BÖLÜM 1

134 4 3
                                    

Yatırım yatakta daha da gerilerek kendime gelmeye çalışıyordum. ama pek başarılı olduğumu söyleyemezdim. uyku mahmurluğum o kadar üstümdeydi ki yarım saattir çıkamadığım yataktan sonunda çıkmaya karar vermiştim. ilk uyandığımda yatağımda tek olduğumu fark etmem uzun sürmemişti. ayaklarımı yere bastırdıktan sonra komidine uzanarak telefonumu elime alıp kontrol ettiğimde gördüğüm mesajla yüzüme bir gülümseme gelmişti. bol gülücüklü bir cevap verdikten sonra yataktan neşeyle çıktım.

ılık duşumu alırkende bu mutluluk yüzümdeydi. çıktığım duştan sonra zamanımı alan bir vücut bakımı ve makyaj rutininden sonra iç çamaşırlı halimle giyinme odama girdim. kararsızlıkla raflarımın arasında gözlerimi gezdirirken. gördüğüm kahverengi deri eteğimle duraksadım. üstüne de bulduğum krem rengi balıkçı yaka bluzumla gayet şık bir görüntü yakaladığımı fark ettim. giyinme odamdaki saate gözüm kaydığında acele etme sinyalları kafamda yanmaya başlamıştı. biraz daha acele ederek giyinmeye başladığımda. bir yandan da aksesuarımı seçmiştim.

kapının önündeki aynadada kendime son kez baktıktan sonra aceleyle mesajımı yazarak evde çıkmıştım. kalın kaşe montum ne kadar evde sıcak gelsede dışarıya çıktığım anda kalın giydiğim için kendimi tebrik etmeden duramadım.

hassas olan bünyemi bildiğimden kendime daha da dikkat etmeye çalışıyordum. acele adımlarla önce arabama uğrayarak torpidodan aldığım evrakları büyük çantama atıp. çokta yakında olan kafeye adımlamaya başladım. ne kadar bünyem hassas olsada soğuk havaya bayılıyordum. eğer gideceğim yer çok yakınsa yürümek daha da hoşuma gidiyordu.

uykumu çok güzel aldığım ve her sabah aldığım güzel mesaj yüzünden üstümdeki tatlı neşeyle yoğun olduğu belli olan kafenin içine giriş yaptım. selam veren garsonlara neşemi aktarmaktan çekinmeden büyük gülümsememle karşı selam vererek arkada bulunan odaya doğru ilerledim. odaya girmeden önce de işe yeni alımını yaptığım garsondan kahve hazırlamasınıda rica etmeyi unutmadım. boş odaya girdiğimde güzelce temizlenip havalandırıldığının farkına varmıştım. masaya çantamı bırakıp kalın kaşe montumu çıkartıp yerine astım. telefonumu alıp odadan hızla odanın çıkışına doğru ilerledim. kapıyı arkamdan kaparken bana doğru kahvemi alıp kafenin müşteri kaynayan kısmına adımlamıştım. her zamanki gibi yoğun bir gündü. trend ve modern bir kafe olduğundan daima yoğun olurdu. masaların arasında dolaşırken bir yandan kahvemden yudumlayıp bir yandan da etrafı inceliyordum. müşterilerin memnuniyetine bakıyordum.

gözüme çarpan durumla kaşlarımı çatmadan duramamıştım. etrafına gözlerimi dolaştırıp istediğim kişiyi bulduğumda

- Emre bey bana bakar mısınız ?" emre anında topladığı masayı bırakarak yanıma adımlamıştı. yanıma gelerek emrimi beklemeye başlamıştı. " emre bu koyu konuştuğumuzu sanıyordum. gözümüzün tutmadığı toplu erkek gruplarına kadın garsonlarımızı yollamıyorduk değil mi? peki nisa neden orada ?" emre benim dikkatle incelediğim masaya döndüğünde harakete geçmişti. nisaya başka yere yönlendirirken güzel garsonun yanından gitmesinden pekte memnun olmayan erkek grubu emreye siparişlerini vermeye başlamıştı.

sorunun çözülmesiyle adımlarıma devam ederek etrafı incelemeye devam etmiştim. kahvemin dibine geldiğimi fark ettiğimde istemsiz kaşlarımı çatmıştım. o sırada emrenin yanıma gelerek açıkla yapana kadarda devam etmişti.

- Umay hanım kusura bakmayın bu gün ekstra bir yoğunluk var dikkatimizden kaçmış bir durum.bir daha olmıyacak bir durum " dediğinde çokta üstünde durmamıştım. daha dikkat ediceğime emin olduğum biri olduğu içindir. kahve bardağımı emreye uzatırken

- tamamdır. olmayacağından eminim. bana bir kahve daha getirir misin? birde birini yollar mısın bana sigara alsın benim ki bitmiş" dediğimde kafasını sallamıştı. cebinden sigara paketini çıkartıp bana ikram etmeyide ihmal etmemişti.

UMAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin