Yaşanan o kadar çok şey vardı. Bana attığın o kadar kazık. Ben yine sana geliyorum beni yakalarsın diye , beni yakalayıp daha sonra tekrar iteceğini bile bile. O uçurumun dibine düşerken el uzatmayacağını bile bile. Ben sana seni seviyorum demekten aciz oldum. Vereceğin cevaptan korktuğumdan. Bak yine tuttun beni 1 Temmuzda tuttun. Varlığın yokluğun bir senin. Ben geçmişin hesabını sormadan sadece seni istedim. Mutsuz muyum , mutlu muyum bilmiyorum. Ne yalan söyliyim bazen mutluyum bazen mutsuzum. Doğru mu yaptın dersen sana inanmakla inanmamak arasında gidip geliyorum. Bu yüzdrn bu sorunun tek cevabı pas. Ama bir ihtimal var ki , yanlışa gidiyorum. Belki sana inanmıyor sma inanmaya çalışıyorum. İçimde kıyametler kopuyor , kalbim ve beynim çatışıyor. Bir yandan da korkuyorum sevgilim. Bu saatten sonra canım acır mı bilmiyorum ama çok korkuyorum. Bu sefer kaybetmekten korkmuyorum. Ben seni kazanmaya gelmedim yeni bir son yazmaya geldim belki güzel bir son yazmaya. Sanırım sonumuzu değiştirememekten korkuyorum. İçimden geçen ne varsa yazıyorum. Dışardan gören ne sakin diyor belki de ne sabırlısın diyor umursamazsın diyor ama benim tek derdim sensin. Bildiğim tek şey var hiç bir zaman eskisi gibi olamayacağımız. Baba eskisi gibi sıcak bakamayacağın. Ben seninle sevişmekten korkuyorum be adam insan sevdiğine dokunmaktan korkar mı hiç ? Sevişirsem ne olacağını biliyorum çünkü. Hissiz sarılıyorum sana. Hissiz öpüyorum seni hani derler ya tadı kurdağımda kaldı aynrn öyle işte ve buna zorundayım. Ben istedim bunların hepsini söyleyemem ki sana içimden geçenleri. Hakkım yok buna. Belki de canımı yakacağın için söylememeyi tercih ediyorum.