yin yang

43 12 101
                                    

Mafyaya gideli 1 hafta olmuştu dazai ve chuyaya dediğim gibi görüşmüyorduk aramalarına ve mesajlarınada cevap vermiyordum beklediğim tek bir mesaj vardı oda mafyadan gelicek adresin mesajıydı.

Morinin dediği gibi yemini bozamazdım ölmek o kadar umrumda değildi ama hayatta ki amacımı henüz öğrenememisken ölmek istemiyordum ama o amacımı bunca yıl bulamamıştım, ve bir ay boyunca o acıya katlanmak istemezdim.

Banyodan çıktıktan sonra üzerime rahat şeyler geçirerek kendimi yatağa attım gözlerim ile tavana bakınırken yandan telefonumu alarak saate baktım öğlen olmuştu.

Nefesimi dışa vererek yataktan kalktım. Mutfağa gelerek aç olan karnımı tok tutsun diye masada duran elmalardan birisini elime alarak ısırdım kahve makinesine kapsül koyarak kendimi ayıltmak için kahve yapmaya karar verdim onu beklerken oturma odasına elimde elmam ile ilerledim evde ses olsun diye televizyonu açarak geri mutfağa döndüm hazır olan kahvemide masaya koyarak oturdum televizyonda ana haber vardı gündelik olaylardan bahsediyordu. Kahveden bir yudum aldım ve çalmaya başlayan telefonuma baktım Dazai arıyordu. Hafta boyunca aramalarına dönmeme rağmen hala arıyordu, telefonu titreşime aldım ve televizyona bakmaya geri döndüm.
Aradan beş dakika geçmeden titreyen telefonuma baktım bu sefer arayan chuuyaydı

‐ Ah lanet herifler!

Söylenerek aramayı reddettim ve ekranı ters çevirerek yerine koydum kahveden bir yudum alırken telefon tekrar titremeye başladı sinirle açtım.

‐ Ne var amk?

Ani davranışım ile beraber telefonun karşısından gelen boğaz temizleme sesi arayanın chuuya yada dazai olmadığını anlamama yardım ederken adam konuştu.

– xxxx malikanesi tek kişi olarak giderek liderlerini yok etmeniz ve sandıkta gizledikleri zarfı almanız söylendi.

Dedi ve telefon kapandı. Kahvenin son yudumunuda içerek masadan kalktım odama giderek dolabın karşısında durdum mafyadayken giyindiğim gibi giyinmeye karar verdim ve bu benim mafyada ki imajımdı. Üzerime simsiyah gömlek ve çepken geçirerek siyah plazzo pantolum ile beraber gömleğin üstüne ince beyaz bi kravat taktım siyah giymemin sebebi savaş alanında yaralanırsam düşmanlar kanadığımı ya da yaralarımı görmemesi içindi. Hazırlandıktan sonra siyah ayakkabılarımı da giyerek garajda ki arabamı aldım ve adamın dediği malikaneye doğru yol aldım.

                __________________________

Malikaneye gelmiştim etrafta biraz dolaşarak içerde ki enerjili bedenleri hissederken etrafıda kolaçan etmiştim beyaz boyalı etrafında kuru bitkiler ile eski bi yapıya sahipti kim bu yeri kullanır ki diye düşünerek içeri girdim.

Kapıdan adım atmam ile beraber etrafa baktım alan genişti yukarı doğru çıkan merdivenler ile beraber merdivenlerin altında kapı vardı, bu alana doğru yaklaşan enerjileri hissedebiliyordum. Uzakta değillerdi karşımda bulunan kapıya doğru ilerledim ve kulpunu çevirerek kapıyı açtım içeri adım atarak etrafa baktım ve aniden duyulan bi silah patlama sesi ile parmaklarımı şıklattım

- yetenek - kara leke

____________________________________________

Yazar pov ~

Etrafta oluşan siyah aura ile beraber kara leke yazan beyaz yazılar etrafı kaplarken yerde beliren yin yang sembolü ile etrafta ki nesneler yavaşlamıştı.

Düşman tarafından ateşlenen silahın mermisi hikonun kafasının yanından yavaşça geçerken hiko mermiye döndü parmağı ile beraber süzülen mermiyi iterken mırıldandı.

- Çok yavaş.

Belinden çıkardığı gümüş tabancası ile beraber hızlı bir adım attı adımı ile gözle görülmeyecek bir şekilde yavaşlamış olan alanda hızla koşarken merdivenlerde dizili adamlara mermi sıkmaya basladi mermiler yavaşca hedeflere doğru ilerliyordu.

Dazai osamu x reader Senin İçin Bu Dünyaya Doğdum BelkideHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin