Zen, Büyülü Kule'de çalışan şövalyelerden biriydi. Ayrıca, bildiklerini açıklamama yasağını kabul eden insanlar oldukları için onun ve Cardel'in kimliğini bilen birkaç kişiden biriydi.
"Zen."
"Bu çok fazla değil mi? Kule Ustası da sabah ziyaret etti.”
'İkinizin aslında farklı yemek tarihleri yok mu?' diye mırıldanma devam etti.
"Bir nebze."
"O halde lütfen benimle dağlara inin."
Zen kan verdiğinde iyilik isterdi. O bir büyücü bile değildi ama Jericho dağlarında denemek istediği başka bir şey daha varmış gibi görünüyordu. Bu nedenle Elysia konuşmalarının çok uzun olup olmayacağını merak etti.
Kolunu kaldırdı ve konuştu.
"Cardel'e söyle, meşgulüm."
"Bunu kendin mi yapacaksın?"
Elysia özensizce başını salladı ve dişlerini kaldırdı.
Beklendiği gibi tadı pek iyi değildi. Zen için üzülse de Cassian'la sıkışıp kaldığı için durum onun için daha da kötüydü. Elysia şiddetli açlığını çözdü ve parmaklarını şıklatıp Zen'e uyku büyüsü yapmadan önce hemen dudaklarını kesti.
"Teşekkür ederim."
Kanını emdiği için kendisini görünce kızardığını görmek istemiyordu. Sığ doygunluk karşısında içini çekti ve İmparatorluk Sarayı'na geri döndü.
Yatak odasına girer girmez vücudu sımsıkı sarıldı.
"Ah, ne zaman uyandın?"
"…Yaklaşık bir saat önce."
"Bu kadar uzun mu sürdü?"
Büyülü Kule'ye gittikten hemen sonra uyanmış gibi görünüyordu. O da hızlıydı.
"Bir süreliğine dışarı çıktım."
"Nerede olduğunu sorabilir miyim?"
"Sihirli Kule."
Küçük yalanlar söylemek istemiyordu. Bunun doğru olup olmadığını bilmese de Cassian yalan söyleyemeyeceğini söylerdi, dolayısıyla buna alışmıştı. Ayrıca, ya onun önünde yalanlar işe yaramazsa?
Elysia yüzünü ovuşturdu ve birkaç düğmesi açık olan gömleğinin biraz kısmını itti.
“Çıplak cildi daha çok seviyorum.”
Vücut dürüstçe tepki veriyor. Nasıl yorulmazdı? Çok geçmeden uzaklaştı ve yüzüne baktı.
"Cassian."
"…Evet."
Elysia onu öpüp adını bir kez daha haykırırken çenesini sıktı ve kaşlarını çattı.
“ Hımm? ”
"Yaralandın mı?"
"HAYIR."
"Kan kokusu alıyorum."
Hatta önceden su içmişti, nereden biliyordu? Cassian parmağıyla dudaklarını ovuşturdu. Daha sonra dudaklarını öptü ve ağzının her yerine sürdü.
“Ah, öyle mi? ”
“Yaralı değilsin. Bu garip."
Adam ona bakıp onu ölçerken Elysia gözlerini devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirosBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...