Selammmm evet okunma sayımız 36 olmuş teşekkür ederim ... bu bölüm biraz tanışma , tanıma gibi olacak ama ilerleyen bölümler için çook güzel gerilim, kan, kaçırılma, silah vb. bölümlerim olacak o yüzden takipte kalın. seviliyoresiniz...
Geceyi aysız , bu kitabı yıldızsız bırakmayın
vee yorumlarda keşke şöyle olsa ilerleyen bölümlerde dediğiniz yerleri yazınız ona göre de ilerleyebilirim
Odaya girdiğimde dar ve kısa bir koridor karşıladı . Sağda ince ve uzun bir tezgah vardı ve mutfak malzemeleri...
Odaya biraz daha ilerlediğimde karşıda beni bir l koltuk sehpa ve televizyon karşıladı. sağa doğru döndüğümde ise karşıda çift kişilik dev bir yatak komodinler vardı.
Yatağın ucuna oturduğumda karşıda bir çalışma masası vardı ve kitaplık ama boştular galiba ben dolduracaktım.
Yatağın sol tarafında bir kapı vardı. Kapıyı açtığımda dev gibi bir banyo vardı. Bir küveti bile vardı.
Yüzümde büyük bir gülümseme oluşurken hızlıca yatağın sağ tarafındaki balkona geçtiğimde bir bayılacaktım. BU BALKONDA HAVUZ VARDI .Küçük ama tatlıydı etrafında 3 tane şezlong vardı. Yukarıdaki balkonlara baktığımda sadece 5 tane böyle balkon vardı galiba...
Odayı gezme işleminden sonra kapım tıklatıldı.Hızlı adımlarla kapıyı açtığımda karşımda uzun simsiyah giyimli bir adam vardı.
* Efendim rahatsız ettiğim için kusura bakmayın ben sizin yeni korumanızım adım Çağrı size her yerde ben eşlik edeceğim.* dedi ve elindeki bir valizi bana uzattı.
*Efendim burada kendi eşyalarınız var ,aileniz hazırlamış galiba * Ensesini kaşıda yaklaşık 30 yaşlarında vardı galiba ..
*Her neyse Atalay Bey ( ilk geldiğimizde odasına girip Rıza Soylu esprisi yapan ki orası muamma olan adam) sizin yerleştiğinizden emin olduktan sonra sizin alışverişi gidip ihtiyaçlarınızı almanızı ve bu akşamki partiye hazırlanmanız gerektiğini söyledi..* dedi.
*Tamam sağol Çağrı ben sana haber veri- ben sana nasıl haber vereceğim ?*
* Efendim ben hep burada duracağım sizinle çıkarım siz istediğiniz vakit*
Teşekkür ettim ve valizle içeri geçtim. Ama aklıma bir soru takılmıştı ailem nasıl bu valizi hazırlamaya benim gitmeme razı olmuşlardı anlayamamıştım ama elbet kokusu çıkardı.
Valizle yatağımın arkasındaki odaya girdim burası giyinme odasıydı. Hızlıca valizimi açtığımda küçük bir şok geçirmiştim.
Valizde sadece oyuncağım Oğuz ( adı dayısı ona aldığı için ve dayısının adı Oğuz olduğu için yani sorgulamayın) ve bir nottan başka hiçbir şey yoktu.
notta elbet bir gün yazıyordu . nasıl yani ne demek istemişlerdi anlanmadım .
Biraz suratım asılmıştı babamı özlemiştim ama ben onlardan vazgeçerek bu kararı almıştım artık her şey için çok geçti.
-----------------------------------------------
Hızlıca kapıdan dışarı çıktığımda Çağrı önce bana şaşkın şaşkın bakmıştı ama sonra kendine geldi ve elini öne uzatıp geçmem için yol verdi.
Hızlıca asansöre binip 0. kata bastı ve konuşmaya başladı
*0. kat giriş kattır dışarı açılır 1. kat yemekhane 2. kat toplanma salonu 3,4,5,6,7 ve 8. katlarda daireler 9. kat spor salonu 10. kat dövüş salonu 11,13,14 ustabaşları daireleri , 12. kat çalışma salonları ve 15 yani son katta plan odaları var orda yapılacak operasyonlar planlanır.*
Bilgileri anladığımı onaylamak için kafamı salladım ve dışarı çıktık.
Siyah bir araba geldi bu beni aldıkları ilk araca benziyordu . Araca bindikten sonra Çağrı nın telefonun sesi içeriyi doldurdu.
*Buyrun efendim... hıhı......tamam efendim ben kendisine söylerim...peki efendim iyi günler*telefonu kapattı ve bana dödü.
*Helin Hanım Atalay Bey akşam travma ölçümü ve test edileceğini söyledi hazırlıklı olacakmışsın*
Travma testi? yo yo olmaz olmamalı ama belki bu benim kaderimi belirleyecek bu yüzden kural 2 duygusuz gibi olmalıyım ( kural 1 risksiz huzur olmaz )
Yavaşça bir avm nin önünde durduk galiba buradaki işim uzun sürecekti..
--------------------------------------------
SANS-ABRİ nin önünde indikten sonra Çağrı ve ben elimizde dolu çantalarla içeri girdik.
Asansörde 8. kata bastım . Bir süre sonra 484 numaralı odanın önünde durduk .
* Teşekkür ederim Çağrı bundan sonrası bende * Dedim ve içeri girdim. Işıkları açtım parti için hazırlanmalıydım .
Bir sürü kitap ve çantalar dolusu kıyafet almıştım eee bana teşekkür olarak 13 milyon verilmişti harcamayayımda ne yapayım ama çok harcamayayım belki sonra kendime lüks bir villa alırım.
Kendi kendime düşünceler içerisindeyken yatak odama gelmiştim ki başımdan aşağı kaynar sular dökülmesiyle çantalar elimden düştü.
Yatağımın üzerinde Oğuz ve eline bantlanmış kanlı bir bıçak vardı yanında ise bir not.
Yavaş adımlarla ilerledim ve notu elime aldım notta ELBET BİR GÜN SENİN SONUN DA GELECEK yazıyordu .
Ben ki gecenin ayı , ayın yıldızı aradığı , benimse umudu aradığım bir hayatta benden kim ne ister ki.
-----------------------------------------------------
voooooooo selammm dostlar iyi miyiz sonlarda biraz kendimi kaybettim gibi oldu ama olsun bence bu bölüm biraz daha güzeldi ama sıradaki bölüm bir harika olacak bu yüzden takipte kalın evet bu bölüm soru yok bir sonraki bölüme saklıyorum . Lütfen beni takip edin, yıldızlayın ve ilerleyen bölümlerde lütfen şöyle olsun diye yorum yapanları bölümlerimin yanında parantez içinde adlarını da yazacağım . sizleri seviyorem bayss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIN ANAHTARI
ActionYaşadığınız sokakta birden kaçırılsanız ve bir anda kendinizi ajanlık okulunda bulursanız ne olur. Henüz 13 yaşındaki Helin kendini bir anda böyle bir hayatta bulur . *Bu karar hayatınızı karartabilir * dedi adam. *Olmayan bir hayat ne kadar karara...