Sadece bir atışta onun nefesini kesebilirim. Fakat bu benim için iyi bir seçim değil. Tek bir atış değil milyonlarca kez atış, kalbe saplanan bıçaklar, ortadan ikiye ayrılan bir beden. Yılların intikamını bu şekilde ilk ve son kez alıp bitirmek benim için en iyi olan seçim. Üstümüzde bıraktığı tüm acıları bu şekilde bizim zihnimizden ve onun zihinden almak benim en mantıklı görevim.
Arkası dönükken ilk oku hemen sağ omzuna atmalıyım. Böylece yaralı kolundan yere yığılması benim için işleri daha da kolaylaştıracak. Fazla bekletmeden oku sağ omzuna attım, evet yere yığıldı fakat beni gördü, işte bu onun ölmemesi için artık bir sebep olmadığının işareti oldu. Yanına gittim sağ omzunu tutarak ona göz kırptım.
"Ölümünün kızından olması hakkında kraliyet halkı ne düşünür baba?*
Sol eli kılıcına giderken tek bir hamlede dol elinide hissetmemesine vesile oldum. Ne kadar acı çektiği umurunda değil. Şimdi tek işim onun nefesini saliseler içerisinde kesmek.
Hançerimi boğazına dayadım.
"Cehennemde görüşürüz baba."Kafama büyük bir darbe aldım
-Neredeyim ben? Odamdayım fakat nasıl? Rüya görmediğime eminim!
-Görmüyorsun zaten baş belası!
Kafamı aniden sağıma çevirdim. Tanımadığım bir erkek odamdaydı.
Hançerimi elime aldım ve ani bir hamleyle hançeri boğazına dayadım.-İnsanların boğazına hançer dayamaya pek bir meraklısın.
-Kes sesini! Kimsin? Konuş!
-Dengesiz olduğunu söylememişlerdi. Her neyse tanışalım. Fakat şu hançeri bi çekersen...
-Kimsin?
-Teyzenizin gönderdiği kraliyet onaylı korumanızım. Benden önceki korumalarınızı kovmuşsunuz fakat ben onlara benzemem tek bir hamlede kendinizi yerde bulursunuz. Her neyse adım Aden, sizinle yaşıtım. Kadınların dikkatini fazla çekerim kıskanır mısınız?
-Dalga mı geçiyorsun benimle!
-Hiç şakaya gelmiyorsunuz. Memnun oldum tanıştığıma adınızı dair her şeyi biliyorum kendinizi tanıtmak yerine dademinki olayın nedenini açıklayın.
-Biraz daha konuşsa emir verecek! Başladı bile!
-Dinliyorum.
-*sinir bozucu* O kral bildiğin kadar iyi değil. Tek düşündüğü itibarı fakat kraliyet soyuna. Ailesine karşı yada akrabalarına karşı bir itibarı yok. Ülke insanlarına iyi gözükmeye çalışıyor. Kalpsiz ve çapkın bir adam. Bu yeterli olmuştur.
-Şok haber! Kral çapkın çıktı! Başka ne zaman öldürmeyi denedin?
-Nefes aldığı her salise.
-Peki. Yarın kraliçe tacınızı alacağınızı bilerek bugün işinizi ciddiye bindirdiniz herhalde.
-Kraliçelik umurumda gibi mi gözüküyorum?
-Hayır.
-O zaman şimdi sus ve emirlerime uy!
Yataktan ayağa kalktım ve üzerimi değiştirmek için kıyafetlerimin bulunduğu odama girdim. Giyindikten sonra yatakodamın kapısında Adeni kısa süreliğine izledim. Bu adamla işim zordu, beni 1 saat bayıltan bir korumam ilk defa olmuştu. Odaya girdiğimde benimle gelmesi için ona el işareti yaparak aşağıya indim. Hastalara bakılan yerde durduğumda ondan cevap beklediğimi anlayarak söze girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Varis AURA
Fantasy"Ölüme açılan kapı ve habersiz kurbanlar. Yılların intikamı ölen bir kral. Büyük miras kime kalacak? Kral ve kraliçenin yerini kimler dolduracak? 3 varis ve savaşları. İmkansız bir aşk ve suçlara dayanan kapılar. Mahvedilen küçük hayatlar. Son Varis...