15. fejezet

67 4 0
                                    

Elena

Másnap

Rhenyra sárkánykőre ment,de az este nem csak a férjem halt meg. Féltem,hogy a király engem gyanúsít és a bosszúvágy is hajtott,így megmérgeztem az apám. Az éjjel a király és a Lannsiter ház feje is meghalt. Nem tudtam este aludni,így azt fontolgattam,hogy melyik gyerekem érdemelné meg Casterhegyet és a Lannisterek örökségét. Jason,Elody vagy Alice. Lianna királyné,az ő gyerekei öröklik a hétkirályságot,legyen ennyi elég neki. Végül Jason mellett döntöttem,mivel Alice és Aemond sárkánykőt kapják. Úgyis összeakartak házasodni,itt a remek alkalom. Jasonnek pedig úgy is erősebb igénye van rá,hiszen fiú. Ma van a temetés és Aegon koronázása is

Ruhám

A férjem sírjára tettem a gyűrűt végső búcsúmként

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

A férjem sírjára tettem a gyűrűt végső búcsúmként. A királyéra rásem bírtam nézni. Ezután a főbb nemesek esküdtek fel Aegonra,de az egyik megakart szökni és nekem sikerült elkapnom.
- Caswell nagyúr,ugye tudod,hogy ezért lógni fogsz?- Kérdeztem,majd az őrök elvitték. Aegont még ma délután királlyá koronázták,de a koronázás közben Rhenys tört elő a sárkányveremből. A lányom és a fiam elé álltam. Azt hittem,hogy ott helyben eléget minket,de nem így lett. Elrepült,mi pedig visszamentünk a palotába.
- Megkell ölnünk Rhenyrát.- Mondtam,mire Ottó bólintott,de Baesberry nagyúr felszólalt.
- Rhenyra Viserys örököse,ezt nem tehetjük. Én nem fogok ugrálni egy senki parancsára.- Mondta,mire felálltam.
- Én vagyok a Lannister ház feje,a királyné anyja és Sárkánykő törvényes örököse,ha a szajha nővérem nem fészkelte volna be magát oda. Ser Criston öld meg Baesberry nagyurat,megsértett.- Mondtam,mire Ser Criston megölte.
- Elkellene takarítani Beasberry nagyúrat.- Mondta a mester.
- Senki nem megy ki innen,amíg ezt megnem beszéljük.- Mondta Ottó.
- Én nem fogom hagyni,hogy meggyilkolják a király lányát. Viserys mindennél jobban szerette őt.- Mondta Alicent.
- Ha életben hagyjuk,akkor ők fogják megölni a fiaid,az unokáinkat és biztos vagyok benne,hogy az én gyerekeim sem lesznek biztonságban ettől a perctől fogva.- Mondtam,mire Alicent csendben maradt.
- Küldjünk követet Sárkánykőre,legallább próbáljunk törekedni a békére. Behódolhatnak és megtarthatják Sárkánykőt.- Mondta Alicent.
- Nem fognak bele egyezni.- Mondtam.
- Elmegyek oda és átadom az üzenetet.- Mondta Ottó.
- Megölnek,én is megyek,nekem mind a kettőjüknél nagyobb sárkányok van.- Mondtam,mire bólintottak és csak kisebb ügyekkel kezdtünk foglalkozni.

Másnap

Ma indulunk Sárkánykőre. Ottó már tegnap elindult,hogy időben odaérjenek.

Ruhám

Felszálltam a sárkányomra,majd elindultam a nővéremhez

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Felszálltam a sárkányomra,majd elindultam a nővéremhez. Ottó után érkeztem meg,Rhenyra sárkánya elállta az utat,de mikor megjelent a sárkányom Syrax elrepült.
- Rhenyra hercegnő.- Mondtam,de láttam a rajta lévő koronát,ami az apánké volt.
- Királynő, és te a birodalom és a nővéred árulója vagy.- Mondta Rhenyra.
- A nővéremé,aki megölte a férjem és a fattyú fiáé,aki fimegvakította az egyetlen fiamat. Nem én árulom el a kötelességemet és a becsületet.- Mondtam,mire Rhenyra elém lépett.
- Ezért kifogom vágni a nyelved.- Mondta,mire a sárkányom ráüvöltött.
- Próbáld meg.- Mondtam,majd felszálltam a sárkányomra és haza mentünk. Aemondot már elküldték Viharvégbe tárgyalni, a lányomnál megindult a szülés. Felsiettem a szobájába,ahol a lányom már a karjába tartotta a gyerekeket.
- A heteknek legyen hála,hogy jól vagytok.- Mondtam és átöleltem.
- Hogyment a szülés?- Kérdeztem,mire Aegon jött be.

Perzselő tűz (Daemon Targaryen Ff.)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora