Η Λίλι, ο Σέβερους, ο Τζέιμς, ο Λούπιν, ο Σύριος, ο Πίτερ και η YN βρίσκονται στο τέταρτο έτος. Η Λίλι έψαχνε ένα βαγόνι, τελικά μπήκε σε ένα στο οποίο καθόταν ένα κορίτσι.
Λίλι : Γειά με λένε Λίλι εσένα??
YN : με λένε...
Έκανε μία παύση καθώς κοίταξε τα παράξενα ρούχα του κοριτσιού.
YN : YN
Η Λίλι κάθεσαι και επικράτησε σιωπή. Μετά η Λίλι ακολούθησε το βλέμμα της και κατάλαβε ότι η YN κοίταγε τα ρούχα της.
Λίλι : δεν πρόλαβα να αγοράσω καινούργια ρούχα.
YN : Α μην ανησυχείς! Είναι... ωραία!
Λίλι : ευχαριστώ.
Καμία δεν μίλησε, και σε λίγο καθώς έσπασε ο πάγος άρχισαν να μιλάνε για το καλοκαίρι τους. Το τρένο σταμάτησε και όλοι κατέβηκαν. Ο Χάγκριντ τους οδήγησε στο χόγκουαρτςΜετά πήγαινε στην τράπεζα. Η Λίλι πήγε στο τραπέζι του γκρίφιντορ ενώ η YN κάθισε στο σκαμνί που της έδειξε η Μαγκόναγκαλ
Ντάμπλιντορ : καλός ήρθατε παιδιά καλός ορίστε την νέα μαθήτρια την YN!!!
Η Μαγκόναγκαλ έβαλε το καπέλο στο κεφάλι της.
Καπέλο : Γκρίφιντορ!!!
Η YN πήγε να κάτσει δίπλα στην Λίλι. Μετά το φαγητό ο Ντάμπλιντορ σηκώθηκε
Ντάμπλιντορ : Στους κοιτώνες σας αφήσαμε τις καινούριες στολές για κάθε κοιτώνα.
Όλοι πήγαν στο δομάτιο τους να της δουν.
YN : ουάου!!!! Είναι τέλεια!!
Η στολή :Λίλι : είναι τέλεια αλλά καλύτερα να πάμε για ύπνο τώρα.
YN: ναι καληνύχτα.
Το πρωί τα κορίτσια ξύπνησαν νωρίς πριν το φαγητό για να πάνε στην βιβλιοθήκη.
Τζέιμς : γειά κορίτσια!
Λίλι : όχι εσύ πάλι!
Σύριος : σας πάει η καινούργια στολή!
YN : ποίοι είναι αυτή?
Λίλι : κάποια ανόριμα χαζά!
Τζέιμς : ανόριμος, χαζός, με ωραία μαλλιά!
Λίλι : κοίτα στον καθρέφτη!
Λούπιν : πάμε!
Έφυγαν και η Λίλι δεν ξανά μίλησε πάρα μόνο στο φαγητό.
Λίλι : Μα είναι δυνατόν!! Δύορο φύλτρα!!
Είπε με νεύρα. Καθώς πηγαίνανε στο μάθημα είδαν τα παιδιά από την βιβλιοθήκη να πετάνε τα βιβλία ενώς παιδιού κάτω!
Τα δύο παιδιά ο Τζέιμς και ο Σύριος μαζί με ένα άλλο παιδί που δεν ήταν στην βιβλιοθήκη το κάνανε ενώ το άλλο παιδί ο Λούπιν καθόταν παράμερα μόνος και διάβαζε ένα βιβλίο που είχε τίτλο <<οι λυκάνθρωποι και οι ιδιότητές τους >>. Η Λίλι κοίταξε άγρια τα παιδιά ενώ ο Τζέιμς την κοίταγε, η YN κοίταγε το παιδί στο πάτωμα ο Λούπιν ακολούθησε το βλέμμα της και μετά της χαμογέλασε εκείνη τον είδε και ανταπόδοσε το χαμόγελο μετά όλοι πήγαν στο μάθημα.
Κανής δεν πρόσεχε ο Λούπιν και η YN συχνά έριχναν κλεφτές βλέμματά ο ένας στον άλλο ενώ ο Τζέιμς και το άλλο αγόρι που το λέγανε Σέβερους κοίταγαν την Λίλι εκείνη ζωγράφιζε στο χέρι της.
Γιατί τα παιδιά χτοιπούν τον Σέβερους? Τι γίνεται με τον Λούπιν και την YN? Περισσότερα στο επόμενο επεισόδιο!
YOU ARE READING
Δυπλή Ιστορία Αγάπης Στο Χάρι Πότερ!
Teen FictionΈνα μικρό Love story φτιαγμένο από τρία άτομα λίγο περίπλοκο και ένα άλλο με καλή εξέλιξη!! ❤️😊😁👌✨