Bugün okulun birinci günüydü.Sonunda son senem artık üniversiteye gitmek istiyorum.okul kapısından içeri girdim ve bahçeye doğru ilerledim .Etraf çok neşeliydi .Yeni gelen 9. Sınıflar çok heyecanlıydı.Biraz göz gezdirince en yakın arkadaşım esmayı gördüm ve selam verdim oda yanıma yaklaştı ve sarıldı.Bende ona sarıldım ama uzaktan çünkü sarılmayı ve öpmeyi sevmem sınıfa doğru ilerledik koridordan geçerken elime elma aldım ve yemeye başladım sınıfa girince morelim bozuldu çünkü hiç sevmediğim sınıf arkadaşım Merve vardı. O kızdan bir türlü kurtulamadım gitti. 9.sınıftan beri aynı sınıftayız hep beni kıskanıyor . ikimizin de en sevdiği ders tarihti ne zaman sınavdan yüksek alsam delirirdi.Uzun lafın kısası düşmanındı. Sırama doğru ilerledim ve oturdum Esma da hemen arkamdaki sırada otururdu . Esmayla da 9.sınıftan beri arkadaşız ve aynı sınıftaydık. Ben alan tercihi verirken eşit ağırlık seçtiğim için o da benimle aynı sınıfa girmek için eşit ağırlıkçı olmuştu.Çok iyi anlaştığımız için hep çok konuşurduk . 9. Sınıftan beri hep sınıf hocamız olan Mehmet hoca hep bizi ayrı otutururdu . Ama yine de konuşurduk .Benim için dünya bir yana Esma bir yanaydı. Kan kardeşim ulan. Esmayla konuşurken iki çift mavi gözün bana baktığını gördüm ve oraya yöneldim bu kimdi ? Onu hiç görmemiştim . Uzun boylu , siyah saçlı , orta kiloda bir çocuktu. Yüz hatları çok güzeldi. Sanki Kore dizilerinden fırlamış gibiydi. Hemen Esmaya yöneldim "Esma şu çocuk kim ?" Esma çocuğa baktı ve "bilmem tanımıyorum herhalde yeni tıransfer olmuş " Ne transfer mi olmuş neden ki? Acaba diye düşünürken Esma bana baktı ağzını yamultarak "kesin kötü bir öğrenci yoksa neden okul değiştirsin ki ?" Ben esmanın söylediklerini düşünürken arkadan biri gözlerimi elleriyle kapatı arkamı döndüğümde çok şaşırdım bu bizim komşunun kızı Nilay dı . Bizim okula gelmiş çok mutlu oldum ve sevindim . O benim küçüklük arkadaşımdı ve şimdi aynı okuldayız . Amanın ben ,Esma, şimdide Nilay olduk mu biz şimdi üç silahşörler . Biz sarılırken yani ben biraz uzaktan sarılırken ,Merve'nin bize olan bakışları gözümden kaçmadı. Nilay yanıma oturdu ve Mehmet hoca sınıfa girdi . Yoklamayı aldıktan sonra sınıfa yeni gelen Nilayı çağırdı. Nilay tahtaya çıkıp kendini tanıtı ve yerine oturdu. Sonra hoca yeni gelen çocuğu çağırdı . Çocuk tahtaya çıktı. Esmanın dediği gibi kötü bir çocuk olabilir- miydi ? O kendini tanıtırken ben onun konuşmasına değil, turkuaz mavisi gözlerine odaklandım bir insan nasıl bir gözde kaybolanilir, ona bakarken sanki onun hözü okyanus bense yüzen bir balina... Konuşurken gözleri gözlerime deydi ve ben ne yapacağımı bilmez bir halde gözümü devirdim ve pencereden dışarı baktım . Yağmur yağıyordu ne kadar güzel...önüme baktığımda Mehmet hoca tahtaya birşeyler yazıyordu peki o nerede ? Arka sıraya baktım ordaydı. Tarih dersinde, hoca sınıftayken o kitap okuyordu acaba ne okuyor ? Çok tuhaf acaba nasıl biri ... Hoca dersi anlatıp gitti . Teneffüs oldu biz üç silahşörler dışarı çıktık biraz yağmurun altında ıslandık . Yağmur kokusu çok hoştu . Dünya ne kadar tuhaf bir yer ve ne kadar güzell... Son derse gelmiştik yağmur yerini turkuazlı semalara bırakmıştı . Dersimiz beden eğitimiydi. Kızlarla giyinmeye gittik benim üzerimde Beşiktaf forması , esmanın üzerinde beyaz krop ve nilayın üzerinde de BTS tişörtü vardı. dışarı çıktık bizim sınıf daha inmemişti sadece yeni gelen çocuk Ateş vardı. Gerçekten de ateş gibi yanıyordu. Saçları rüzgarda savruluyordu . Penceredeki kızlar hepsi ona bakıyordu daha ilk günü ama kızların kalbini kazanmıştı kerata ☺️. Beden hocası bizi o güneşte o sıcakta okul etrafında sekiz tur atırmıştı. Zalım hoca acıması yok bu adamın aman neyse bu sayede kilo veriyorum . Çok yorulmuştum bankta oturuyorduk kızlarla o sırada banka toprak geldi . Toprakla 11. Sınıfta tanıştık kardeşim gibi severim iyi çocuktur kendisi. Topraya baktım ve "ne oldu iyi misin ?" Diye sordum halı fenaydı terler içinde kalmıştı."iyim ama bu yeni gelen çocuk çok iyi basketbol oynuyor beni baya zorladı. Ama iyi çocuk 40 yılık arkadaş gibiyiz."toprak bunu söyledikten sonra onun sosyal biri olduğunu anladım zaten aksini yansıtmıyor. Zil çaldı Esma servise binip eve gitti. Ben ve nilayın evi okula yakın olduğu için yürüyerek gidicez.Nilay kantine su almaya gitmişti hala gelmediği için onu bekliyordum o sırada çantamı bankta unutuğumu fark edip banka doğru koştum hızımı alamayıp yere düştüm ve dizim de küçük bir kesik açıldı . Tam ayağa kalkacaken bana uzanmış bir el gördüm arkadan parlayan güneş yüzünü görmemi engeliyordu . Başımı eğdim ve "Sen kimsin " dedim . O sırada oturdu ve bana bakarak "Ben Ateş iyi misin ?"dedi. O sırada bana yaklaştı ve elinin içinden yara bandı çıkartı. Ona baktım ve biraz gerildim o sırada bana baktı ve "iyi misin diye sormuştum ama " ona bakmadan ve utangaç bir şekilde "iyiyim teşekkürler"dedim Bacağımı biraz kendine doğru çekerek yarabandını yapıştırdı. Çok tatlı bir yarabandıydı üzerinde güler suratlar vardı şok şeker. Ayağa kalktı ve elini uzatı bende onun elini tutum ve kalktım.
Ona baktım "bu gün için teşekkürler" dedim oda yerdeki çantamı kaldırıp bana verdi ve
"Rica ederim " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURKUAZ
ChickLitBir tarafta Yakışıklı bir ateş Diğer yanda güzeler güzeli Asya 💅 Bakalım bu ikili bize neler yaşatıcak???👫