0.1

50 16 37
                                    

01.09.2024

Yürümeme yardımcı olan bastonumu yanıma koyup,bacaklarımı çok zorlamadan yere yavaşca oturdum.Hava güzel olduğu için bana bakmakla yükümlü olan hemşireden izin almış,dolaşmaya karar vermiştim.Bulunduğum hastane şehir merkezinden bir hayli uzak olduğu için ışık kirliliği burada bir tık daha azdı.Bu durum gökyüzünde inci gibi dizilmiş yıldızları izlememiz için bize verilen bir lütüfdu adeta ve ben bu lütüfu kullanmam gerektiğini düşünmüştüm.

Yanımdaki kağıt,kalemi dizime koyup gökyüzüne döndüm.Bu güzel geceyi ölümsüzleştirmem lazımdı.

Ne kadar zaman geçti emin değildim,tek istediğim önümdeki resmi hemşire gelmeden bitirmekti.Kalemi almak için sağa doğru Hafifçe döndüğümde yanımda bir kıpırdama oldu.Başımı ağırca kaldırıp kimin olduğuna baktığımda karşımda Jungkook'u görmek beni şaşkına uğratmıştı.O bu haldeyken nasıl dışarı çıkmasına izin vermişlerdi?

-"Noldu?beni gördüğüne sevinmedin mi yoksa:("

Başımı Hafifçe sağa sola salladım.

+"hayır hayır!sadece şaşırdım.Hemşirem geldi sanmıştım..."

Hafifçe gülümseyip yanıma oturdu.Bende önümdeki resime döndüm.Gözleri bir süre bende gezindikten sonra gökyüzüne döndü.

Jungkook yıldızları çok severdi.Gördüğü her yere yıldızlar çizerdi.Bileğimdeki birçok izlerde hep Jungkook'un çizdiği yıldızlar vardı.

-"Taetae şu yıldız ne kadar parlak!çok güzel demiii?"

+"Ne?ha!evet,çok güzel."

Kıkırtı sesleri.

-"Bakmadın bile nasıl güzel olduğunu biliyorsun?"

+"Çünkü sen dedin.Sen bana yalan söylemezsin."

Dudağı yavaşça yukarı kıvrıldı.Yorgundu.Gülemeyecek kadar yorgundu.Farkettirmek istemiyordu sadece.

Solgun yüzü,kurumuş dudakları ve pırıl pırıl parlayan gözleri...Evet.Ev benim için saydığım bu üç şeydi.

-"Yıldız olmak üzücü olmalı..."

+"Neden?"

-"acı barındırıyorlar."

+"yıldız aşığı olan senden bunları duymak kulağa değişik geldi."

-"gerçekler sadece..."

+"neden acı barındırdığını düşünüyorsun ki?yıldızlara bakıp mutlu olan tonlarca insan var."

-"onlar yıldızlara baktıkları için mutlu olmuyorlar ki.Kaybettikleri insanlara baktıkları için mutlu oluyorlar."

+"ne?"

-"Bir insan gider,bir yıldız oluşur taetae:)
Her bir yıldız da ayrı bir acı var,
Bu yüzden her insanın,en azından bir yıldız da,bir acısı var bence."

Solgun yüzü bana döndü.

-"şuradaki yıldıza benim ismimi verir misin?"

Kaşlarım çatıldı.

+"nereden çıktı bu şimdi?"

-"Aklına geldiğimde üzülmek yerine belki mutlu olursun.Bunu doğum günüm için hediye olarak yapabilir misin?"

Yutkundum.O ise çoktan ayaklanıp hastanenin yolunu tutmuştu bile...

O ise çoktan ayaklanıp hastanenin yolunu tutmuştu bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"☆







Bu kalp seni unutur mu?/Taekook"♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin