on sekiz

47 4 9
                                    

Firuze, Sezen Aksu

,,

Güneş göğe karışırken korkular, fırsat bilip insanı tavaf edermiş. Korkulara engel bulmak, okyanusta bina bulmaktan zor olurmuş. Korkuların esiri olanlar, kahraman bulmak için çabalarken korku onları yavaş yavaş yer bitirirmiş.

Kimi zaman korku, ölmek veya basitinden böcek olur. Kimi zaman ise bir çocuğun kalbinde, yalnızlık korkusu olur.

Yalnızlığa her zaman başka bir şey mi sebep olur?

Bazen insanlar, bizim yüzümüzden gitmez mi?

Söylemeseler de, insanların sevmediği birçok davranışımız var. Bir hareket, bir kelime bile onları bizden uzaklaştırabilir.

“Hiç ayrılmayacağız” ,bu mümkün mü?

Bir kişiye bağlı yaşamak, “hep beraber olacağız” demek bu kadar kolay mı?

Sözler, ağzımızdan kolayca çıktığı kadar da zor tutulmaz mı?

Bir kişiye bakış açımızı hep aynı tutabilir miyiz?

Belki o ya da bizim bakış açımız değişir, o zaman da hep beraber mi kalacağız?

Yaşlandığımızda hâlâ yakınsak, pişman olmayacak mıyız cidden?

Eminim, beni o enkazın altında bulsaydınız koşa koşa kaçardınız. Çok gençken ve tüm hayatım futbolken, bırakmak zorunda kaldığımda beni görseydiniz, kaçardınız. Yine de bunun yerine bana,o zaman izin  verseydim yanımda olacağınızı söyleyerek vicdan rahatlatmak, eminim daha iyi hissettiriyordur.

Biliyorum, kolay geliyordu. Yapmayacağımız şeyler için şu şöyle olsaydı yapardım, demek.

(...)

Eski arkadaşlarla tekrar karşılaşmak, düşünüldüğü gibi eski mutluluğu geri getirmez. Düşüncede eski arkadaşken yaşanılan şeyler, gülünen cümleler yine aynı hissi tattıracak gibi gelir ancak böyle olmaz. Uzun zaman boyunca konuşmadığınız bir arkadaşınıza yine aynı samimiyetle yaklaştığınızda -aptal değilse- ne yapacağını şaşıracaktır sonuçta zaman geçer, insanlar değişir.

İnsan değiştikçe eski kendisinden utanır, yaptığı aptalca davranışlar daha çok gözüne çarpar. İşte tam olarak böyle bir şey ancak bitik bir adam yaratabilir. Kendisi tarafından bile desteklenmeyen bitik adamlar, çevrede yalanlayacak hisler aradıkça insanları kırmaktan çekinmezler.

Kendiniz tarafından bile sevilmediğiniz zaman insanlar yapmacık, mide bulandırıcı gelecektir. Yanınızda olmaya çalışan insanlar bile midenizi bulandıracaktır.

Ve ben, sahte üzüldümleri kabul etmediğim gibi gerçek yardımları da etmiyordum. Bunu yapacak ne yüze ne de takate sahibim.

 

,,,

Duzwltmeye ve karakterin icine inmeye calisiyorum 😔 sanirim konuyu da fazla uzattim

Suslu cumleler kullanmayi birakmalihim

Tekrar Yap.|VkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin