Yatak ve masa hemen kırılmıştı, diğer mobilyalar da farklı durumda değildi. Der elinden geldiği kadar sıkı oynasa bile muhtemelen böyle bir şey olmayacak gibi görünüyordu.
"Mobilyaları getirdiğimde güçlendirici bir büyü yapmam gerekecek."
"İstediğini yap."
Cassian yanıtladı.
"Kaç gün oldu?"
"Bilmiyorum. On gün? Daha uzun zaman mı oldu?”
“Cassian. Açım."
"Peki, bekle, ben getireceğim."
Elysia, Cassian'a sanki bunun ne anlama geldiğini sorarmış gibi baktı. Cardel gibi ona yemek getirmeyi düşünüyor olabilir mi?
"Kendim yiyeceğim."
“...Elysia.”
Söyleyecek çok şeyi varmış gibi görünen ona bakarken kaşlarını kaldırdı.
"Bir sorun, problem var mı?"
"HAYIR. Bunun yerine seni gördüğüm yerde ol.”
Bu sözler üzerine mutlu bir şekilde başını salladı.
* * *
"Erken çıktın."
Cardel, Elysia ve Cassian'a sert bir sesle bakarken, o da ofise bakıp sordu.
"Jen?"
“…Siz ikiniz onu birlikte yemeyi düşünmüyorsunuz, değil mi? Babamın aldığı kan miktarı şaka değil.”
" Ah , bir sorun var. Jen şu anda yalnız mı?”
Elysia sanki bunu hiç düşünmemiş gibi gözlerini kırpıştırdı.
"Aaron onunla birlikte ama... ikimiz de şimdilik aşağıda olacağız."
Aşağıya inmek istedi ve yüzünde oldukça kanlı bir gülümseme olan Cassian'a baktı. Onu kendin yemek ister misin? Öyle geliyordu.
"Anne."
"Ha?"
“Aaron... iyi olacak mı?”
Bunu soran Cardel, sanki endişeliymiş gibi ona ve Cassian'a baktı.
"Neden bahsediyorsun?"
“Ah, gerçekten. Belki annem bilmiyordur."
"Ne olmuş?"
“…Onu gördüğünde anlayacaksın.”
Elysia umursamadı ve yavaşça aşağıya indi. Bu sırada Cassian da yavaşça onu takip etti.
"Sen buradasın?"
Jen onu sanki yemek yüzündenmiş gibi donuk bir yüzle karşıladı ve karşısındaki koltukta oturan Aaron parlak gözlerle ayağa fırladı. Hiç duraksamadan Elysia'ya yaklaşan Cassian'ı gördü.
"Kule Ustası!"
“Ben Kule Ustası değilim. O rütbeye sahip miyim?”
Alışılmadık isme işaret eden Elysia, kendisine yönelik bu yoğun bakış karşısında tereddüt etti. Belki de Aaron'un ona aşık olduğu çok bariz olduğu için Cassian'ın kendisini tutan vücudunun güçlendiğini hissetti.
"O zaman bana adını verir misin?"
"Ne?"
Elysia bu cesur sözler karşısında sanki Cassian'ı yanında göremiyormuş gibi şaşırmıştı. Cardel'in bunu neden söylediğini artık anladığını düşünüyordu. Aynı zamanda Aaron'un boynundan ısırırsa ne olacağını da hayal etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...