Elena's POV
Ma dau jos din pat,observand ca sunt in casa bunicilor mei,ma uit in jur si obeserv ca,camera mea era decorata de parca as fi avut 7 ani.Pe podea erau aruncate tot felul de jucarii rupte si vechi...ma plimb prin camera si tot ce imi aduc aminte e ca am fost intr-un club impreuna cu prietenele mele si ca am ajuns acasa pe motocicleta unui strain,dupa ce imi privesc camera care era intunecata ma duc in baie sa imi dau cu apa pe fata iar cand ridic capul si sa ma uit in oglinda vad fata LUI.
Nu pot sa cred ca mi s-a intamplat,am ajuns sa visez straini ciudati.M-am saturat de visele astea,sau chiar cosmarurile astea pentru ca fața lui nu parea asa prietenoasa,totusi as vrea macar sa ii aflu numele,nu stiu de am curiozitatea asta.
Ma dau jos din pat pentru a ma duce sa imi iau un pahar cu apa pentru ca tot acest cosmar mi-a facut sete.Cobor pe scari usor pentru ca era intuneric si fara sa fac galagie.Cand ajung in bucatarie,aud pasi de pe hol,sunt inspaimantata asa ca iau un cutit din sertar.
"Este cineva acolo?" deschid usa incet spre holul neluminat,nimeni nu raspunde ceea ce inseamna ca am devenit foarte paranoica.Rasuflu usurata si ma intorc inapoi in bucatarie dar ma sperii cand il vad pe strainul acela ciudat pe scaun si tip.
"Shh,usor papusa ce sari asa" ma calmeaza el sarcastic dadu-mi o suvita dupa ureche.
"Tuu.Ce cauti in casa mea?Pleaca de aici daca iti vede bunica motocicleta te omoara"
"Daa cum sa nu" si rade usor. "Stai putin iti aduci aminte de mine?" ma intreaba cu o fata ciudata.
"Nu sunt asa bolnava incat sa te uit dupa 2 ore" ii zic dandu-mi ochii peste cap."Nici macar nu imi spui numele tau si vii in casa mea"
"Damon Damon,dar cum iti poti aduce aminte de mine?Iei verbina?Stii cine sunt?" devine mai. agitat ca mine cand imi pune intrebarile astea aiurite.
Chiar atunci auzim pasii bunicii ce se indreapta spre bucatarie,ne uitam unul la altul si ii spun:
"Pleaca" cat timp imi intorc privire inapoi spre usa de unde trebuia sa vina bunica el dispare fara nicio urma.
"Cu cine vorbeai?" ma intreaba bunica cu o fata somnoroasa.
"Aaa,stii,cred,adica uite vorbeam la telefon cu o fata din New York" ma balbai din cauza minciunii.
"La 5 dimineata?"
"Daa,uite tu nu esti treaza la ora asta?" isi ia un pahar cu apa si se duce inapoi in camera lasandu-ma uimita in bucatarie.
Damon's POV
Stie ce sunt?Cum poate stii asa ceva?Dar daca ar fi stiut nu ar mai fi reactionat asa?Si de ce nu a uitat ce s-a intamplat mai devreme?Un lucru e clar 'ia verbina',Dar de unde stie de verbina?Logic netotule ai intrat in casa unei vrajitoare batrane,Linda, iar tipa de mai devreme trebuie sa ii fie fiica sau nepoata.Dar daca Linda e vrajitoare înseamnă ca si ea e vrăjitoare,putea sa mă omoare,de ce nu a facut-o?Ceva e in neregula aici si trebuie sa aflu,hmm mai multe vrăjitoare deci.
Elena's POV
Stau cu capul pe masa din bucatarie observand ca ceasul de pe perete arata ora 10,bunica vine in bucatarie si isi pregateste cafeaua iar eu o privesc adormita la ocupatia ei.Se pare ca de la incidentul cu baiatul de mai devreme nu m-am mai dus in camera mea sa ma culc,cred ca acum ii pot spune numele,Damon parca il chema.
''Visatoareo,buna dimineata,vrei niste cafea?Pare ca ai nevoie'' ma trezeste bunica din gandurile mele.
''Da bunico,pune-mi te rog'' ii spun eu lasand capul inapoi pe masa.Ma gandesc daca sa ii spun ce s-a intamplat cu tipul dubios,scuze Damon.Adica nu prea cred ca e normal sa ii intre un necunoscut in casa din vina mea,iar ea ar trebui sa stie.
''Stii bunico,ar fi ceva important ce ar trebui sa iti spun,doar ca imi e cam greu sa iti zic''
''Si tu stii foarte bine ca imi poti spune orice draga mea'' imi spune bunica tragnadu-si un scaun pe care sa se aseze.Trag aer in piept si ii spun cum l-am cunoscut pe Damon la club,cum m-a adus pana acasa si cum a intrat la noi in casa.Bunica nu pare prea uimita dar destul de furioasa si nu pe mine iar singurele cuvinte care le-am putut obtine de la ea au fost ''Stai departe de el'' neexplicandu-mi de ce.Nu stiu de ce am impresia ca bunica il stie pe Damon.Ceva e in neregula aici si trebuie sa aflu,hmm.
Linda's POV
Off idiotul de Damon,si-a gasit curajul sa o traga pe Elena in plasa,nici nu are idee in ce s-a bagat.Nici nu stau sa ma gandesc si imi iau telefonul sa sun pe prostul ala.
''Alo'' se aude vocea lui Damon ragusita,semn ca l-am trezit din somn.
''Baii baietasule,nu stiu ce ai tu in gand dar o singura data daca te mai apropi de Elena iti promit ca te distrug''
''Pardon?Elena?'' si il aud usor razand.
''Nu fa pe prostul,ca sti ca tu cu mine nu iti permiti sa faci pe durul,asa ca zic sa iei in serios vorbele mele.'' ii spun rastita la telefon si ii inchid telefonul in nas.
CITEȘTI
Epic Love
De TodoDintr-o simpla intamplare...o simpla vacanta la bunici in Las Vegas,pentru Elena este o totala schimbare.Ea credea ca are tot ce isi doreste bani,avere si o familie iubitoare absolut ce ii trebuie unei fete de 16 ani cand defapt tot ce avea nevoie...