part 10.

77 4 0
                                    

Taehyung pov

Ez a 9 hónap elég lassan telt el. A karácsonyt egyedül ünnepeltem Jungkook házában mindössze annyira tettem ki onnan a lábam hogy elmentem egy értelmetlen vacsorára a szüleimhez. Mióta Jungkook elment én kisebb depresszióba estem és volt hogy külömböző szerekhez nyúltam amit eléggé bánok. De megnyugodhattok nem lettem függő. Kemény 1 hónapja tiszta vagyok. De bírom. Jobban mint gondoltam.

A mai nap is csak egy átlagos napnak indult. Magányosan ebbe a nagy házba, barátok, megértö és segítő szülők nélkül. Mivel öket mikor a drogokhoz nyúltam elvesztettem és a nyáriszünetben egyáltalán nem is kerestek. Mivel senkim nem maradt és Jungkook is itt hagyott. Ő akit a legjobban szerettem itthagyott, így elég sokszor fordult meg az öngyilkosság gondolata a fejemben miszerint már nincs értelme élnem. Mai nap is azon gondolkodtam hogy vajon milyen lenne ha még itt lenne nekem Jungkook a barátaim és a szüleim, de nem sokra jutottam mert rájöttem hogy ma van az első nap a suliba a nyáriszünet után. Gyorsan összeszedtem magam és elindultam. Most is mint amit már 9 hónapja tűrök megvető tekintetek sokasága ez. Mindenki tudja hogy drogoztam mert egyszer beszívva mentem suliba amiért majdnem kicsaptak de szerencsém volt. Na de visszatérve mikor beértem a suliba barátaim sajnáló tenkintetével találtam szemben magam. Nem szóltak hozzám már jóideje miszerint ha hozzám szólnak ök is kitagadottak lesznek szval kurvajo baratok mit ne mondjak. Jungkook haverjai meg jó ha egy héten kétszer bejárnak suliba és a mai nap is olyan mikor ők nem hajlandóak bejönni. Egyedül Kay jött be aki azóta nagyon sokat változott. Nem olyan bunkó, erőszakos, perverz kis fasz és tökre törődik velem. Ha tud néha ír meg suliba is nagyrészt vele vagyok ha itt van amúgy meg egyedül. Ő segített részben leszoknom na meg a rehabos szval ja. Kayt nem érdekelte ha megvetön néznek rá mert velemvan. Ő volt talán az egyetlen aki velem maradt a nehéz időkben és ezért hálás is vagyok neki.

-Szia Tae!-jött oda hozzám Kay és ölelt szorosan magához- Gratulálok barátom kemény 1 hónapja tiszta vagy.-ölel még mindig majd mikor elszakad töllem nem tudom hogy ez hirtelen felindulás volt vagy mi de megcsókolt amit elég sokan végignéztek a suliból. Amikor elvállt tőllem alig bírtam megszólalni meglepettségemben.
-E-ezt most miért kaptam?-csak ennyit birtam kinyögni
-Hát ez ilyen gratulálás szerűség akart lenni.-vakarja meg kínosan tarkóját
-Oh. Oké?!-Kay kezemre fogott és elkezdett húzni az osztályterem felé mert már ígyis késésben voltunk. Mikor beértünk a terembe sok megvető tekintet fogadott. A tanár még hála égnek nem volt bent. Leültünk a helyünkre és pár másodpercel később mindenkinek szinte megszólalt a telefonja. Ja csak hogy tudjátok azóta csináltak egy Taehyung hater oldalt instára és rollam szoktak posztolni kínos vagy megalázó dolgokat. Kay elővette a telefonját mert mindig ilyenkor megnézi hogy mit raktak ki róllam mivel az oldal nyilvános így nem kell bekövetni hogy lássam a posztjaikat.
-,,Iskolánk egyik legdögösebb pasija a kis drogosunkkal csókolózik a suli folyosóján"- olvasta fel halkan Kay nekem a kép alá írt leírást ami kicsit bántott de mintha elkezdtem volna érezni Kay iránt az utóbbi időben és ez nem tetszik. Jo mármint nem mintha nem örülnék annak hogy szeretem csak egyszerüen még ennyi idő után is ha hasonló hejzetbe kerültem akár egy csók vagy bármi Jungkook jutott eszembe de mikor Kay megcsókolt Jungkooknak hült helye sem volt. -Hé Tae ne légy szomorú. Nem kell ezekkel a faszokkal foglalkozni csupán csak irigyek hogy velem vagy. -mondja majd nyom egy puszit az arcomra amit az egész osztály végignéz köztük a barátaim is én pedig úgy nézek ki szerintem mint egy frissen érett paradicsom.

Vége lett az órának és Kayal a folyosón sétálunk mikor a bejáratnál meglátunk egy nagyobb tömeget. Elis indultunk feléjük amit így utólag bár ne tettünk volna de mind1 is vissza a jelenbe. Szóval mikor odaértünk és átfurakodtuk magunkat a tömegen pont akkor parkolt le egy nagy fekete mercedes és szállt ki belőlle két ember. Személy szerint Jungkook és egy lány. LÁNY???!!!! ÉS JUNGKOOK???? MI TÖRTÉNT ITT AMÍG NEM VOLT ITT? Kayal értetlen fejjel néztünk egymásra mivel rohadtul nem értettük hogy mi van.

Enemies To Lovers     (TaeKook)Where stories live. Discover now