Aydın

3.9K 251 89
                                    

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.

Evren'den..

Zil çaldığı için sınıfa girmiştik Aydın ile birlikte.Aydın gerçekten de iyi biriydi.Bana yanlışı olmamıştı.Sınıfa öğretmen girince ayağa kalktık ve o da dersini anlatmaya başladı.Ders biterken sınıfın yarısı neredeyse uyku modundaydı.Ders coğrafya idi ve bu başka bir öğretmendi.

Diğer sınıftayken bize Yıldırım Hoca giriyordu ve çok iyi anlatıyordu ama bu sınıfa başkası giriyordu, o da Günseli Hoca idi Dersi kötü anlatıyordu ve insanın uyuyası geliyordu.Şu an gözlerimi açık tutmakta zorlanıyordum.

Zil çalınca 'Oh be!' diye bağırasım geldi ama kendimi zar zor bastırdım.Günseli Hoca çıkarken bana bakarak konuştu."Senden hiç beklemezdim Evren, dersime daha çok katıl." deyince tek kaşım yavaşça yukarı kalktı."Tabii." dedim.

Öğretmen, bir şey demeyerek çıktı.Bende arkasından dilimi çıkardım ve yüzümü buruşturdum.Aydın, beni görmüş olmalı ki güldü ve yanıma geldi."Dolaşalım mı?" deyince dudağımı büzdüm.

"Diğer teneffüs gezeriz, şimdi yorgunum." dedim mahçup bir sesle.Aydın "Peki madem." dedi ve gitti.Kollarımı sıraya koyup kafamı da arasına koydum.Tam uyuya kalmıştım ki telefonuma bildirim sesi geldi.İrkilerek kendime geldim ve oflayıp telefonu elime alıp açtım.

Bilinmeyen numara?

05589****: Aydın ile fazla takılma, benden sana bir tavsiye.

Kumral: Sanane ve ayrıca sen kimsin?

05589****: Bir düşman diyelim.

Kumral: O 'bir dost' değil miydi ya?

Görüldü..

Her neyse Aydın iyi bir çocuk.

05589****: Aydın şerefsizin teki.

Bunu ileri de ağır bir şekilde öğrenmek istemiyorsan şimdiden iletişimini kesersin.

Görüldü..

Kumral yazıyor..

Yazma.Ne yaptığını söyleyeceğim.

Kumral çevrimiçi..

O piç barlarda uyuşturucu satıyor, insanların zehirlenmesine neden oluyor.

Babası o yüzden onu evlatlıktan reddetti, annesi desen oruspu.

Belki biliyorsundur ona 'oruspu çocuğu' dediklerinde, söyleyenlere saldırıyor.Çünkü annesinin bir oruspu olduğunu biliyor ve bu da zoruna gidiyor.

Kumral: kimse annesine 'oruspu' denilmesini istemez.

Tepki vermesi gayet doğal.

05589****: Peki 1 ay boyunca okula gelmemesinin nedeni?

Uyuşturucuyu satarken yakalandı ama son anda kurtuldu, gözlem altında olduğu için okula gelmedi.

Bunu neredeyse okuldaki herkes biliyor, sor istediğine.

Kumral: Aydın öyle biri olsaydı yanıma yaklaşmazdı.

Herhalde/

05589****: seni de uyuşturucu bağımlısı yapmak istiyor da ondan aptal.

ZORBA/BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin