Σήμερα άφησα τον εαυτό μου να ξεκουραστεί λίγο περισσότερο και έτσι σηκώθηκα απο το κρεβάτι κατα τις έντεκα το πρωί. Δεν πρόλαβα το πρωινό του ξενοδοχείου όποτε βγήκα μια βόλτα έξω και κάθισα για λίγο σε ένα καφέ δίπλα απο τον ποταμό Liffey.
Φόρεσα ένα μπλε τζιν σορτσάκι με κόκκινο τοπάκι, χρυσά σκουλαρίκια και άσπρη τσάντα με χρυσές λεπτομέρειες.
Έκανα και μια μικρή βόλτα στα μαγαζιά, ψώνισα δυο σύνολα, ενα μακρύ κολλητό κόκκινο φόρεμα που φτάνει μέχρι τη γάμπα και εχει ανοιχτή πλάτη με χρυσές αλυσίδες που σχηματίζουν Χ , δεν είμαι σίγουρη που μπορεί να το βάλω αλλά καλό θα είναι να υπάρχει.
Και ενα κυριλέ γαλάζιο σατέν τοπ με ανοιχτή πλάτη που δένει σε φιόγκο πίσω απο τον σβέρκο. Αυτο σκοπεύω να το συνδυάσω με ενα λευκό παντελόνι και μπεζ τσαντουλα, στην Αυστραλία!
Αύριο η πτήση μου ειναι πάλι πρωινή και απο εδώ και πέρα το πρόγραμμα μου αρχίζει να δυσκολεύει, θα είναι γεμάτο! πτήσεις, θα χρειαστεί να κάνω και δυο δρομολόγια πτήσεων μέσα στην ίδια ημέρα.
θα είναι πραγματικα ζόρικα, αλλά δε με ενοχλεί γιατί μπορω να τα βγάλω πέρα, θα ζοριστώ λίγο ομως θα τα καταφερω και μετά οταν θα τελειωσει ολο αυτο θα απολαύσω επιτελους την άδεια μου.
Το μεσημέρι δοκιμασα Oceans Smoky Jewel μαζι με Colcannon και Champ και ήταν πραγματικά απίστευτες γευσεις πρωτη φορα πρεπει να γευτικα τοσο νοστημο σολομο και η κρεμα πατατας ηταν εξισου ενδιαφερουσα, με λιγα λογια εσκασα απο το φαγητο.
Οταν επεστρεψα στο ξενοχειο ειχε φτάσει ήδη απογευμα πάνω κάτω γύρο στις πέντε.
Άφησα τις σακούλες με τα ψώνια μου και κάθισα λιγο στη πολυθρόνα να ξεκουραστώ, πηρα το κινητο μου και κατευθείαν η πρώτη μου σκέψη ήταν να τηλεφωνήσω στη Flora και έτσι την πήρα κλήση.
Έχουμε μερες να μιλήσουμε για τα δικα μας δεδομένα.. να αρχισω να ανησυχώ ?
«Ely τι κάνειιις πως τα περνάς Ιταλία ;»
Υπερβολικά αρκετές ημέρες...
«Flor τελικά άλλαξαν κάπως τα σχέδια και είμαι Δουβλίνο»
Πήρε αρκετή ώρα μέχρι να καταφέρω να της εξηγήσω όλη τη κατάσταση και έτσι όταν το κλίσαμε είχε πάει ήδη επτά το απόγευμα.Αφού άφησα επιτέλους το κινητό, έβγαλα τα παπούτσια μου, δε ξέρω για ποιον λόγο δεν το εκανα νωρίτερα και τώρα νιώθω οτι δεν νιώθω τα πόδια μου...υπέροχα.
Και το σώμα μου είναι υπερβολικά εξαντλημένο, ευτυχώς που άργησα να σηκωθώ από το κρεβάτι σήμερα και κοιμήθηκα λίγο περισσότερο.
YOU ARE READING
Love is in the πτήση 124
Romance«Τελικά μάλλον ήταν γραφτώ μας να ξανά συναντηθούμε» Η Ελίζα έχει πετύχει τους στόχους της και όλα όσα ονειρεύεται ή τουλάχιστον αυτο πιστεύει... Είναι αεροσυνοδός σε αεροπορική εταιρεία και ταξιδεύει σε όλο το κόσμο, έχει δουλέψει σκληρά για να π...