Cassian heykelden bir an önce kurtulmak istiyormuş gibi görünüyordu ama heykelin görünümünden dolayı buna dayanamayacakmış gibi görünüyordu. Daha tuhaf bir şey çıkmayacağını düşündü ama sonra bir plak gördü.
Kayıtların çeşitli yerlerinde görülen ismine güldü.
“Reenkarnasyona uğramış Arbel'i bulmak…”
O korkunç bir plan yaparken Elysia da onun kayıtlarını inceledi.
Özel bir şey yoktu. İçeriği, Der'in hikâyesi ana odak noktası iken insan gibi görünmemesi ve başına bir şey gelmesi durumunda onu aziz yapma planının detaylı bir şekilde yazılmasıydı.
Arbel'in gerçek kimliği ortaya çıksa bile yardım etmeye çalışırken samimi olduğu görülüyordu.
Elysia minnettar olmak yerine önce bu tüyler ürpertici alanla ilgilenmek istedi, bu yüzden kayıtları yaktı ve heykeli yok etmeye başladı. Zorlukları bitirip onun koluna yaslandı ve bir sonraki varış noktasını düşündü.
"Bu arada Cassian."
Cassian cevap vermek yerine onu hafifçe öptü ve sözlerini bekledi.
“Yeteneklerinin ne olduğunu henüz bilmiyor musun?”
"Evet. Henüz değil."
Vampir oldukları anda içgüdüsel olarak yeteneklerinin farkına varmaları gerekiyordu ama Cassian şu ana kadar bunun ne olduğunu bilmiyordu.
Hiçbir yeteneği yok gibi görünüyordu ve ona şakalar yapmaktan zevk almasına rağmen ne olduğuna dair merakı her geçen gün artıyor, bunları bilmese bile hızlı öğrenen biri olduğunu söylüyordu.
* * *
Cassian tapınaktan çıktı ve elini Elysia'nın omzuna koyarak başkentin etrafında yürüyordu. Elini kısa süre önce aklına gelen bir anıya indirdi ve ellerini sımsıkı bir arada tuttu.
Beline sarılmak ya da elini tutarak yürümek daha doğaldı çünkü onun İmparatorluk Sarayı'ndaki, el ele tutuşarak yürümenin garip olduğu görüntüsünü hatırlıyordu.
Parmaklarının arasına girip onları birbirine kenetlerken Elysia'nın gözleri büyüdü. O kadar güzeldi ki dudaklarının yumuşadığını hissedebiliyordu. Ne düşündüğünü sorduğunda etrafına baktı ve ağzını açtı.
“Acaba ilk defa bu şekilde etrafta dolaşıyor muyum?”
Sözlerini anlamadığından başını eğdi.
“Zaman veya varış noktası kısıtlaması olmadan, arkadan takip eden kimse olmadan birlikte yürümek.”
"Gerçekten mi?"
Önceki hayatında sürekli işle meşguldü ve yatak odasından çıkacak vakti yoktu. Elbette bunu yatak odasında yapmaktan mutlu olurdu ama onun bundan hoşlanmayacağını biliyordu. Aynı anda Elysia, Cassian'a baktı ve ona bakmasını söylerken elini tuttu ve muzipçe gülümsedi.
“Cardell'le birçok şey yaptım.”
"Bunu kıskanıyorum."
Cassian bu tür bir tepki bekleyip beklemediğini görmek için cübbenin altına gizlenmiş yüzü inceledi. Elysia'nın yüzünde hafif bir gülümseme belirdi.
Elini tuttu ve bakışlarını kendisine çekti.
"Elysia."
"Ha?"
"Şimdi benimle yap."
Bir an tereddüt eden Elysia hiçbir cevap vermedi ve sadece başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...