MUN | SUSKUN ADAM

663 38 28
                                    

Okumaya başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz.
08.06.2024

Ani bir kararla başladık bakalım

Bu kitapta geçen karakter ve olaylar tamamen hayal ürünüdür.

Başka kitap ve karakterlerden bahsetmezseniz sevinirim.

🔗

Anlar neydi? Yaşadıklarımız mıydı yoksa yaşayacaklarımız mı? Bunu yaşayarak görebilecektim, görebilecektik. O isterse bunlar yaşanacaktı, geri çekilmezse. Geri çekilecek biri değildi ama içinden geçen her neyse ona engel oluyordu. Kendini çekmesi her zamanki gibi aynıydı yıllar önce de öyleydi, o zamanlar gördüğüm adam hâlâ aynıydı, bir değişim beklemiş miydim bilmiyordum.

Ve şimdi o adamla uzun süre beraber olacaktım. Yıllar önceki ben buna çok sevinirdim, şu anki bense tepkisizdim, her hangi bir tepkim yoktu.

"Galiba beni hâlâ kabullenemedin Yüzbaşı, o kadar da kısa bir süredir burada değilim oysaki." Karşımdaki adam suskunluğunu korurken ona karşılık söylediklerimle yaslı olduğu yerden bedenini çekti.

"Sen ne anlıyorsun bilmiyorum ama konunun senle uzaktan yakından bir alakası yok. İkimiz de görevimizi yapıyoruz," dedi umursamazca, ardından üniformasını düzeltti.

Sanki bana karşı daha çok acımasız gibiydi. Umursamaz gibi davranmak istiyordum ama ben de kırılıyordum.

Ama içimde bitiyordu.

"Ve görevimin bozulmasını istemem, en kısa sürede bu görevi bitirip başka görevlere geçmek istiyorum, sizin de öyle yapmanızı diliyorum Savcım." dediğinde, sabır dilercesine bir nefes verip "Ben görevimi layıkıyla yapıyorum Yüzbaşı, sizin aklınız kalmasın, bu görev için seçilmiş biri olarak saçma işler yapmam, görevimi layıkıyla yerine getirmek için elimden gelen her şeyi yapacağım." dedim üstüne basa basa. Ona olan ilgim yüzünden işleri batıracağımı düşünüyordu ama ben içimde ona dair en ufak şeyi bile geride bırakmıştım. O bilmiyor gibiydi. Son sözleriyle de bitirmem doğruydu.

Yaslandığı yerden ayrılıp bedenini bana doğru yaklaştırdı ve kelimelerin üzerine basa basa konuştu, aynı benim gibi. "İyi olur Savcım, burada hataya yer yok, bir hata çok büyük acılara neden olabilir.."

🔗

Aram ve Erva, ÇD'de geçiyordu, okuyan bilir, onlar için en baştan beri bir kitap yazmak istiyordum ve sonunda onları yazma zamanım geldi, çok heyecanlıyım güzel şeyler bizi bekliyor ve dramlar ekdkrkdk

Tanıtım nasıl buldunuz?

Bu kitabı okurlarıma ithaf ediyorum.

İlk bölümün ne zaman geleceği belli değil henüz bölüm bitmedi araya da bayram gireceği için geçe kalabilir.

MUN | SUSKUN ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin