-1-

3.7K 95 215
                                    

Kenan arkadaşlarının çağırdığı partide bir o yana, bir bu yana savrulup duruyordu. Her verilen içkiyi içmekten kafası güzel olmuştu zaten.

Kenan kenarda oturmuş etrafı seyretmeye başlamıştı. Arda ve Ferdi hem sevgili oluşları için, hemde okulun bitişini kutlamak için parti vermeye karar vermişti. Partiyede arkadaşlarını çağırmışlardı.

Kenan kenarda yiyişen Sebastian ve Ryan'a bakıp göz devirdi. Altay'ın Kerem'le yakınlaşmasını izlerken gülümsedi. Efe Ali'nin kucağında uyuyordu ve Ali'de bundan pek rahatsız değil gibiydi...

Kenan oturduğu yerden kalktı. Bir masanın yanına yürüdü. Eline ne olduğunu bilmediği kırmızı bir içecek alıp masaya yaslandı ve içmeye başladı.

Birden içeri bir çocuk girdi. Tüm gözler çocuğa döndü. Çocuk siyah gözlüklerini çıkartıp Arda'nın yanına doğru yürüdü. Çocukta sanki bir prens havası vardı. Yok, hayır prenses havası demek daha doğru olurdu.

Çocuk Arda'nın yanına doğru yürüdü. Arda çocuğu görünce gülümsedi ve sarıldı. Ferdi Arda'ya baktı, Arda çocuğu Ferdi'ye tanıttı.

Çocuk Ferdi'nin elini sıktı. Sonra çocuk oradan uzaklaştı ve masalardan birinin önüne geçti. Çocuk telefonuna bakıyordu.

Kenan eline içeceğini aldı ve çocuğun yanına doğru yürüdü. Çocuğun masasına bardağını koyunca çocuk başını telefonundan kaldırdı.

"Var mı müsade?

"Ha?"

"Adın neydi bi'tanem?"

"Bi'tanem derken?"

"Yanlış anlama lütfen."

"Ne istiyosun?"

"Bu güzelliğin bir adı var mı onu merak etmiştim sadece."

Çocuk biraz kızardı.

"Kardeş bas git dellendirme beni."

"En azından adını öğrensemm?"

Çocuk ofladı.

"Semih. Oldu mu, rahatladın mı?"

"Bende Kenan, tanıştığımıza memnun oldum Semih'cimm."

"Adını soran olmadı yanlız."

Kenan biraz durdu ve Semih'i inceledi, aslında baya yakışıklıydı. Kenan'ın onun şarap kırmızısı dudaklarına baktıkça öpesi geliyordu.

"Ne bakiyosun be? Sapık..."

"Böyle bir güzellik karşımda olunca bakmadan edemiyorum, kusura bakma."

Çocuk iyice kızardı.

"Çapkın mısın oğlum sen? Ayh, bas git!"

"Çapkın değilim, aşk bu ilk görüşte."

"Ney?"

"Neymiş?"

"Kardeşim, güzel kardeşim, gey değilim ben."

"Yaparız, sıkıntı yok."

Çocuk ellerini sıktı ve Kenan'a son bir bakış atıp telefonuna bakmaya devam etti.

"Hadii, soğuk yapma işte."

"Kardeş, belli ki sarhoşsun, kafan güzel. Yaklaşma yoksa gösteririm ben sana soğuğu, sıcağı."

"Ha, eritirim diyosun aramızda ki buzları."

"Tanışalı 5 dakika oldu farkındasın demi?"

"Evet, hayatımın en güzel 5 dakikası."

★ •-)Kenan Yıldız & Semih Kılıçsoy(-•★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin