Kapittel 1 ~ Susanne

34 2 5
                                    

-Susanne du glemte maten din! ropte mamma ut døren. Jeg løp inn igjen og hentet den. -Hade mamma, sa jeg og ga henne en klem. -Vær snill med den nye gutten nå, hvisket hunn inn i øret mitt. -Jada mamma, svarte jeg. Hm, en ny gutt. Håper han er søtere enn de i klassen nå, tenkte jeg. Jeg gikk bort til besteveninnen min sitt hus. Det var stort og hvitt med svart tak. De hadde en kjempestor grønn hage, med mange kuleformede busker i. Jeg åpnet døren og ropte -Rebekka kommer du eller? Hun kom løpende ned trappen. -Hei! sa hun. Hun tok på seg de nye hvite conversene sine og hoppet ut. -Så,tror du den nye gutten er fin? spurte hun. -Jo, ja sikkert, mumlet jeg. Hun er litt guttegal hun har vært sammen med alle på trinnet, til og med fise Fillip. Han fiser hele tiden og stinker tiss. Akkurat nå er hun singel men det varer nok ikke lenge, for alle liker henne. Hun bruker det lange blonde håret og de lyseblåe øynene til å forhekse dem. Resten av turen var vi stille men så kom Markus gående bort til oss. Akkurat nå er han den fineste gutten i klassen. Ingen kan unngå å bli forelsketi de nøttebrune øynene og det mørkeblonde håret. Vi tre er bestevenner så jeg er redd for at om jeg blir sammen med han så kommer det til å ødelegge alt. Rebekka er storforelsket i han og jeg tror kanskje at han liker henne og. Så hvis jeg ble sammen med han så ble Rebekka sur fordi jeg visste at hun likte han. -Hei jenter! sa han og hengte seg mellom oss. -Hei sa jeg og Rebekka i kor.

Riiiiing!!

Det ringte inn til første time så vi måtte skille lag. For jeg gikk i 10A, Rebekka i 10B og Markus i 10C. Da jeg begynte på skolen her, var jeg det store mobbe offeret. Jeg kan love deg at det ikke var noe gøy. Jeg forandret meg helt og de gikk over til å mobbe en i 9B tror jeg. Jeg gikk inn i klasserommet med swag. Så satte jeg meg på stolen min. Da åpnet døra seg inn kom den nye gutten.

♡◇♡◇♡◇♡◇♡

Hei, første boken jeg skriver håper dere likte det første kapittlet. Skal prøve å skrive et kapittel hver uke men det er sommerferie så...

Skriv gjerne kommentarer♥♥

Aldri igjenWhere stories live. Discover now