GİRİŞ

1 1 0
                                    

Hızla koşmaya devam etti. Arkasından geldiğini görebiliyordu. Ondan kaçmak için son şansıydı. Kurbanı olmamak için son şansıydı.

Bir dal parçasına takılıp düşünde sinirle küfretti.

"Hassiktir!" Hızla arkasına baktı. Gayet yavaş bir şekilde yürüyen silüeti gördü. Hemen ayağa kalktı ve koşmaya devam etti. Ayağı burkulmuştu.

Sekerek koşarken, bir anda ev görüş alanına girdi. Yüzünde bir gülümseme oluştu. Bu oyunu burada bitirecekti. Katilin kim olduğunu bulmuştu! O, tam arkasındaydı.

Koşmaya devam ederken ayağında hissettiği acıyla bağırdı. Ağzına kapanan elle gözlerinden yaşlar boşalmaya başladı.

Bacağından vurulmuştu. Katilin susturucu taktığı silahıyla. Görüş açısına o silah girdi. Diğer silahlara benzeyen ama küçük bir farklılık taşıyan o silah.

Siyah silahın yanında altın harflerle bir isim yazılıydı.

Matruşka.

Daha şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı. Katil onu sürükleyerek oradan uzaklaştırdı. Artık görüş alanında yalnızca çam ağaçları vardı.

Katil onu hiddetle bir ağaç gövdesine fırlattı. Bacağındaki acıya sırt acısı da karışmıştı.

Gözlerini acıyla kapatmıştı. Güçlükle açtığında ise katilin siyah botlarıyla karşılaştı. Güçlükle konuştu.

"Sen... Sendin! Nasıl tahmin edemedim? Hemde bu kadar yakınımızdayken." Katil eğildi. Kapşonunu açtı. Kurbanının gözlerine baktı. Dudağının kenarı kıvrıldı.

"Seni ilk gördüğüm andan beri en çok neyin ilgimi çekmişti biliyor musun?" Kurbanı artık zar zor açık tutuyordu gözlerini.

Silahın namlusunu çenesinin altına dayadı. Gözlerini gözlerinden çekmeden konuştu.

"Gözlerin." Ve susturucu taktığı silahını ateşledi.

.
.
.

Kısa bir giriş bölümü ;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MATRUŞKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin