Helllooo arkadaşlar, maalesef hiç beğen veya yorum almadım çok emek verdim kaç saatimi aldı ama hiç bir şekilde ne yorum yada beğen alamadım:( sizden ricam lütfen bana destek olun ve beğenin sadece çok mutlu olurum beğen geldinde yeni bölüm hemen gelir.
Şimdiden bana destek olan herkese çok teşekkür ederim sizi seviyorummm!
İyi okumalar...
Sabah gözüme çarpan güneşle uyandım, çok uykum vardı ama uyumak istemiyordum yoksa bütün gün uyurdum.
Kalkıp odamdaki banyoya geçtim işlerimi hallettim çıktım, üzerimde sadece danteli bir gecelik vardıKapın çat diye açılmasıyla irkildim, arkama baktımda gelen kişinin Tolga olduğunu gördüm, şok oldum beni bu halde görmesi çok utandırdı...
Tolga beni süzüyordu gözlerini hiç bir yerimi kapatmadı geçelimdeydi. Utancımdan kıpkırmızı olduma emindim.Tolga'dan
Sabah uyandığımda aklıma nedense İrem geliyordu, ne oluyordu bana o benim üvey kardeşim kendime gelmem lazımdı. O kokusu Hindistan cevizi ve vanilya karışık bir kokusu vardı çok etkiliciydi kokusu fazlasıyla... bedeni kusursuzdu incecik beli upuzun saçları dolgun büyük kalçası her zerresi mükemmeldi... ya ben ne diyorum kendime gelmem lazım artık, banyoda işlerimi bitirdikten sonra çıktım altıma gri bir eşofman üstüme de Nike bir tişört geçirdim.
Kendimi tutamadım ve iremin odasına gittim, Çat diye kapıyı açtımda karşımda gördüm şeyle şok olmuştum İrem resmen minicik bir gecelikle karşımdaydı her yeri görünüyordu çok güzeldi, bir şey farkedene kadar tabi erkekliğim sertleşiyordu hassiktir diye geçirdim içimden. İremin bana dönmesiyle göz göze geldik
yutkundum, yanakları kızarmıştı utanıyordu ona yaklaşıp belinden tutup kendime yapıştırdım resmen...İrem den devam
Tolga resmen beni kendine yapıştırmıştı şok olmuştum kıpırdamıyordum bile o kadar uzun boyluydu ki hafifçe başımı yukarı kaldırmıştım, konuşmuyorduk ama gözlerimiz çok şey anlatıyordu. Ya bir saniye ne oluyor karnımda neden kelebekler uçuyor hayır aşık olamam o benim üvey abim olamaz böyle bir şey...
Karnımda hissetim sertlik yutkunmama sebeb olmuştu aşaya baktımda Tolga'nın penisi kocaman olmuştu eşofmandan bile beli oluyordu...Tolga boynumu öpmeye başlamıştı daha doğrusu emiyordu yalıyordu yiyip bitiriyordu resmen kesin morarmıştı ama çok zevk vericiydi, nedense içimde bir şey geri çekilmemi söylüyordu, Tolga hala emiyordu boynumu eleri çoktan kalçalarıma inmişti sıkıp okşuyordu onları kısık bir sesle inliyordum bu Tolga'ya daha çok zevk veriyordu, bacak aramdaki sızı hissediyordum ıslanmıştım...
„ahh Tolga dur"
„iremmm beni deli ediyorsun bu ben değilim ne oluyor anlamıyorum sana deli oluyorum iremim"