Povratak u klan i dogovaranje budućih poslova

16 0 0
                                    

Bilo je kasno uveče Diana i njen klan su se vratili u Beograd kako bi otišli u njenu kuću. Odmah posle pančevačkog mosta stigli su u beogradsko naselje koje se zove Borča tu je živela Diana Maksimović sa njenom decom Ahmedom i Armendom. Diana Maksimović rođena Beograđanka rodila se 23 februara 2007 od majke Milene i oca Sulejmana. Nastala je iz mešovitog braka, i njen otac je od njene majke bio stariji 26 godina. 17 aprila 2026 udaje se za Djerdana Abazija poznatog crnogorskog političara albanske nacionalnosti s kojim dobija dva sina blizanca Ahmeda i Armenda. Dok je Djerdan Abazi bio živ nije dozvoljavao Dijani da se bavi kriminalnim delima zbog njegove reputacije kao uglednog crnogorskog političara međutim 6 maja 2031 Djerdan Abazi ubijen je kod Vlade Crne Gore u 14 : 35h. Posle toga Dijana je sa decom pobegla za Beograd i posle nekog vremena opet počela da se bavi svojim poslom. Njeni prijatelji Užareni, Aleksandar, Majmunčić i Vojvoda bili su sa njom kao i Mrki i čitav klan. Dugo nije mogla da se oporavi od smrti svoga muža i danas ponekad je obuzmu emocije zbog tog gubitka. Dijana Maksimović kao najbogatija žena Beograda živi u kući koja postoji samo u holivudskim filmovima. Kuća Dijane Maksimović nalazila se u centru Borče. beogradskog naselja. Kuća koju nemaju ni najveće zvezde estrade, koja je najskuplja od svih najelitnijih kuća u Beogradu koja ima ko zna koliko soba i otvorenih i zatvorenih bazena spa centrova teretana ko zna koliko wc-ova i spavaćih soba. Dijana Maksimović rođena je kao srećno dete. Jedinica svojih roditelja. Zbog razlike u godinama i zbog različitih verskih i nacionalnih stvari njeni roditelji su se ubrzo i razveli ali to Dijani nije puno smetalo. Diana po ocu ima dva starija brata i dvoje mlađih brata i sestru dok po majci ima samo jednoga brata. Kada su stigli u Dijaninu kuću ispred kuće stajala je velika organizacija ljudi. Ti svi ljudi radili su za Dijanu i bili su jako srećni što je ponovo opet vide.

"Dobro veče gazdarice. Drago nam je što ste opet sa nama i što vas opet vidimo. Nadamo se da ćemo sada da haramo Beogradom i da će sve biti po našem".

Diana: "pa dobro veče gospodo i meni je drago što ja vas sve ovde vidim ponovo i nadam se da ćemo i dalje da sarađujemo. A sada svi idemo u moju kuću da održimo jedan sastanak."

Kako je ušla u kuću videla je svoju služavku Slavicu koja je spremala njeno omiljeno jelo. Cela kuća je mirisala na rusku salatu, na sarmu, i na pečenje.

Diana: "Dobro veče Slavice molim te odvedi ahmeda i Armanda u sobu da spavaju. Kao i obično ti ove priče ne moraš da slušaš".

Slavica je bila dobra žena ali joj Dijana nikad nije verovala zato što je Slavicin otac bio komandir policije i pribojavala se da Slavica nije zapravo neki tajni agent državne bezbednosti i da sve ne kaže policiji. Kada su svi seli za jedan veliki sto sastanak je počeo.

"E pa dobro veče dragi momci prvo o čemu ćemo da razgovaramo jeste pljačka u Berlinu koja se desila u petak uveče mi smo uzeli pozamašnu svotu od 7.345.831 EUR. Što se tiče novca koji smo zaplenili taj novac ide ljudima koji su učestvovali u toj pljački nadam se da trgovina oružjem ide bez problema i nadam se u sledećem mesecu da ćemo dobiti nove poslovne partnere s kojima ćemo trgovati nadalje. Sada bih molila mog asistenta Aleksandra da prenese plan koji imamo što se tiče trgovina oružja.

Aleksandar: "dakle gospodo Dobro veče kome ne zna ja sam Aleksandar Mihajlovski desna ruka gospođe Dijane Maksimović. Večeras vam predstavljam plan za naš dalji plan biznisa koji imamo. Dakle da počnemo. Sledećeg meseca u našu zemlju dolazi uticajni ruski biznismen Igor Kuznetsov. Bliski prijatelj Vladimira Vladimirovića Putina. Nedelju dana pre njegovog dolaska imaćemo mnogo posla očekujem čvrstu disciplinu. Po mojim izvorima gospođa Dijana Maksimović i gospodin Igor Kuznetsov trebaju da se vide u hotelu Moskva 28 juna u 20:00 h.

Majmunčić: "imao bih ja jedno pitanje da postavim, ako nije problem naravno. Odakle to da je gospodin Igor baš nas izabrao da sarađuje sa nama.

Aleksandar: "Dakle kao što sam pomenuo gospodin Igor je bliski prijatelj gospodina Vladimira Putina i pre svega veliki ljubitelj Srba. Razlog zbog kojeg on dolazi u Beograd jeste naša šefica gospođa Dijana Maksimović, jer kao i ona i on je u našim vodama i bavi se poslovima kojima se i mi bavimo. Čuvši njenu priču gospodin Igor dolazi da se lično upozna sa gospođom Dijanom i ako mogu da naprave biznis plan o saradnji.

Vojvoda: "a kako mi da znamo da taj izvesni gospodin Igor nije neki prevarant."

Aleksandar: "gospodin Igor je veliki biznismen jako cenjen i poštovan čovek u Rusiji ima preko 20 svojih firmi širom te zemlje ovde uskoro otvara svoju firmu pa je mislio Kada već dolazi da bi bilo lepo da upozna gospođu Dijanu Maksimović. Ja bih sad predložio da svi zajedno pogledamo biografiju gospodina Igora Kuznetovog, a onda zajedno da izglasamo da li želimo da radimo sa njim ili ne. Da li još neko ima neka pitanja? Pošto nemamo dalje pitanja svi možemo da se bacimo na slušanje.

Diana: "Igor Kuznetsov je rođen 19. augusta 1985. u Moskvi. Od malih nogu je pokazao interesa za kriminalne aktivnosti, i još u srednjoj skoli se bavio sitnijim kriminalnim radnjama poput krađa i dilanja droge.

Nakon svega, odlučio je da se posveti ozbiljnijim kriminalnim radnjama, i ubrzo se ukljužio u najveću kriminalnu organizaciju Rusije. Brzo je napredovao kroz njihovu hijerarhiju i stekao poštovanje i strahopoštovanje svojih kolega.

Ubrzo je postao jedan od najuticajnih i najbogatijih kriminalaca u Rusiji. Osim što se bavio kriminalom, bio je poznat po svojoj brutalnosti i nemilosrdnosti prema svojim žrtvama.

Njegov život je bio pun opasnosti i izazova, ali on je uvijek bio spreman na sve. Danas gospodin Igor ima oko 20 svojih privatnih poslova u Rusiji oko čega je 10 legalno a ovih ostalih 10 su povezani sa kriminalnim radnjama kojima i mi želimo da se uključimo u pitanju su ozbiljni novci negde oko, pa do 100.000 EUR mesečno.

Majmunčić: "to je pohvalno zaista, šta je naš zadatak"?

Aleksandar: "dakle naš zadatak kao organizacione kriminalne grupe jeste da gospodina Igora sačuvamo od bilo kakvih potencijalnih opasnosti ovde u Beogradu. Organizovaćemo negde oko 10 auta Mercedes g klase, najbezbedniji apartman u hotelu Moskva. Hoću da se pošalje negde oko pet ljudi koji će da isprobavaju hranu za gospođu Dijanu i za gospodina Igora da ih ne daj Bože slučajno ne bi neko tamo otrovao i hoću 24 časovno posmatranje hotela. Da li smo se razumeli? Užareni! Ti voziš našu gazdaricu do hotela. U stalnoj zaštiti gospodina Igora mogao bi da bude momak z Marko Marković zvani "the Shadow".

The Shadow: "Biće mi čast"

Diana je mrko pogledala Aleksandra pa onda rekla: "što se mene tiče sastanak je završen molila bih momka koji se zove "the Shadow" i gospodina Aleksandra da ostanu sa mnom."

Aleksandar: "izvoli Dijana reci šta si htela da mi kažeš"?

Diana:" pa dobro bre da li si ti normalan mislim Marko jeste dobar momak i za sada se pokazao kao jako dobar radnik ali da li ti misliš da on zaista može da radi ovako veliki posao da li ti znaš ko je gospodin Igor Kuznetsov"

Aleksandar: "draga moja Dijana nikad nećemo saznati ako ne proverimo"

Diana: "dobro nadam se da će moći da obavi taj posao"

Aleksandar: "Ne sumnjam u njega"

U tom trenutku uskače Dianin brat po majci, Vukan. Vukan Blažić rođen je 19 juna 2018 godine i tačno je mlađi od Dijane 11 godina. Jako jak momak plave kose i zelenih očiju.

Vukan: "Dobro veče šefice malo ste podigli nos od kako ste vođa Ha-ha-ha"

Diana: "Ha-ha-ha, Vukane kako si i kako nam je majka?"

Vukan: "Majka ko majka, samo zanoveta, još uvek se nije pomirila sa ovim što mi radimo."

Diana: "Nije ona nikad mogla da se pomiri nisačim. Slušaj, nju drži dalje od svega, nemoj ona da nam se meša u poslove"

Vukan: "To svakako. Šefice, laku noć, voli te mali bata".

Diana: "Laku noć, voli te velika seka".

Ona - Legenda BeogradaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang