Przeprowadzka

6 2 0
                                    

Pov:Zoe

Kurde...Dzisiaj jadę z rodzicami do nowego miasta..Trochę sie stresuje ponieważ bede musiala poznac nowe osoby w szkole oraz przyzwyczaić się do nowego domu.. Na szczęście w nowej szkole nie bede sama ponieważ bedzie chodzić ze mną moja siostra Scarlett!! Dobra..Muszę się iść wkoncu spakować i ubrać bo o 17:30 jadę do nowego domu! Szczerze mówiąc cieszy mnie tylko to że jest tam duży park i bede mogla sobie tam pójść i poczytać książki oraz porysować. Na szczęście jest piątek więc bede miala 2 dni aby sie przygotować na 1 dzien szkoły!! Może uda mi sie poznac jakies nowe osoby i mam nadzieje ze nie bedzie w niej jakis randomow którzy będą sie popisywać na środku korytarza i robić jakies dziwne rzeczy XD.. (napewno tacy będą)(przecież to wiadome) Dobra mniejsza z tym ide po lezec z moim kotem burzą i się przygotować.

•𝙩𝙞𝙢𝙚
𝙎𝙠𝙞𝙥•

- CO? JUZ 16:30??? SZYBKO IDE SIE SPAKOWAĆ!
(przysnelam kiedy leżałam z kotem)
dobra co mogę wziąść..NO OCZYWIŚCIE ZE CIUCHY I KOSMETYKI!!
jeszcze ofc zestaw do rysowania oraz moje zajebiste kolczyki(i love je)

-wsumie wmiare szybko poszlo teraz moze pojde cos zjeść i spytam się mamy kiedy będziemy jechac.
WŁAŚNIE! NIE SPAKOWALAM MOICH SŁUCHAWEK!

-pobieglam szybko do mojego pokoju i spakowalam je do kieszonki. Dobrze że sobie przypomniałam bo gdybym ich nie wziela to bym chyba się zabiła..

-dobra huh idę spytac się mamy kiedy będziemy.

-MAMO!-krzyknelam
- co się stało??-Odpowiedziala mi mama
-kiedy juz jedziemy?
-za chwile tylko tata musi cos tam zalatwic i twoja siostra musi się spakować.
- Okej-Odpowiedzialam

-No dobra w takim razie ide sie położyć i posłuchać muzyki.

Puscilam se moja sigma playliste z moimi piosenkami i słuchałam.

-Aż nagle moja siostra wbiła do mojego pokoju i zaczęła drzec ryja (ma 12 lat pzdr)
-ZOE!! wydarła sie gąsienica
-co znowu - lekko zirytowana odpowiedziałam.
-GDZIE JEST MÓJ KOMP!
-a skąd ja mam to wiedzieć nawet do twojego pokoju nie wchodzę spytaj rodziców xD
-dobrze że wyszła bo pewnie by mnie przedzej czy później zabiła (i tak zaraz to zrobi pomocy)

-Wstalam z łóżka i poszlam na balkon popatrzyc bo nuda w życiu wsm😿😿

-Nic ciekawego - mrukłam aż nagle moja mama mnie zawolala na dół.

Co sie stało?-Powiedziałam
-Jedziemy juz do nowego miasta! Weź wszystkie rzeczy i sprawdz czy napewno nic nie zostawiłaś.

Tak jak powiedziała tak i zrobiłam. Wszystko miałam gotowe i spakowane. Szczerze? Jestem ciekawa jak będzie wyglądać mój nowy dom.

-Pobieglam szybko na dół do salonu i czekalam na moją siostrę.

-SCARLETT!!!
-krzyknelam po czym moja siostra zrespila się doslownie obok mnie xD

-Jestem juz lasuczito
-Slucham?-odpowiedzialam

-Dobrze dzieci chodźcie już do samochodu tata czeka!

-Powiedziała nasza mama.

-Byłam już w samochodzie.
Postanowiłam że popisze z moją najlepszą przyjaciółką cloe z starej szkoły.

CLOE💕😻😽

hejka!! Co u ciebie
Jedziesz już do nowego domu??

ZOE😻💗🫶🏻

Takk! Właśnie
Przed chwilą wyjechałam a co?

CLOE💕😻😽

Nicc, tak poprostu pytam właśnie chciałam ci polecić nowy krem który znalazłam w rossmanie! Mówię ci jest świetny nie jest wogóle tłusty i dzięki niemu ma sie śliczna cerę! Niedawno wypróbowałam i jest ŚWIETNY!

ZOE😻💗🫶🏻

Jasne napewno
Wypróbuję jak będę w rossmanie! Teraz muszę kończyć bo chce mi się spać..PAA!

CLOE💕😻😽

Paaa!😿

-Postanowilam że pójdę spać bo naprawde jestem zmęczona. Akurat czas mi szybciej minie i moze nie będę musiała tyle czekać az dojedziemy. Wkocnu czeka mnie aż 4h drogi.
-Wiem że to nie aż tak duzo ale noo mam chorobę lokomocyjną i taak...

-Odrazu położyłam telefon obok mnie i zasnęłam.

•𝙩𝙞𝙢𝙚
𝙎𝙠𝙞𝙥•

-Obudziła mnie moja siostra mówiąca mi że jestesmy już na miejscu.
Wzięłam telefon i sprawdzilam która godzina.

-Byla juz 22:10! Przynajmniej szybko minęło bo spalam xD

-szybko poszlam z moimi rodzicami i sis do nowego domu i to co zobaczyłam...
Jaki piekny dom..-cicho szeptnełam (idk jak się pisze xD)

Dobra idę do środka bo odrazu idę sie położyć bo tak XD

Moja mama pokazala mi mój pokój, był bardzo ładny i w moim stylu... a przede wszystkim.. WYGODNE DUZE ŁÓŻKO! O CZYM INNYM MARZYĆ?😻😻

-odrazu położyłam sie na łóżku i zaczęłam przeglądać ig.
-Nic ciekawego.-mruknelam po czym odłożyłam telefon i zasnelam w mgnieniu oka.

- Byl już ranek. Odrazu ubralam sie w luźna czarna bluze i czarne spodenki (było 20 stopni i byla wiosna jak co)
- Zjadłam na szybko kanapke i szybko pobieglam do pobliskiego duzego parku, usiadłam na lawce i zaczęłam czytać moją ulu książkę. Szczerze? Bylo zajebiscie gdyby nie to że jakies 2 kidosy sie popisywały i bily się kamieniami. Dobraa może tez tak robiłam z cloe i moja inna przyjaciółka emmą ale bez przesady.

-Zauważyłam że obok parku była budka z lodami więc postanowiłam ze se kupie bo mialam akurat 15 zloty przy sobie.

-Poprosze dwie gałki śmietankowych lodów.
-powiedzialam

-To będzie 6 złoty.
-odpowiedziala laska która prowadzila budke.

-Poszłam na lawke i zjadlam loda po czym zrobilam se story na snapie i wstawilam post na ig bo czemu nie XD?

-gdy zjadlam loda pomyslalam że pojde sobie na krótki spacer po mieście zeby popatrzec gdzie co jest

-gdy chodziłam se na essie to spotkalam jakąs blondynkę która mnie zaczepila i spytala czy chce sie zaprzyjaźnić. Zgodzilam się .

-Jestem Grace a ty?
-powiedziala

Zoe! Miło cię poznać
-powiedzialam nie chętnie xD

-Jakby co to mieszkam dwa domy obok ciebie wiec jak cos to możemy się spotkać!

-Spoko!Podalabys mi swoj numer tel? Moglybysmy sobie popisac w wolnym czasie itp.

-Jasne mój numer tel to
282-429-092 (nie dzwonicie bo to randomowy..)

-Oki już zapisuje!
-Odpowiadałam

Tak wgl to jestes nowa w tej okolicy?Mieszkam tu dość dlugo i nigdy cie wsm nie widziałam hah

Tak! Dzisiaj z moją siostra Scarlett i rodzicami się tutaj wprowadziliśmy ponieważ moi rodzice mieli tutaj okazje zarobic wiecej w firmie elektronicznej!

Aaa okej! Moi rodzice tez tam pracują! Może się razem dogadaja hahaaa!
-odpowiedziala blondyna

Wiesz co.. Muszę juz spadac ponieważ mam dużo rzeczy do ogarnięcia hah! Jezeli chcesz możemy się jutro spotkać.
-powiedzialam po czym poszlam do domu i porysowalam.
_______________________

1019 słów!!
Jak narazie to mój rekord 😽😽
Jutro wstawie kolejna część kochani i postaram zrobic cos mocniejszego😻😻
Pamiętajcie o gwiazdach💕★★★

𝙈𝙞𝙡𝙚𝙜𝙤 𝙙𝙣𝙞𝙖\ 𝙣𝙤𝙘𝙮🙀🌸

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 08 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

"zagubiona w świecie" Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz