Arkadaşlar bu bölüm biraz Tomris'in geçmişine değineceğiz.
17 24
Tomris'ten (7 yaşında)
"Herkes evlerine gidebilir diğer yıl görüşmek üzere"
Öğretmenimizin ağzından çıkan kelimeler sonrasında çantamı toplayım okuldan çıktım. Bugün çok mutluydum hem 2. sınıftan mezun olmuştum hem de bugün evde annem ve babam yoktu yani parkta oynayabilecektim.
Koşa koşa eve gittim hemen okul çantamı bırakıp dışarıya çıktım. Abim okuldan gelene kadar oyun oynayabilirdim abim gelince beraber oynardık.
Evin karşısındaki parkı görünce sevinçle yerimde zıplamaya başladım. Daha önce bir kaç kere abimle bu parka gelmiştik ama hep yakalanmıştık. Gözüme kestirdiğim sarı kaydırağa doğru koşmaya başladım.
---
Yaklaşık 10 dakikadır parkta oynuyordum artık gitmem gerektiğini anlayıp salıncaktan atladım. Ayağımda keskin bir sızı hissettiğimde korkuyla eski ayakkabılarıma baktım. Ayakkabın deliğinden bir cam girmiş ve ayağıma batmıştı.
Sendeleyerek yürümeye baladım ayağım acayip sızlıyordu ve biraz daha geç kalırsam babam bana kızardı.
---
Evin önüne acı içinde kıvranarak geldim. Anahtarı cebimden çıkartırken kapının gıcırdama sesini duydum. Kafamı kaldırmam ve uzun siyah saçlarımdan yukarıya çekilmem eş zamanlı olmuştu.
Babam.
Evet karşımdaki kişi oydu.
"Baba evi topladım yemeğini de masaya koydum sadece 10 dakika dışarıya çıkmıştım ayağıma cam batınca şey ol-"
Cümlemin devamını getiremedim. Cümlemi kesen şey babamın kafamı tırtıklı duvara geçirmesiydi. Bir anda gelen darbeyle ağzımdan bir çığlık kaçmıştı.
"Daha ne konuşuyorsun orospu oraya erkeklerin dikkatini çekmek için gittiğin apaçık ortada baban sana ne yapsa az " Konuşan kişi annemdi.
"An-"
"Kes bana anne deme seni lanetli şey"
Babam beni yere fırlatırken annem pazara gitmişti çıkmıştı bile. Babam beni yüz üstü çevirip kıyafetimin sırt kısmını yırttı. Sanırım yine kemerle vuracaktı. Sırtıma gelecek darbeye karşı dişlerimi sıktım ve kendimi acıya hazırladım.
Fakat sırtıma bir kemer darbesi gelmedi her zamankinden farklı olarak hissettiğim şey bıçaağın soğuk metaliydi. Hemen debelenmeye başladım ve olanlar o zaman oldu. Bbam sırtıma bıçağı saplayıp boylu boyunca çizdi.
Bıçağı derimden çıkartım omuzuma yakın bir noktaya sapladı diğer eli ise bağırmamam için ağzımı kapatıyordu.
Gözlerim kapanmaya başlıyordu babam ise çoktan gitmişti.
Tek duyduğum şey ise abimin "TOMRİS UYAN" diyen sesiydi.
---
İki bölüm halinde olacak ikinici bölüm yarın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Ateşi
ActionAbisinin şehit haberi üstüne içindeki intikam ateşi ile asker olmaya karar veren bir kadın askerin hikayesi.