48. Csajos buli

123 10 0
                                    

Lisa szemszöge

Reggel hétkor keltem és már órák óta várt az üzenet Hope-tól. Ma sem aludt sokat. Felöltöztem, a konyhában Clint volt, aki majdnem elaludt az asztalnál, így csendben vettem el négy péksütit és mentem Hope szobájába.

- Na végre! - ült fel. - Mi volt? - támad le azonnal.

- Semmi olyan, amit reméltél - lombozom le azonnal.

- Akkooor? - nyújtja el a szót.

- Sokat beszélgettünk. Ő is magától, én is. Megcsókolt. Azt mondta reméli meggondolom magam, de tud várni. A szoba előtt is csókkal köszönt el - hadartam és mosolyogtam.

- Szóval nyomul - érti meg.

- Nem! Nem úgy. Nem durván. Csak...

- Csak a tudtodra adja, hogy részéről okés a dolog.

- Igen.

- És nem hívtad be? - húzta fel a szemöldökét.

- Nem! - jesszus ez a lány. - Ha behívom akkor... - elhallgattam.

- Nem muszáj szexnek lennie - von vállat.

- Persze, mert két ember tud csak egymás mellett aludni. Volt már pasim.

- Igen, tud - mondja magabiztosan.

- Hope, te három éve a közeledbe sem engedtél senkit. Nálad már az nagy lépés, ha randira mennél - oltom le őt most én.

- De morcos vagy.

- Viszont így van - dobtam neki a két péksütit, amit írt nekem. - Azóta nem nyomult a seggfej?

- De. Tegnap nem voltak ott a lányok,így feljöttem. Tök jót beszéltem Dawsonnal.

- Tényleg? - ennek nagyon örülök.

- Ühüm. Milyen volt az életünk. Aztán kijött az az idióta és estére meghívott magához.

- Nem adja fel - nevetem el magam. - Szólj Steve-nek, ha bármi olyat tesz. Matt-el kellett volna randira menned.

- Látod! - veszi ki a péksüteményt a szájából. - Akkor minden könnyebb lenne.

- És mi van Bucky-val?

Az arcán láttam, hogy valami van. Megvagy!

- Tudtam, hogy van valami!

- Nincs semmi - fintorog.

- De igen! Mondd ki! - ültem teljesen mellé és rángattam a kezét.

- Megakartam csókolni, de elhúzódott. Tegnap este.

Ohh, köpni nyelni nem tudtam. Mi van? Hope? Ilyet tenni? Bucky pedig elhúzódik? Pedig én azt hittem neki sem közömbös.

- Szóval most azért nem mentem ki reggel és életmentő vagy ezzel - vette megint a szájába.

- Nem, Hope! - vettem ki a kezéből a kaját. - Te nem ilyen vagy! Te akkor is elé állsz és már csak azért is megmutatod mi a dörgés.

- Hagyjál már. Égő.

- Neked? - döbbentem meg. - Neked, aki gimisként egyetemi pasikkal járt? Neked, aki egy bulin lekoptatott egy csomó pasit és basztál rájuk? Emlékszel, amikor az az akárkicsoda visszautasított? Leszartad és kerestél olyat, aki akar is tőled valamit.

- Az régen volt Lisa - nyúlt a kaja után, de elrántottam a kezem.

- Nem! - lettem harcias. -Nem! Ha már ebbe belekezdtél akkor az azt jelenti, hogy mással is menne. Matt! Most szépen vissza jelöljük.

Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora