ze heeft vast wel een raar plan ofzo. Ik zie morgen wel.
Ik loop zo snel als ik kan naar huis. Ik hoop niet dat m'n moeder nog steeds ligt te janken net als daarnet. Als ik bij m'n huis ben aangekomen draai ik snel de sleutel in het slot en doe de deur open. "I'm home." Zeg ik zo zacht als ik kan. Maarja spijtig genoeg hoorde m'n moeder het toch. "Deef! Je bent er!" Ze rent naar me toe en knuffelt me. "Ja hoi." Zeg ik zo droog mogelijk terug. "Ik miste je echt." Ze kijkt me lief aan. "Aah okay." Antwoord ik met een schorre stem. Ik duw haar armen weg zodat ik naar de keuken kan lopen. Uit de koelkast pak ik een fles cola en schenk wat drinken in een glas. "Pak voor mij ook eens wat, wil je." Zegt m'n zus opeens op een arrogante toon. "Nee dat wil ik niet, nee." Fluister ik zacht in mezelf. Gelukkig hoort ze het niet en pak ik nog een glas voor haar.
Met de twee glazen loop ik de woonkamer in en plof ik op de bank naast m'n zus. "Alstu." Zeg ik op een best vrolijke toon. "Wat maakt je zo vrolijk?" Vraagt ze gelijk. "Niets hoezo?" "Je doet zo, zo, zo-" "Zo wat?" Vraag ik geïrriteerd terug. "Zo vrolijk." "Okay dan, ik zal wel chagrijnig doen tegen jou als je dat liever hebt." Boos kijk ik haar aan. "Jongens jongens, geen ruzie maken." Zegt m'n moeder opeens als ze de kamer binnenloopt.
Mijn ogen vallen op de klok en ik zie dat het al bijna 10 uur is. "Ik ga m'n boeken pakken enzo, en daarna slapen dus truste iedereen." Ik sta op uit de bank en loop weer richting de keuken om m'n glas op te ruimen. Snel pak ik nog een koekje uit de koekjestrommel en loop naar boven.
Als ik op m'n kamer kom pak ik wat boeken uit m'n kast van de vakken die ik morgen heb. Zo, m'n tas is al ingepakt. Ik trek m'n shirt over mijn hoofd uit. Hij ruikt naar Louis. Ik snuif er hard aan om zo Louis zijn geur te ruiken. Ik sluit m'n ogen. En jep, ik ruik Louis. Ik ruik hem niet alleen maar, ik zie hem ook voor me. Zijn lieve lach. Zijn lieve gezicht. Zijn knappe lichaam.
Ik gooi m'n shirt op m'n bed en doe m'n broek uit. Ik open m'n kast en pak er een pyjama broek uit die ik snel aantrek. Ik ga in m'n bed liggen en sla de dekens over me heen. Mijn ogen vallen nog even op het shirt dat ik net aanhad. Voorzichtig pak ik het en druk het dicht tegen me aan. Langzaam sluit ik m'n ogen. "Welterusten Louis." Fluister ik voor ik in een diepe slaap terecht kom.
Melissa❤
__________
JE LEEST
Deef in Dronkenland
RomanceDeef Dallas heeft een heel gewoon leven maar gaat elke nacht uit en dan gebeuren de meest rare dingen... Sommige dingen zijn gebaseerd op real life maar sommige dingen zijn wel verzonnen ._. Made by Eliza and Melissa ❤ ©no copy plz ._.