İlk Tanışma

33.9K 236 10
                                    


@dorakry3: Pardon rahatsız ediyorum ama motorunuzu evimin önüne park etmişsiniz.

@ttuna

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@ttuna.demirr: Ee yani, yakınlarda işim çıktı, park ettim. Motorum yemez evinizi.

İş yerimden kovulduğum gün bir ergenin motoruyla uğraşıyordum. Bana birileri sabır fırlatsın. Beni kovan patronumdan çıkartamadığım hıncımı bu motordan çıkarmak istiyorum. Sakin ol Dora.

@dorakry3: Hemen gelip alıyor musun?

@ttuna.demirr: Almazsam nolur lan?
@dorakry3: Ortada motorun kalmaz!

İyi niyetimde bir yere kadardı. Yere yığılmış ağlamaklı bir şekilde motorun sahibini bekliyordum. Piç müdür bana yaptı yapacağını birde bu motor yüzünden evimden olamazdım. Ev sahibimin de gözü üzerimdeydi.

Motoru çalıştırma sesiyle kafamı kaldırdım.

" Sırf motor için mi ağlıyorsun, yazık sana."

Ergen olacağını düşünmüştüm ama gerçekte benden büyük duran kişi tam karşımda elinde kaskıyla bana bakıyordu.

" Sanada motoruna da sokayım, defol git buradan." Bir yandan konuşuyor bir yandam ağlıyordum. Ağlıyor olmama acımasını beklemiyordum. Kimsenin bana acımasına ihtiyacım yok.

" Çok terbiyesiz birisin, küçükken annen ağızına acı biber sürmedi mi hiç?"

Allah beni sınıyordu. Bu gidişle ya katil olacaktım ya da kendimi asacaktım. Gökyüzüne bakıp ya sabır çektim.

" Bana bak, senden terbiye öğrenicek değilim."

Tam karşısına geçtim, aramızda motor vardı. Gülümsedi, bir yanağında gamze vardı. Gamzesi bana selam verse de kafamı salladım.Bu motor beyinliden sinirini çıkaracaktım.

Motorun bagajından bir kask daha çıkarıp bana uzattı. Ne yapmaya çalışıyordu bu herif.

" Kafa buluyorum kızım seninle, gel biraz gazlayalım. Tekrar evine bırakırım seni."

Kafamı salladım cevap vermek istemedim, ona doğru yaklaşıp kaskı takmasına izin verdim. Hödük gibi konuşsa da nazik davranıyordu.

Gizli hödüktü ya da konuşurken hödük...
Kötü bir gün geçirdiğim için artık daha kötü ne olabilirdi ki diyordum

Tanımadığım bir adamın nasıl motor sürdüğünü görmeden arkasına yerleştim.

En kötü ölürdüm diye telkin ediyordum kendimi.

" Dora omuzumu bırak belimden tut."

" Adımı nerden biliyon lan, fbi ya da mit ajanı mısın?"

" Kızım sen ne tür bi aptalsın, bana ınstagramdan yazdın ya orada gördüm adını. Ben Tuna, memnun oldum."

" Aptalım lan ben, sus ve sür." Tuna motoru sürerken ben kaskın içinden ağlamaya devam ediyordum. Bitmeyecek miydi benim dertlerim.

Tuna dahada hızlı sürmeye başlayınca ellerim omuzundan beline gitti. Güldüğünü duydum. Sırf onun belinden tutayım diye mi böyle yapmıştı.

Turlamaya devam edeceğiz sanmıştım ki motoru sahil kenarına çekti. O motordan kalkmış, kaskını bile çıkartmıştı. Bense kask ile cebelleşiyordum. Bu halimi görüp beni kasktan kurtardı.

İkimizde sessizce sahili izledik, dalga seslerini dinledik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İkimizde sessizce sahili izledik, dalga seslerini dinledik. Ne konuşabilirdik ki iki yabancıydık.

" Güzel sürüyor muyum?"

Bir an avel gibi suratına baktım. Neyi güzel sürüyordu.

" Ha şey evet sanırım. Ben ilk defa motora biniyorum."

Bu itirafım onu şaşırtmıştı.

" Artık ne zaman binmek istersen yani motora, bana yaz." diyerek numarasını verdi.

Bir anda yağmur bastırmasıyla tekrardan motora bindik. Hızlı sürse de ikimizde sırılsıklam olmuştuk. Evimin önüne geldiğimizde onu böylece yollayamazdım. Ben o halde ağlarken ona küfürler ederken kafamı dağıtmak istemişti. Kim yapardı ki bunu?

Salak olma Dora, o bir erkek. Erkeklere güven olmaz.
İç sesimi siktir edip Tuna'yı evime çağırdım. Başta istemese de çok ısrar ettiğim için bir nevi zorla evime aldım.

( İlk defa texting deniyorum, umarım güzel olur. Desteklerinizi bekliyorum. Talep gelirse daha uzun bölümler yazarım.)
Sağlıcakla kalın ballar!

(TAMAMLANDI) Gecenin Ucunda +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin