Benimle yatar mısın?

71 6 2
                                    

J-Göster
Mia kollarını açar ve kolları morluklar ile doludur.

Jeongin'den
Mia'yı gördükçe içim acıyor, o bize hayat hikayesini anlatmadı ve şimdi öğrenme zamanı geldi.

J-Mia

-Efendim

J-Anlat

-Neyi?

J-Hayat hikayeni

-Aslında bu doğru bisey mi bilemiyorum...

J-Niye

-Çünkü..

J-Cunku ne Mia? Herseyi anlat!

-Tamam, anlaticam ama diğerlerine anlatma.

J-Tamam,dinliyorum

-Aslinda benim bir ailem var, daha doğrusu var dı. Babam alkolik bir adamdı uyanır uyanmaz alkol içer, bana ve anneme kötü davranıp döverdi. Bir gün annem babamla birlikte evden çıktı 2 saat sonra Babam geldi beni alıp ormanlık bir alana götürdü ne kadar soru sorsam da cevap vermedi en sonunda bir yerde durduk Babam arkama bakmam söyledi, baktığımda annem oradaydı ama canlı değildi... Cansız bedeni büyük bir ağacın dalında, sadece iç çamaşırları ile asiliydi öldüğünden emindim kabullenmek istemiyordum  ağlamaya başladım. Çok süre geçmeden Babam cebinden bir silah çıkardı, belki 3 belki 4 kere annemin bedenine doğru ates etti. Adeta kabus gibiydi, Babam beni çok ıssız bir yere getirmişti fakat şans benden yana ki bir sürü insan koşuya çıkmıştı bizi buldular ve polisi aradılar sonrasında Babam hapishaneye ben ise yetimhaneye gittik...

J-Mia odadan çıkmamı ister misin?

-Hayır. Yalnızlıktan korkuyorum..

J-Peki o zaman burada duracağım.

-Benimle yatar misin?

J-T-tamam

Jeongin mianin yanına yatar ve beraber sarılarak yatarlar o sırada chan onları merak eder ve Mia'nın odasına cikar bakmak için onları o halde görünce fotoğraf çekip aşağıya geri iner

•Skz İle Hayal Et•  Teşekkürler..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin