(မနက်္မိုးလင်းငှက်သံလေးများမကြားနေရတဲ့အခါ ဘာများလဲထကြည့်မိတော့ မိုးလေးဖွဲနေတာပင် အရမ်းကြီးရွာနေတာမျိုးလဲမဟုတ်သလို မှုန်မှုန်လေးကျနေတာလဲမဟုတ်ပြန် ပြတင်းပေါက်ကိုငေးမောကာ ပုံဖော်ကြည့်နေမိတဲ့မျက်၀န်းတစ်စုံ)
(ပုံဖော်ကြည့်မိတဲ့အခါတိုင်း ပုံရိပ်လေးကိုမဖြောက်ဖျက်ရက်တဲ့ သည်လိုလူက သူငယ်ချင်းဆိုပီးအမည်ခံထားရပီး
သိပ်မြတ်နိုးရတဲ့ ထိုအမျိုးသားလေးကို ဆုံးရှူံးရရင်ရော ဆိုတဲ့အတွေးကတော့၀င်နေဆမြဲပင်)(မိုးသံလေးများဖွဲသွားလို့ကြားလို့ယောင်ယမ်းထမိတဲ့အခါ အမြဲတမ်းသူသဘောကျရင်တစ်ခစ်ခစ်ကလေးလိုရယ်တတ်တဲ့သူလေးကို သတိရမိပြန်သည် ဒီနေ့တော့ ကျောင်းပိတ်တဲ့ရက္မို့ မုန့်ထွက်စားဖို့တွေးကာ ရေချိုးခန်းထဲ၀င်၍ မိနစ်20ကြာပီးကာမှထွက်လာပီး ဗီရိုထဲကမှအ၀တ်များကိုလက်ပိုက်ကြည့်ကာ အကြာကြီးေတွးပီေနာက်all black ၀တ်ဖို့တွေးမိသည် )
(ဒါမျိုးoutfitsပါမျက်လုံးထဲမြင်အောင်လို့)
(Cigarettes အနံ့ရောနှောပါ၀င်တဲ့ ရေမွှေးကိုယူကာ တစ်ကိုယ်လုံးနံ့အောင်ဆွတ်ပီးမှ နှာခေါင်းကိုပြန်ပိတ်နေမိပြန်သည် သူမှဆေးလိပ်ကိုမကြိုက်တာ ဘာတွေလုပ်မိပြန်ပါလိမ့် အိမ်အောက်သို့ဆင်းကာ အပြင်ထွက္မည်အလုပ် )
'သားလေး။ ဒီနေ့ကျောင်းပိတ်တယ်မလား။အပြင်မထွက်နဲ့နော် ။မင်းဖေဖေကနေ့လယ်စာအတူစားမယ်တဲ့'
(ဘာမှမပြောပဲအပေါ်ပြန်တတ်သွားတဲ့ရှေးကိုကြည့်ရင်းသက်ပြင်းချမိသည် သားငယ်ကအပြင်သွားမည့်ပုံမို့ ပိုပီးစိတ်ညစ်ရသည် သူစိတ်ပူသည် အဖေဖြစ်သူကြောင့်ရှေးနာကျင်ရမာကို တကယ်ကြောက်သည်အထူးသဖြင့် သားငယ်ကိုသူထိခိုက္မာဆိုးသည်)
YOU ARE READING
Love Caused By Rain(Complete)
Romanceစိတ်ကူးယဉ်သက်သက်သာ SONG: STRAWBERRY AND CIGARETTES 🍓🚬