4.Bölüm

878 36 2
                                    

Beğenip yorum yapmayı lütfen ama lütfen unutmayın lütfen.

Keyifli okumalar.
..........

Akşam olmuştu ve ben müştemilattan çıkmamıştım utançtan üzüntüden ve daha bir çok şey için ben haketttiğimi düşünmüyordum çünkü. Gülsüm Hanım bana kızmamalıydı, oğluna kızmalıydı. Onun tabiriyle basit bir çalışandım o halde nasıl cesaret edip Arden beyi öpmeye çalışırdım. Ben aşk nedir sevgi nedir bilmem zaten hiç merakımda olmadı. Niye sevmediler ki beni ben ablam gibi bir şey'de istemezdim Seni seviyorum deselerdi yeterliydi aslında. Umarım bir gün çok zengin olurdum ve onların karşına çıkıp Neden diye sorabilirdim.

"Hüma kızım sen niye burdasın?" Gülnur teyze başımı yastıktan kaldırıp ona baktım "Ağladın mı sen?" Diyip yatağa oturdu "Gözlerin kan çanağına dönmüş kızım. N'oldu?"
"Yorgunum teyze bugünlük beni idare eder misin?" Dedim hafif pürüzlü bir sesle
"Tamam yavrum anlatmak istediğinde dinlerim tamam mı?" Kafamı salladım sonra yavaşça ayağa kalktı bana bakıp sonra dışarı çıktı.

Arden'den

Bu sabah odama ihale dosyasını almaya gitmiştim temizlik yapılacağını biliyordum ama Hüma'nın yapacağından habersizdim birden banyo'dan sesler duymaya başladım

"Bu yaşa kadar nasıl bekar kalmış acaba? Gerçi doğru az gülse herkes sever odun gibi somurtuyor. Gerçi Hüma duymadın mı Gülnur Teyze'yi Arden Bey için kadınlar konağa sıra oluyorlarmış?" Diyordu kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum biraz daha bekledim bir şey dermi diye ses gelmedi arkamı dönüp gidecekken kapı açıldı beni görmesinin şoku ile bir adım sendelendi refleks olarak öne atılıp belinden tuttup kendime çektim.

"Napıyorsun burda?" Dedim fisiltiyla
"Hı" şaşkınlıktan donup kalmıştı birden bedenim kontrolünü yitirmiş gibi boynumu onun boyuna indirdim nefeslerimiz birbirinin yüzünü tokatlıyordu boşta kalan elimi saçlarına götürdüm sevdim saçlarını ipek gibiydiler kokusu başımı döndürüyordu bu kız bütün kurallarımı yıkmaya yemin etmiş gibiydi. Dudaklarımı onun o güzel dudaklarına yaklaştırıp öpecekken. Kapı birden açıldı gelen Annem'di.

"Bittirdin mi te-" donup kaldı birden kendini geri çekti saçını kaşıdı bie bu eksikti amınakoyim diye mırıldandım yalandan öksürdüm Anneme baktım şoktan daha çıkamamıştı.

"Kapıyı niye çalmıyorsun anne?"
"Senin burda olduğunu nerden bileyim oğlum. Gelmez olaydım tabi." Dedi son dediğini fısıldayarak söyledi Hüma'ya öldürücü bakışlar atıyordu.
"Bitti mi işin." Dedim Hüma'ya bakarak
"Hayır Ağam." başımı eğip konuşmuştum
"Ne kaldı."
"Yatak örtüsünü değiştireceğim."
Anneme baktım sonra Hüma'ya dolabımın kapağını açtım içinden mavi kapaklı bir dosya alıp dolabı geri kapattım. "

Sonra odadan çıkacakken "Anne benimle gel." Diyip odadan çıktım en son annemin"Işin bittikten sonra bana bir kahve yap." Dediğini duydum kesin ona hesap soracaktı
Çalışma odamın kapısını açtım ilk annemin girmesini bekledim annem girdikten sonra bende girdim.

"Arden sen ne yaptığını sanıyorsun." Dedi hafif bağırarak
"Anne sesini ama yükseltme sakın." Dedim
"Öpecektin o hizmetçiyi."
"Anne çalışanlara hizmetçi demeyi kes. Bak sakın o kızın canını sıkma ben nefsime yenildim."
"Sus ne yenilmesi. O öyle giyindi diye oldu kovacağım zaten geleli 1 gün olmamış ağasının koynuna girme derdinde."
"Ana ağzını topla." Dedim işaret parmagımı anneme sallarken boynumdaki damarların çıktığını hisedebiliyordum.
"O kız için mi ana'na böyle konuşuyorsun."
"Anne sana son uyarım eğer yalnış bir şey yapacak olursan İstanbul'a gider sittin sene göremezsin beni."
"Git bu hizmetçi aklına gireceğine orda işinde gücünde olursun."
"Orda koluma birini takarım tamda senin isteklerini tersi birde çocuk yaparım ne benim nede torunun yüzünü görürsün."

Güzel RüyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin