Byl jarní podvečer a Luke se s kapucí na hlavě a se sluchátky v uších, procházel po parku. Bylo zataženo a hrozné dusno, lidé okolo něj procházeli skoro ve spodním prádle, ale on si šel v mikině a dlouhých kalhotách.
Přišel ke stromu a na něj pověsil poslední leták, co držel v rukou. S povzdechnutím se koukl na plakát, na kterém bylo jeho milované kotě.
Ztratilo se kotě, slyší na jméno Michael. Odměna 50 dolarů. Zavolejte na číslo 202-234-5243 - Luke Hemmings.
Na Lukově obličeji panoval smutný úsměv, chybělo mu jeho kotě. Bylo bílé, hebké, mělo šedé oči a světle modrý flíček na zádech, tím bylo vzácné, pro Luka. Flíček měl proto, že když si přítelkyně jeho bratra barvila vlasy, ukáplo trošku barvy rovnou na Michaela.
Luke zase procházel ulicemi zpátky domů. Nikdo tam nebyl, jeho bratři byli pryč s přítelkyněmi a jeho rodiče na večeři.
Vysvlékl se, dal si sprchu a v boxerkách lehl do postele. Koukl na telefon, jestli nikdo nevolal. Nikdo nic, jen sms od Caluma.
Zítra v sedm, před vaším barákem. - Cal Xx
Mobil schoval pod polštář a koukal do tmy, která panovala v pokoji. Jeho myšlenky se točily jen okolo Michaela. Už skoro usínal, když v tom někdo začal klepat na okno. Luke si prohrábl jeho blonďatou kštici a šel k oknu.
Stál tam chlapec, v černé mikině a na hlavě měl kapuci. Jediné co viděl, byl měsíční svit, který se mu odrážel v jeho šedých očích. Chlapec za oknem si sáhl pod mikinu a Luke na důraz nejistoty ustoupil, myslel si, že chlapec za oknem ho chce zastřelit, no nestalo se. Kluk za oknem zpoza mikiny vytáhl bílé kotě, položil ho na parapet a utekl pryč.
Luke celý šťastný otevřel okno a kotě málem umačkal. ,,Chyběl jsi mi bráško." uculoval se a spolu s kotětem si lehl zpátky do postele. Kotě se uvelebilo na jeho hlavě a Luke spokojeně usnul.
Ráno Luka probil pohyb na jeho hlavě. S úsměvem podrbal Michaela na hlavě a vylezl ven. Bylo šest čtyřicet ráno. Ideální čas vstát. Oblékl se, vyčistil si zuby, nalakoval si vlasy, aby mu držely nahoře a s batohem a dobrou náladou vyrazil do školy.
Před domem už čekal zmiňovaný Calum , okolo pasu držel brunetku, jeho přítelkyni a opodál stál Ash. S cigaretou v puse mávl na Lukase a ten jen přikývl. ,,Zdar lidi." doširoka se usmál.
,,Dneska nějak zvesela." usmál se Calum a vydechl kouř z pusy.
,,Michael se našel." uculil se blonďák.
,,No konečně nebudeš vypadat jako hromádka neštěstí." poplácal ho po rameni Ash. ,,Jdeme?" zeptal se a všichni vyšli do školy.
,,A jsme tady." povzdechl si Calum. ,,Máme sedm hodin, pak se sejdeme u nás doma, ano lásko?" usmál se na brunetu a lehce ji políbil. Brunetka odešla do třídy, byla totiž o ročník níž něž oni.
Luke s Calumem a Ashem zapluli do třídy a posedali si do lavic. Jako vždycky, Ash s Calumem a Luke sám.
Blonďák ťukal v klidu do telefonu, než ho vyrušil pohyb vedle něj. ,,Můžu?" zeptal se kluk a Luke se na něj podíval. Celý ztuhl. První co ho zaujalo, byly vlasy bílé se světle modrým flekem. A hned potom jeho oči, které už viděl. ,,Tak jak blonďáku?" zeptal se a ukázal na prázdnou židli vedle něj.
,,J-jo jasně." zasekl se Luke a s trošku načervenalými líci, koukl zase do mobilu. Bělovlasý kluk si sedl vedlejší židli a koukl na něj.
,,Michael." natáhl k němu ruku na pozdrav. ,,Ty?" usmál se na něj.
,,L-Luke." neforemně se usmál a podal mu ruku. Začala hodina a Luke si byl na sto procent jistý, že tenhle kluk mu donesl kočku.