24.Bölüm-Avcılar

11 1 0
                                    

Avcı? Ne avcısı? Kimi avlıyorduk?

Konuştuklarımızdan çıkardıklarıma göre doğaüstü varlıkları avlıyorduk.Bunlar vampirler ve kurtadamlar gibi insan üstü güçlere sahip ve diğer insanlara oranla daha güçlü ve beş duyu organı fazlasıyla gelişmiş,süper hızlı yaratıklar..

Yaratıklar? İnanın şuan bahsettiklerime ben de inanmakta güçlük çekiyorum.Yani ailem bugüne kadar sürekli bu doğaüstü yaratıkları mı avlıyormuş?bendeki bu duygular onlarda da mı vardı? 

Biz katil miydik?Bu gerçekten acilen  cevaplanması gereken bir soruydu.Çünkü ben kimseyi öldürmek istemiyordum.Sahil kenarında başıma gelenleri hatırlayınca içimden bir ürperti dalgası geçip tüm bedenimi titretmeyi başardı.O çocuğa neler olmuştu?Ben onu öldürmeyi geç ona zarar vermeyi bile düşünmemiştim.Kate'ye minnettarım.Eğer o olmasaydı onu oracıkta kesinlikle öldürürdüm.Ama ben kimseyi öldürmeyi istemeyi istemiyorum.

Aslında düşününce ailemden kimsenin böyle bir şeyi isteyeceğini sanmıyorum.Kim birini öldürmeyi ister ki?

Üstelik öldürmek istediklerim normal birer insan değillerdi.Bu konuda öğrenmem gereken çok şey var.Bunu genlerle aktarıldığını söylemişlerdi.Nasıl oluyordu bu?Annem bir avcıydı ve ben genimi ondan almıştım da peki ya babam? Onun avcı olmadığını ama annemin bu gerçeği ile tanıştığında ondan vazgeçmek yerine ona uyum sağlamıştı.

Ben bu duyguları hissettiğim insanları anında hissedebiliyordum.Tahminime göre onlarda beni hissedebiliyordu yani onlarda benim onların doğaüstü yaratıklar olduğunu bildiğim gibi onlarda benim avcı olduğumu anlayabiliyor hissedebiliyorlardı.Yani tahminimce,hissedemiyor da olabilirlerdi.

Bu konuda çok fazla bilgiye ihtiyacım vardı.Bunu sormak için,bilgi açlığımı doyurmak için çok süpriz bir isim seçmiştim kendime ve hemen yola çıkmaya hazırlandım..

Onun yanına geldiğime oda çok şaşıracaktı..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BaşıboşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin