KAYIP YILDIZ

28 5 6
                                    

Evren, karanlık boşluğunda sayısız yıldız barındırıyordu. Bu yıldızların arasında, insanlığın geleceği için büyük öneme sahip bir yıldız, Sigma Prime, ışıldıyordu. Sigma Prime, Galaktik Federasyon'un sınırlarında yer alan, keşfedilmemiş dünyalarla çevrili bir sistemin kalbiydi.

Kaptan Aria Kade, Federasyon'un en genç ve en cesur kaptanlarından biriydi. Yirmi yedi yaşında olmasına rağmen, pek çok tehlikeli görevi başarıyla tamamlamış, mürettebatı tarafından saygı ve hayranlıkla anılan bir liderdi. Son görevi, Sigma Prime sistemini keşfetmek ve burada herhangi bir yaşam belirtisi olup olmadığını belirlemekti.

Gemi, *Eos*, Sigma Prime sistemine giriş yaptığında, Aria köprüdeki koltuğuna oturmuş, yıldız haritasını inceliyordu. Yanında, geminin bilim subayı Dr. Leo Finch ve güvenlik subayı Komutan Zara Lorran vardı.

"Aria, bu sistem hakkında çok az şey biliyoruz," dedi Dr. Finch. "Ancak sensörlerimiz gezegenlerden birinde yapay yapıların varlığını tespit etti."

Aria, gözlerini haritadan kaldırıp Dr. Finch'e döndü. "Yapay yapılar mı? Bir medeniyetin izleri mi?"

"Henüz emin değiliz," diye yanıtladı Dr. Finch. "Ama yapay oldukları kesin. Muhtemelen bir tür bina veya anıt."

Komutan Lorran, silahını kontrol ederek konuştu. "O zaman dikkatli olmalıyız. Bilmediğimiz bir medeniyetle karşılaşma ihtimalimiz var."

Aria başını salladı. "Haklısın, Zara. Ama aynı zamanda bu, büyük bir keşif olabilir. Hemen iniş ekibini hazırlayın."

*Eos*, yapay yapıların bulunduğu gezegenin yörüngesine girdiğinde, iniş ekibi hazırlıklarını tamamlamıştı. Aria, Dr. Finch ve Komutan Lorran, iniş aracı *Nova*'ya bindiler ve gezegenin yüzeyine doğru yol almaya başladılar.

Gezegenin atmosferine girdiklerinde, manzara nefes kesiciydi. Yüksek dağlar, geniş vadiler ve yoğun ormanlar arasında, antik görünümlü yapılar dikkat çekiyordu. İniş aracı, bu yapıların yakınında güvenli bir alan bulup indiğinde, ekip dışarı çıktı ve çevreyi incelemeye başladı.

Yapılar, zamanın aşındırıcı etkilerine rağmen hala sağlam görünüyordu. Büyük taş bloklardan yapılmış bu yapılar, bir zamanlar burada gelişmiş bir medeniyetin varlığını işaret ediyordu.

"Bu yapılar ne kadar eski olabilir?" diye sordu Aria, bir yapının duvarını incelerken.

Dr. Finch, elindeki tarayıcıyı kullanarak cevapladı. "En az birkaç bin yıl, belki daha fazla. Ama burada kim yaşamış olabilir?"

Tam o anda, bir ses yankılandı. Derin ve yankılı bir ses, yapılar arasında dolaşıyor gibiydi. Ekip, dikkat kesilerek etrafa bakındı.

"Bu ses de neydi?" diye sordu Zara, elini silahına götürerek.

Aria, ekibine güven veren bir bakışla, "Ne olursa olsun, buraya gelmemizin bir sebebi var," dedi. "Araştırmamızı sürdürelim. Belki de bu ses, geçmişin bir yankısıdır."

Ancak ekip ilerledikçe, bu gezegenin sırlarının çok daha derin ve tehlikeli olduğunu anlamaya başlayacaklardı. Sigma Prime, sadece keşfedilmeyi bekleyen bir gezegen değil, aynı zamanda bir sırlar ve tehlikeler diyarıydı. Aria ve ekibi, bu gizemi çözmek için her şeylerini ortaya koymak zorunda kalacaklardı.

---

İkinci bölümde neler olacağını merak ediyor musunuz?

Galaksi Yolculuğu - Sonsuz MaceraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin