Sen artık benim hiç bir şeyimsin

2 0 0
                                    

Ben bade.Anlatacağım hikaye size biraz garip gelebilir.Sıkıcı gelirse okumaktan vazgeçebilirsin fakat bir başına 5 yaşındaki kızı ve 4 aylık hamile olduğu oğlu ile kalmış bir kadının hayatını okumak istersen doğru satırları okuyorsun.Şurdan devam edebilirsin.


2 gün önce*

"Seni o sarışın kadın ile gördüm işte.Bitti bizim ilişkimiz.Tak etti canıma.Yetti artık ben gidiyorum!" Diyip yüzüne bir Tokat attım kocam olacak o ahlaksızın.

Şok olmuş olacak ki yüzüme aval aval bakıyordu.

İçimin yağları etmişti fakat tek bir sorun vardı.Gidicek yerim yoktu.

Kenara ne olur ne olmaz diye ayırdığım gizlice biriktirdiğim 15 bin lira dışında bir kuruş bile param yok.Artik kızım ve 4 aylık hamile olduğum oğlum dışında bir ailem de yok.

Kızım odasında uyuyordu.Bende hızlı adımlarla salondan çıkıp yatak odasına girdim.

Kocam denicek varlık peşimden geliyordu ama artık çok geçti benim için bu ilişki bitmişti.Boşanıcaktım
o yüzsüzden.Artık o sarışın ile yatardı.İstedigi de bu degilmiydi zaten.

Peşimden "tatlım beni bir dakika dinle anliycaksın" diye bağırıyordu aptal herif.

"Bağırma rüya uyanicak" dedim tek düze bir sesle ve hemen yatak odasından bı tane valiz çıkarıp kocamın almadığı eşyaları koymaya başladım.Ne yazık ki kocam olacak yelloz bana çok eşya almıştı ve bu da demek oluyor ki valiz boş geri dönücektim.

"Her neyse şunun aldıklarını koy şimdi valize param olunca hepsini çöpe atarım" diye söylenerek yerleştirdim bı kaç eşya.Bu koca valizi yarıya kadar doldurmuştum.Kalan yarısına rüyanın eşyalarını koymak için valizi yataktan indirip rüyanın odasına doğru sürüklemeye çalıştım.
Allah kahretsin ki belim tutulmuştu.

"Tamam sakinim, geçecek" diyerek kendimi motive etmeye çalışıyordum ki pek de işe yaramamıştı.

5 dakika boyunca elim belimde durduktan sonra yavaşça doğrularak valizi sürüklemeye başladım.
Sonra da artık benim hiç bişeyim olmayan adam ağlamaklı bir ses tonuyla "Bade lütfen sen benim her şeyimsin gitme" demeye başladı.
Ah, her erkekler aynı işte.
O iki yüzlü suratına bakmadan rüyanın odasına girdim.Kapiyi adamın yüzüne kapatıp içeri geçecektim ki rüya uyanmıştı.Sanırım biraz fazla sert kapıyı kapatmıştım-

"Rüya,gel güzelim benim uyandın mı sen?" Diyerek rüyanın yanın gittim.

Valizi gören rüya hemen lafa atladı; "Anne,tatile mi gidiyoruz?"

"Evet annecim,babanın biraz işleri varmış o yüzden biz bir süreliğine Başka bir evde oturcaz.Yani tatile gidiyoruz sayılır." Diyerek bok gibi olan yalan yeteneğimi kullanıp bişeyler uydurdum işte.

Sonra rüyayı da alıp dolabından rüyaya bı kaç giysi seçtik.Sonra rüyanın önemli eşyalarını da aldım ve en önemli şey olan 15 bin lirayı da alıp onu güzelce başka bı çanta yapıp valize koydum.Tabi 300 lirasını ne olur ne olmaz diye cüzdanıma koydum ve neredeyse valiz tamamdı.Kalan önemli eşyalarımı küçük bir canta yapıp.Rüya ile evden çıktım.

Tam bahçeden de çıkıyorum ki biri kolumdan tuttu.

Arkamı döndüğümde "Bade lütfen gitme, özür dilerim" diyordu piç kurusu.

"Yanınızda çocuk var sessiz ol" diye fısıldadım kulağına ve  "sen artık benim hiç bir şeyimsin sen yoluna ben yoluma hadi artık sarışınlarla yat artık."
Demeyi de unutmadım.

Bahçe kapısından da çıkıp telefonumdan arayıp taksi  çağırdım.Yanımda 5 yaşındaki kızım, karnımda 4 aylık oğlum bir başıma sokaklarda kalmıştım.Taksi gelesiye kadar rüya bana sorular sorup durdu.Benim de kafam şimdi napcam tek başıma gibi sorularla
Dolu olduğu için rüyaya saçma sapan cevaplar verip onu susturmaya çalışıyordum.

(Biraz kısa oldu umarım beğenirsiniz.Bi dahaki bölümü daha uzun yazmaya çalışıcam.Ve yazım hataları için özür dilerim)

Kiralık Evde Yeni BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin