ivitt
Şimdi sungiem zorbalık görmek zorunda😭
Okula gidiyordum.Servistekileri dinlemek zorunda kaldım tabii.Okula geldiğimde arkamdan bir sopa sesi duydum.O ses ile yere yığıldım.
Ayilinca kim olduğunu anladım.Jk,tae,soyeon du.Soyeon'un sesini duydum:
"Ooo okulun surtugu gelmis"
Zaten ailemden dayak yiyordum birde bunlarla mi ugrasicam ben"Hey hemen onu rahat bırak!"
Bu seungminin sesiydi.Cok mutluydum. Sonra bir vurma sesi duydum.Baktigimda changbin tüm zorbalari yere yigmisti.Kalkip göbek attıktan sonra revire gittik ve yaraya baktirdik.Sonra derse girdik.Ders Soobin hocanın dersiydi.Sonraki ders ise Lia hocanın dersiydi.Soobin hoca en sapik olanlariydi.Beni yanına çağırdı ve sınıfın çıkmasını istedi.Bizimkilerden hepsi çıktı ama biri çıkmadı.Minho.O bir yere saklanmış bizi izliyordu.
Soobin hoca bir anda göğsümü ellemeye basladi.Resmen taciz ediyordu.Sonra daha da abarttı.Minho onun karşısında oturuyordu.Hemen kalkıp Soobin hocanın üstüne atladı.Bende o zaman tokat yapistirmistim ve minho üstüne atlamıştı.Hickira hickira ağlıyordum.Minho bana "iyi misin sincabım?" Dedi.SİNCABİM DERKEN NE DİYO BU PUŞT?neyse beni kurtardı en azından.
Tüm olanları anlattım.Herkes şok oldu.Zaten Soobin hocayida attirdik.Ellilik konuştu.
"Eve gidince giyinip bir yere mi gitsek?"
Kafamı hayır olarak salladım.Eve gittik ve gruptan mesajlasmaya başladık.Salça Jisung
JİSUNG:
Şu grubun adını değiştirin artık AmkChangbin:
YOOOOK
Chan:Kesin bı aw yalı çapkını izliyom
Hyunjin:OHA DEDOS YALİ CAPKİNİ İZLİYOR DEDOS CAPKİN
Chan:
Kes moruk
Minho:
nys fazla yazmayin evi toplayak
*7 kişi tarafından görüldü."HEHEHEHEHEHE
evet fici burda bitircek biliyom iğrenç bir fic neyse good byee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALCA JİSUNG/minsung
Science Fictionyine yangınlar yine ben diye bir ficten uyarlanmistirr