BİR BELA

526 54 182
                                    

Keyifli okumalar dilerim. 💜

Hande

Elinde kahvesiyle sabah rutini olan mesai arkadaşlarını selamlama faslını tamamladıktan sonra odasına geçti Hande. Ofisteki çoğu odanın aksine odasının etrafı cam duvarlarla çevriliydi. Etrafı görmek, insanlara yakın olmak onu motive ediyordu. O yüzden odasına yerleşip işlerine başladığı andan itibaren arkadaşları İlkin, Elif ve Simge'nin bakışları direkt onun üzerinde gezebiliyordu. Hande kendisine olan bakışlara alışık olduğu için üzerinde hissettiği bu bakışlara aldırmadan işlerine devam etti. Ortak alanda oturmuş Hande'yi izleyerek durum değerlendirmesi yapan üçlü biraz endişeliydi. Arkadaşları basına yansıyan bu son haberlere karşı nasıl bir tepki verecekti bilmiyorlardı ama daha yeni yeni toparlanmışken bu haberleri görmek Hande için iyi olmayacaktı. Sabahın ilk saatleri magazine düşen tonlarca habere rağmen sakin geçmişti. Elif bu sakinliğin sebebini merak ederken yanındaki arkadaşlarına döndü.

"Ben daha fazla beklemek istemiyorum, en azından ne yaptığına bir bakayım. Böyle mahallenin teyzeleri gibi uzaktan bakmak çok saçma."

Arkadaşlarının vereceği cevapları umursamadan Hande'nin odasının kapısını tıklatıp içeri girdi.

"Handan'ım ne yapıyorsun? Geldin kaç saat oldu, bir kere çıkmadın odadan. Neye daldın bu kadar?"

"Birkaç yeni senaryo yollamışlar onlara bakıyordum. Asıl sizi sormak lazım elektrik teline tüneyen güvercinler gibi odamın karşısına tüneyerek beni izleme sebebiniz nedir?"

Hande önündeki ekranda duran bakışlarını arkadaşına çevirmiş, gamzelerini belli edecek şekilde gülümseyerek konuşmuştu. Hande'nin bu keyifli halinden Elif tek bir şey anlamıştı o da Hande henüz haberleri görmemişti. Birazdan yapımcılığını üstlendikleri dizilerin reyting sonuçlarına bakmak için senaryo okumaya ara verecek sonra da sosyal medyaya girip diziler hakkında yapılan yorumlara göz gezdirecekti. Muhtemelen o sırada da çıkan haberleri görecekti Elif kafasının içinde bu düşüncelerle boğuşurken Hande'nin gülümseyen yüzü solmuştu. Hafif gergin bir ifade yerleşmişti yüzüne, gamzeleri kaybolmuş onun yerine kaşları çatılmıştı.

"Elif neyi düşünüyorsun öyle? Alt tarafı neden odamı daha doğrusu beni izlediğinizi sordum. Cevap vermesi bu kadar da zor olmasa gerek."

Elif Hande'nin sesiyle kendine gelerek gülümsedi.

"Ay ne bakacağız canım bugün pek bir keyifli geldin gözümüze ondan bakıyoruz. Hem yapacak bir işimiz de yok boştayız."

Hande buna pek inanmamıştı ama daha fazla sorgulamayı da istememişti. Elif'i anladığını belli etmek için kafasını sallamıştı. Önündeki ekrana çevirdi tekrar bakışlarını ekranın sağ alt köşesindeki saate baktı. Reyting sonuçlarının çıktığını fark ettiğinde sisteme girip hemen dün yayınlanan dizilerini aramaya koyuldu. Birkaç haftadır zirvedeki yerlerini kaybettikleri için ortalarda arıyordu diziyi ama sonuç beklediği gibi olmamıştı son haftalardaki düşen reytinglerini telafi eden bir bölüm olmuştu. Zirveye geri dönmüşlerdi. Hande gördüğü sonuçla ufak çaplı sevinç kutlamaları yaparken Elif ekrana kafasını uzatarak Hande'yi mutlu eden şeye baktı. Şaşırmamıştı Hande'yi ilişkisi bittiğinden beri mutlu gördüğü nadir anlardan biriydi reyting sonuçları.

Hande birkaç şeyi daha kontrol ettikten sonra sıra sosyal medyaya girmesine gelmişti. Elif birkaç bir şey söyleyip odadan hızla ayrıldı, az önce gözlerinin içi gülen arkadaşının çöküşüne yakından tanık olmak istemedi. Arkadaşlarının yanına geldiğinde Hande'nin henüz bir şey bilmediğini ama öğrenmek üzere olduğunu anlattı. Üç genç kadın da Hande'yi daha dikkatli izlemeye başladı.

BİR BELA (oneshot) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin