FİNAL:Sevgi Her Şeyin İlacıdır

18 4 0
                                    

   Birdenbire, Melek rüya boyutundan uyanmaya başladı. Bilincinin sınırlarında dolaşan bulanık düşünceler, yavaşça dağılmaya başladı. Gözleri açıldığında, etrafında aydınlık bir oda gördü. Yanında annesi ve babası, endişeli ama umut dolu bir ifadeyle ona bakıyorlardı. Melek, şaşkınlıkla etrafa bakındı ve bir an için ne olduğunu anlamaya çalıştı.

Melek dona kaldı. "Bu nasıl olur? Siz ölmüştünüz," dedi gözlerinde şaşkınlıkla. Annesi ve babası, Melek'in gözlerindeki şaşkınlığı ve duygusal dolgunluğu fark ederken, endişeli bir şekilde birbirlerine baktılar. "Biz ölmedik yavrum, sen kaza sonrası komaya girdin," dedi annesi hüzünlü bir tonla.Melek, annesinin sözlerini duyduğunda bir an için şaşkınlıkla bakındı. Sonra, anılar hafızasına geri dönmeye başladı. Kaza, ardından gelen karanlık ve sessizlik... Evet, her şey yerine oturmaya başlıyordu. O korkunç an, şimdi net bir şekilde zihninde canlanıyordu.Sonunda gerçeği anlamıştı: Tüm yaşadıkları, bir rüyadan ibaretti. Kaza günü komaya girmişti ve yaşadığı her şey sadece bir hayaldi.

Yanındaki yatakta, küçük bir kız ve annesi yatıyordu. Melek, onların rüyasında sıkça gördüğü Masal ve annesi olduğunu fark etti. Komadayken, bir şekilde onların dünyasıyla bağlantı kurmuştu. Birbirlerini hiç tanımamalarına rağmen, rüya dünyasında birbirlerine destek olmuşlardı. Bu boyutsal bağ, onların gerçek dünyadaki mücadelelerinde de bir ışık olmuştu.

Melek ve Masal birbirlerine bakarken, odadaki herkes bu anlamlı bakışın sırrını merak ederken, ikili sadece birbirlerine gülümsedi. Aralarında sessiz bir anlaşma gibiydi bu gülümseme. İki genç kız, yaşadıkları bu olağanüstü deneyimle birbirlerine daha da yakınlaşmıştı. Yanlarında sevdikleriyle, bu zorlu süreci atlatmanın verdiği güçle doluydular.

Melek ve Masal yanlarındaki sevdikleri ile birlikde geleceğe umutla bakarken, bu anın değerini içlerinde hissettiler. Onları bir araya getiren sıra dışı bağ, artık gerçek dünyadaki mücadelelerinde de bir ışık olacaktı. Bu dostluk ve dayanışma, onları gelecekte karşılaşacakları zorlukların üstesinden gelmelerine yardımcı olacaktı.

Ve böylece, odadaki herkesin yüzünde bir tebessümle, Melek ve Masal'ın hikayesi mutlu bir şekilde son buldu. Geride, anlamlı bir deneyim ve derin bir dostluk kaldı.

Kırık DüşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin