Helloooooo 3. Bölümde geldi okuyanlar var ama oy atmıyorsunuz nideeeeeeeeen lütfen oy atmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalarrr.
Beni odasına soktuktan sonra arkamdan kapıyı sertçe kapattı.
"Eveeeet sec bakalım"
"Hangi tür okuyorsun söyle de bulmaya yardım edeyim"-Şey hem polisiye hem de romantizm okuyorum.
"Güzel ben de o tür okuyorum"
"Bekle konusu çok güzel olan bir kitap vereceğim sana"Ardından baran kitaplığa bakındı.Ve sonunda buldu gercektende milyon tane kitap vardı amk ben olsam bende bulamazdım.
"Bak bu romantizm buda polisiye. Nasıl"
-Güzellermiş (Bu çocuk salak mı bilmiyorum ama daha kitabı okumadım nasıl olduğunu nerden biliyim)
"Peki al bunları" dedi ve beni kolumdan tutup yatağa oturttu.
Baran sabahki baran değildi. Gerçekten sesi daha masum ve sakin çıkıyordu.
Kitaplara bir göz attım fakat belime dolanan bir elle irkildim. Bu baran'ın eliydi ve tuttuğu belimi kendisine yakınlaştırmaya çalışıyordu. En son sırtımı ve belimi okşamaya kalktığında aniden yataktan kalktım.
-Ben artık gidiyim hem geç oldu uyursun sende.
"Tamam yarın sabah görüşürüz ufaklık"Odadan çıkmıştım baran o kadar gıcıktı ki alt tarafı aramızda 5 yaş vardı aslın baktımda fazlaymış ama olsun bana ufaklık demesine neden deil bende ona zürafa mi diyeyim yani.
****
Gözümü açtığımda güneş ışınlarının bütün odama yayıldığını fark ettim. Zar zorda olsa yatağımdan kalktım, üstümde pijamalarımla vardı kış mevsimindeydik ama bana sıcak geldiğinden evde şortla geziyordum.
Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indiğimde annemle onur amcanın olmadığını onların yerine baranı gördüm.
-Baran, annemler nerde.
"Ahh... sana söylemediler mi onlar iş için yurt dışına çıktılar. Gerçi ben alıştım babam hep çıkar ama seni bilmem"-Offff gerçekten mi ya evde tek mi kaldım şimdi ben.
Sinirden Ayakta tepinirken. Baranın beni baştan aşağı süzdüğünü ve gözlerinin kalcama kaydığını fark ettim ardından yemek masasına yaklaşıp sandalyemi çekerek oturdum. Masadaki süt ve gevreyi alarak benim için ayrılmış tabağı aldım ardından tabağın içine süt ve gevreyi döktüm.
Baranın beni yemek yerken izlediğiniz farkındaydım bunun yüzünden rahatça yemekte yiyemiyordum. Biraz yedikten sonra tabağımı yıkadım ve salona geçtim.
Baranın bana verdiği sanırım türü romantizm kitabı okumak için koltuğa oturdum.
Odaya bir anda baran girdi.
"Akşam arkadaşlarla club' e gidicez haberin olsun"
-Ne hayır ya ben evde tek kalamam.
"Sen çok olmaya başladın ufaklık. Kapa çeneni!"
-Asıl sen kapa ZÜRAFA!
Sınırı yüzünden belli olacaktı ki yanıma hızla gelerek kolumu tuttu ve beni sürüklemeye başladı.
-Ya bıraksana beni.
"Sus! Cezanı çekeceksin.
Beni arka bahçeye götürüyordu fakathava yağmurluydu ne yapacaktı bana. Hızla kolumu tutan ellerinden kurtulmaya çalışsam da işe yaramadı. Bahçenin kapısını açtı ve beni bahçeye fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİ 18+
Lãng mạnAnnem tarafından üvey babamın evine götürüldüm orada bir üvey abim vardı ilk başta birbirimizden nefret duyardık ama sonuçların bu kadar ilerleyeceğini nerden bilebilirdim ki.