- Жах
-Синмо, ти на приколі?
Фелікс чесно кажучи і не очікував іншої реакції від друга, але все одно ця собака могла хоч би поспівчувати! Тут таке горе! Він навіть поплакався Кіму, а той йому «Жах», треба міняти друзів.
А тепер питання, чому ж Лікс зараз сидить у друга і п'є котру вже рюмку соджу, а все просто: його батьки вирішили взяти синочка у свої руки та впихнути мізки методом одруження. Тільки одна проблемка, його спитати забули.
А день почався так добре, і сонце світило, і вітер не дув, і взагалі літо, ніяких пар тобі, і навіть гороскоп сказав, що діва сьогодні у Сатурні, правда що це значить він не знає, може саме через цей Сатурн все пішло крахом.
Батько покликав його у свій кабінет та прямо в лоба сказав, що Фелікс одружиться на якійсь там Хван Єджі, бо по-перше це для бізнесу добре, стануть партнерами, а по-друге, його батьки знають орієнтацію улюбленого синочка і не одобрюють її, хоча нічого і не робили проти, от схоже і настав цей час, таким чином вони хочуть, щоб Лікс перестав любити чоловіків, щоб ви всрались, не буде такого, дівчата хороші він не сперечається, але все ж його приваблює своя стать. Прямо на очах батьків він не заплакав, хоча і дуже хотілося, але такі крики були чутні усім прислугам особняка Лі, а потім і гучний хлопок дверима, які схоже все ж злетіли з петель, бо не перший раз ними грюкають. Зараз від слів батька: «досить псувати нам репутацію своєю орієнтацією і перестань нам робити все назло, ти ніхто без нас, тому одружишся на Хван, завтра поїдеш до них на знайомство і крапка», плакати не хочеться, хочеться тільки смачно втулити Лі Хосоку, вони з матір'ю просто взяли і використали його для своїх інтересів.
- На приколі тут тільки твої родаки, а зараз Чан написав, що чекає нас у клубі, ти як, за? або ми можемо і далі тут сидіти, а Кріса до нас
- Іди нахуй
- Ну мені хоч світить
Фелікс дивиться на Синміна дуже злобно, але тому паралельно, він тільки прирівнює Лі зі злобним курчам і знову перепитує чи підуть вони в клуб.
- Да ідем, ідем, а взагалі, хто сказав, що я не зможу собі коханця завести?
- Ти схожий на гордовитого курча, якого скоро пустять в суп
- Іди ти
- Куди?
- В поле ромашки збирати!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гра - інтерактив
Fanfiction-Синмо, ти на приколі? Фелікс чесно кажучи і не очікував іншої реакції від друга, але все одно ця собака могла хоч би поспівчувати! Тут таке горе! Він навіть поплакався Кіму, а той йому «Жах», треба міняти друзів. Цю історію було створено разом із...