Демон з добрим серцем

7 1 0
                                    

  Колись, жив собі маленький демон. Він не був схожим на інших демонів. На відміну від них, у нього було дуже добре серце. Маленький демон часто допомагав тим, хто потребував допомоги. І коли він виріс, то всеодно продовжував це робити.

  Його батька-короля Ада, це дуже сильно злило. Він всіма способами намагався зробити так, щоб серце його сина-демона почорніло. Але всі його спроби були марні. Демон з добрим серцем продовжував робити добрі справи, не дивлячись на погрози батька.
  І тоді, король Ада вирішив-підіслати до свого сина самого злого, коварного та самозакоханого демона.

  До цього часу демон з добрим серцем завів дружбу з ангелом. Ангел виявився дитям короля Рая. Королю Рая не подобалося, що його дитя знаходиться поруч з демоном. Але ангел, не дивлячись на заборони батька, часто проводив час з демоном. Ангел вірив, що колись, демон з добрим серцем повністю перейде на світлу сторону.
 
І все б так і сталося, якби не самозакоханий демон.
  Самозакоханий демон всіляко намагався влитися в довіру демона з добрим серцем, але в нього це поки що не виходило. У доброго демона виявилося занадто велике серце, щоб піддатись спокусі.

  Йшов час.
  Демон з добрим серцем і ангел домовились зустрітись на галявині, щоб провести час разом. Але ангел не з'явився. Демон довго його чекав. Але ангел не приходив. Демон кожного дня сидів на галявині з надією побачити там свого друга-ангела.
-Як він міг мене покинути?-було в голові у демона кожного разу, коли він приходив на порожню галявину.
  До доброго демона став приходити самозакоханий демон, і намагатись завести розмову, але демон з добрим серцем не відповідав. Можна сказати, у демона з добрим серцем не залишилося в серці нічого, крім порожнечі та печалі.
  Самозакоханий демон бачив як боляче його собрату, тому він перестав намагатися затемнити його розум. Замість цього, він всіляко намагався зробити так, щоб добрий демон хоч трошки посміхнувся. Він робив це не для маніпуляції, а щиро. Демон з добрим серцем це відчув, і демони завели дружбу.

  Демон з добрим серцем вчив самозакоханого демона робити добрі справи. Самозакоханому демонові це не подобалося, але він хотів бути з добрим демоном, і тому вирішив змінюватись.
  Демон з добрим серцем навчив його робити добрі справи.

  Демони дуже сильно прив'язалися один до одного, і ця прив'язаність зовсім скоро
переросла в кохання.

  Якось, коли два демони прогулювалися, з'явився той самий ангел. Ангел клявся, що в нього були вагомі причини, через які він не міг бачитись із демон з добрим серцем, але демон не захотів його навіть слухати.
  Ангел сильно розізлився. І тоді він задумав клварниц план. Якось рас, ангел підстеріг самозакоханого демона, і встромив ножа в його серце, яке навчилось битись. Після, вирізав серце, і зник назавжди. Демон стік кров'ю, і помер.
  Коли демон з добрим серцем знайшов свого коханого, він не знав куди дітися від горя. Він дуже довго плакав над тілом самозакоханого демона. І в кінці, не витримавши, демон вирізав своє серце, поклав в руку своєму коханню, впав поруч і помер, поряд із своїм коханим.

  Ця нещаслива історія кохання розповідає: що не всі, хто здаються поганими, такі і є. Що кохання може змінити навіть найзлішого демона, тільки заради того, щоб бути разом із своєю половинкою.

🎉 You've finished reading Демон з добрим серцем 🎉
Демон з добрим серцемWhere stories live. Discover now