'6 [M]

83 4 1
                                    

Coktan Kendi Ustunude Cıkarmıs Ve Parmaklarını Goguslerimden Vajinama Kadar Gezdirmisti. Kafamı Yattıgım Yerden Kaldırıp Ona Baktım.

"JİMİN! SAKIN!"

Parmaklarını İcime Gondermeden Once Durup Bana Baktı Ve Sırıttı.

"Ne O? Parmaklarımın Tadına Bakmalarına İzin Vermiyormusun? O Zaman Bizzat Kendim Senin Tadına Bakacagım."

Hayır Hayır! Bu Dahada Kotuydu. Gozlerimin Genisledigini Fark Ettigi An Parmaklarını Alt Govdemden Cekti Ve Asla Durduramayacagım Bir Hızla Bacaklarımı Daha Cok Acıp Dilini İcime Gonderdi.

Hemen Bir Cıglık Kopardım. İstemsizce İrkiliyordum.

"Ngh..! Jimin..-! Durmalısın..-! Mh..-! Ah..-!"

İnlemelerimin Onun Bunu Devam Ettirmesine Daha Fazla Tesvik Ettigini Dusundum. Bu Yuzden Elimle Agzımı Kapattım Ama Hala Arada İnliyordum. Tanrım, Dilini Bu Kadar İyi Kullanabildigini Nereden Tahmin Edebilirdim? Bunu Daha Once Yapmısmıydı? O An Hic Birsey Dusunmemeye Karar Verıp Kendimi Bu Zevki Tatmaya Adadım.

Bir Sure Sonra Agzı Dolu Bir Sekilde Benim Seviyeme Yukseldi. Yutkundugunu Fark Ettigim An Kusmak İstedim. Yuzumu Burusturarak Ona Baktım.

"Sen Gercekten Delirmissin!"

"Beni Delirten Sensin, Sucu Bende Arama."

"Sacma Sapan Konusmayı Kes!"

"Hadi Ama, Boyle Bir Durumda Bile Yavru Bir Kopek Gibi Ayaklarının Ustunde Durmaya Calısman Komigime Gidiyor."

"Oylemi? Pekala Bu Kadar Yeter. Hem Beni Aglatacagını Soylemistin.. Hala Gozumden Bir Yas Bile Akmadı, Demekki Neymis.. Beni Aglatamazmıssın!"

"Hah.. Bunun Daha Bir Baslangıc Oldugunun Farkına Varamadın Demek."

"N-Ne..?"

I'll make you cry - winrinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin