13.Bölüm

21 2 24
                                    

Poyrazı yanıma alıp arabanın arka tarafına geçip yere eğilmiştik. Herkes atış atmaya başlamıştı. Köyden bizle gelen kişileri yanımıza almıştık şuan en güvenli yer burasıydı. " ateş timi konuşuyor acil hava desteği lazım pusu kurmuşlar,zor durumdayız mühimmat eksiğimiz var " dedi Emre.

Komutanım sayıları çok fazla burdan çıkmamız zor olucak " kimse boşa atış atmıyor mühimmat sayımız çok az.

"Batu bombaa" diye bağırdı Mert. Batuhan hadi Öyle bir yere atki sayıları azaltalım. Batunun attığı bomba tamda istediğimiz gibi gitti.

" komutanım arka taraftan 4 araç daha geldi ve son 3 şarjör" dedi Ada. Poyraz elleri ile kulaklarını kapatmış kendini korumaya çalışıyordu.

Poyrazın korkmaması için bir yandan sohbet ediyordum. " aşkım burdan çıkınca ne istersin neler alıyım sana" " bana çıkolata dondurma ve Türk bayrağı alın, bayrağımı odama asıcam" sen yeterki iste birtanem ben sana bin tane bayrak alırım.

" son 1" " bitti" " bitti" herkes sırayla kalan şarjör sayısını söyledi, herkes birbirine bakıyordu. Mert " tim, şartlar ne olursa teslim olmak düşünülemez" herkes çıkarsın bıçakları" belimizden çıkardığımız silahlarla gelmelerini bekliyorduk.

Sayıları çok fazlaydı, burdan çıkmamız zor olucakdı.

"Telsiz 2, pilotunuz Yunus konuşuyor sıra bende ateş timi sadece izleyin"

"Aslanım be biz bitti demeden bitmez hadi oğlum" dedi Emre

Attıği bombalarla tek tek herkes ölmüştü. Arabalara binmek için ayağa kalktığımızda poyrazı kucağıma alıp Nisanın yanına gittim.

Yerde yığılı kalmış fakat ölmemiş olan bir adam vardı. Sağ taraftan aldığı silahla ateş etmeye başladı.

Kurşunun nereye geldiğini anlamaya çalışırken elimden kanlar akıyordu. Akan gözyaşlarıma hakim olmaya çalışıp nolur ben vurulmuş oluyum.

M-Murat ben vuruldum dimi dedim ama kimse cevap vermiyordu. Suat abi yanıma koşarak poyrazı kucağımdan aldı hemen yere yatırıp nabzına baktı. " komutanım ayağından vurulmuş kanaması çok fazla kalp mesajı yapmam lazım" yanlarına gidip dizlerimin üstüne çöktüm. Poyraz aşkım hadi kalk acımıyor dimi canın hadi eve gidelim "
" olmuyor kalp mesajı işe yaramıyor" nası yaramıyor Suat abi yaparsın sen kurtar çocuğu diyerek koluna vuruyordum. Elini poyrazdan çekip "maalesef Yapılacak bişey yok,poyraz şehit oldu"...

Poyraza bakarak sadece ağlıyordum.
Ona sahip çıkamamıştık...Meryem gel , Poyrazın ailesine haberi vermeye gidicez kendini topla". B-ben gelememki nası veririz böyle bir haberi mahvolurlar " Meryem kendine gel biz askeriz böyle şeylere alış"

Suat abinin kucağında duruyordu bacağına gelen kurşun için bir şey bağlamışlardı. Ama hala kanlar akıyordu

Normalde poyrazın aileside burdaydı fakat onların tedavisi dün bitmişti poyrazda gitmek istemeyince hemde tedavisi bitmemişti burda kalıcaklardı. Ailesinin cenazesi olduğundan poyraz hastanede kalıyordu.

Arabada büyük sessizlik vardı. Az kalmıştı, nerdeyse gelmek üzereyiz. Suat abi ve Batuhan Poyrazı hastaneye morga götürmüşlerdi.

Arabadan inmiştik, kapının önünde bekliyorduk. Adanın elinde Türk bayrağı vardı ondan ben rica etmiştim. Poyrazın odasına asıcaktık.

Hazırsanız Basıyorum. Kapıya vurduğum anda gözyaşlarımı silip boğazımı temizledim.

Kapıyı annesi açmıştı. Akan gözyaşları ile " n-noldu Beratıma bişey mi oldu" Berat poyrazın abisiydi galiba oda askerdeymiş

Ateş TimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin