-Barkın ve Alara vibesi verdi diye koyuyorumm-

Barkın Kuvvetliye özel bir edit...
Belki Alarayada yapılabilir.
Time özelde gelecek.İzlerseniz sevinirim ;)
Keyifli okumalar!
§
Barkın,Barkın uzun süredir görevdeydi.Üç hafta kadardır asla ona ulaşamıyordum,tabi bu oldukça normaldi çünkü dağın başında gorevdeydi.
Ben ise ona her gün,her saat yazmaktan bıkmıyordum.
Ve bu gün düğün vardı...
Yakın bir arkadaşım değildi ancak Beyza Abla düğüne gitmemiz gerektiğini soylemiş,beni zorlamisti.
Üzerime İspanyol paça siyah kumaş pantolon,beyaz gömlek,siyah ceket almistim.
Buralarda hava çok sıcaktı ancak geceleri pek öyle değildi.
Makyajımı yaptıktan sonra salona geçgim ve beni bekleyen Beyza ablaya gidebileceğimizi söyledim.Bildigim kadarıyla kız Beyza ablanın arkadaşıydı o yüzden sıkıntı olmazdı.
Zaten yanından ayrilmayacaktım.
Ha bu arada,Tugkanın bıraktığı notu Barkindan gitmeden önce zaten alamamistim.O not şuan muhtemelen çoktan gitmişti bir yerlere,ya da hala Barkindaydi.
Emin değildim yani.
Düğün salonuna geldiğimizde herkesle selamlastim,Beyza ablayla beraber onların arkadaşlarının olduğu bir masaya oturduk.Ben masadaki cerezlere bazı bakışlar atarken yanımdaki kız çerezi aldı ve bana uzattı.
"Yersin değil mi?" Dedi tebessüm ederek.
"Tabi..." Dedim ve çerezlerden azıcık (!) aldım.
Düğünde oynayan insanları izlerken yanı sıra gelinle damada bakıyordum.
Gelin gerçekten çok güzeldi,Beyza abla bana baktı ve gelinlerin masasını işaret etti.
Tamam manasında kafamı salladım ve ayağa kalkıp onların yanına ilerledik.
Masaya yaklaştığımızda gelin hemen gülümsedi ve Beyza ablaya sarıldı,bende damatla el sıkıştım.
Geline dondugumde ona da gülümsedim ve sarıldım.Gerçekten çok güzel bir kadındı.
"Hoşgeldiniz Beyza'm,bu kız kimlerden?" Dedi Gelin.
Ona gülümsedim,Beyza abla "Barkın'ın nişanlısı inşallah." Dedi gülerek.Gelin bana döndü ve süzmeye başladı.
Barkının nişanlısı mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEYE YAKIŞAN KADIN
Literatura Feminina-Asker kurgusu-Aşk- "Herşeye yeniden başlayalım,devam ediyormuşuz gibi.Aramıza kimse girmemiş gibi." "aramıza seneler girmemiş gibi." -Kurguda geçen unsurların hepsi birer kurgudan ibarettir.Gerçeklikle ilişkin bir olay bulunmamaktadır- -Geceye Yakı...