" Ah... annen bundan hoşlanıyor."
Cassian sanki umursamıyormuş gibi yumuşak bir ses tonuyla konuştu.
“….?”
“Şimdi ne söyleyebilirim!”
Elysia öfkeyle ona baksa da bunun faydası yoktu. Cassian onun yanına gitti ve onu kollarına kilitledi.
“İstemiyor musun? Sonra beklendiği gibi…”
“Yapma. Gerçekten çok sinirlenirdim."
Elysia gerçekten bunu söyleyecekmiş gibi elini ağzına götürdü. Aynı zamanda Cassian'ın gözleri kıvrıldı ve çok geçmeden bir şeyin avucunu yaladığını hissetti.
" Gerçekten mi! Daha doğrusu, sadece ikimiz olduğumuzda, ha?”
Başını salladığında eliyle ağzını okşadı.
“O halde yalnız kaldığımızda konuşma şeklimiz ve unvanımız sanki ustaya hitap ediyor…”
Dişlerini gıcırdatarak tekrar ağzını kapattı.
"Her neyse! Sadece sen ve ben kaldığımızda."
Bir süredir onları izleyen Cardel sanki bu duruma aşinaymış gibi içini çekti. O zaman bile tatmin olmamıştı ve sonunda ağzını açtı.
“Siz ikiniz beni göremiyor musunuz?”
"Artık sana daha net bakabiliyorum. Birden."
Cassian sırıttı ve Elysia'yı kollarına aldı.
“Peki babam şimdi ne yapmak istiyor?”
Cassian dudaklarını bir gülümsemeyle çekerken keskin sese güldü.
"Kardel."
"Evet."
"Bana sarılmak istiyorsan sarıl. Neden homurdandığını bilmiyorum."
Sözlerini bitirerek kollarını açtı ve Cardel'e baktı, isterse ona sarılmasını söyledi.
"Hiç de bile. Öyle değil."
Bu sırada Elysia onu itip vücudunu kaldırdı. Cassian tatminsiz bir yüz ifadesiyle elini uzattı ama o gülümsedi ve bir adım daha geri çekildi.
"Gidiyorum."
"Nereye gidiyorsun?"
"Elysia mı?"
Uzun bir nefes veren Elysia, İmparator'a hiçbir şey söylemeden gittiğini hatırlayarak ağzını açtı.
“İmparator'a gidip ortalığı temizledikten sonra geri döneceğim, o yüzden size iyi eğlenceler. Kavga etmeyin.”
"Elbette. Kavga etmemizin hiçbir yolu yok, değil mi?”
"Babamla kavga edemem."
Elysia başını salladı ve ortadan kayboldu.
* * *
Elysia'nın kayboluşunu izleyen iki baba-oğul arasında sessizlik devam etti. Cassian başını çevirdi ve kendisine bakmayan Cardel'e baktı.
"Kardel."
"Evet."
"Beni çok mu özledin?"
Bu sözler üzerine Cardel ona şaşkın bir yüzle baktı.
"Neden bu soruyu soruyorsun?"
"Çünkü bu yüzünün her yerinde yazılı, bu yüzden doğru olup olmadığını merak ediyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...