Hoofdstuk 4

937 31 3
                                    

Elizabeth's P.O.V.

Voor de 2e keer vanavond gierde de zenuwen door mijn lijf. Ik ga de rest van One Direction ontmoeten! Zayn vertelde me net dat hij niet zeker weet of ze al in het hotel zijn. Aangezien zij ook dates hadden. Nu zitten we in Zayn's auto onderweg naar het hotel.

"Heb je er zin in?" vroeg Zayn met een grote grijns op zijn gezicht. "Zeker weten! Dit is mijn droom!" Zayn grinnikte en schudde lachend zijn hoofd. "Dit is eigenlijk zo vreemd voor ons. We hadden nooit gedacht dat we ooit een fan zouden daten, maar managment vond dat dat goed zou zijn voor meer fans en succes. Eerst vonden we het niets, want we wilden de fans niet gebruiken. We dachten dat het niets zou worden, omdat jullie zouden blijven gillen of niets zouden zeggen van de zenuwen. En we dachten nooit voor een fan te vallen." Zayn glimlachte even naar me, maar daarna keek hij geschrokken terug naar de weg. Ik weet precies waarom. Waarom zei die: 'En we dachten nooit voor een fan te vallen.' Is hij dan voor een fan gevallen? Ben ik die fan?

Snel om een genante situatie te voorkomen zei ik iets. "Hoe bedoel je 'we'? Heb je de rest al gesproken dan? En.. wanneer?" "Toen jij naar de wc ging, whatsappten ik de jongens. Ik vroeg hoe hun date ging. Harry stuurde: s.o.s. Niall stuurde: waarom doen we dit ookal weer? En Louis en Liam stuurde beide dat ze hun meiden helemaal geweldig vonden!" Ik grinnikte in mezelf. Harry en Niall hadden een date met Melodie en Kathy. Die ik al niet mocht. En Louis en Liam met Daniëlle en Eleanor. Die ik super aardig vind.

"Wat zielig voor Niall en Harry. Ik had al een schietgebedje voor ze gedaan. Ze hadden een date met twee bitches." Zayn lachtte hardop en schudde zijn hoofd weer. "Gelukkig had ik de beste date." fluisterde hij. Aan zijn gezicht te zien was het niet de bedoeling dat ik het kon 

horen. "Wat zei je?" loog ik naar hem. "Nee niets. Ik zei niets. Beetje mompellen in mezelf." Ik keek hem met een vage blik aan, maar liet het rusten.

"We zijn er." zei Zayn na nog geen 15 seconden. Ik glimlachte van oor tot oor. Ik hoop dat ik mezelf net zo rustig kan houden als bij Zayn. Zayn stapte uit de auto en opende de deur aan mijn kant. "Gentleman." zei ik in een netjes accent toen ik uitstapte. Zayn grinnikte en sloot de deur weer. Ik draaide om naar het hotel en schrok. Dit was mijn hotel. "Is er iets?" vroeg Zayn toen hij mijn gezichtsuitdrukking zag. "Uhm, ik zit ook in dit hotel." Mijn stem stierf een beetje weg uit verbazing. Zayn keek me verwarrend aan. "Weet je dat wel zeker? Dat is tegen de regels. David regelt dat allemaal." Ik knikte en haalde mijn schouders op. Zayn kopieerde mijn acties en liep met mij het hotel in. Regels zijn er om gebroken te worden.

We werden vriendelijk begroet door de vrouw van de receptie en Zayn vroeg zijn sleutel. "1 sleutel voor kamer 406, alstublieft." De vrouw knikte en overhandigde de sleutel. Zayn bedankte haar en we liepen door naar de lift. "Zitten jullie allemaal in 1 hotelkamer?" vroeg ik toen we in de lift stonden. "Jep. Hoezo?" "Nou, jullie zijn met zijn met 5 man. Past dat?" Zayn lachte en zei: "Ze hebben hier ook hotelkamers voor 8personen." "Oh."

Het 'ding' geluid van de lift klonk en de deuren schoven open. "Ladies first." zei Zayn en hij stond als een ober. Ik schoot in de lach. "Je neemt je rol als gentleman zeker wel serieus hè." "Hey, ik bén een gentleman." Ik rolde lachend mijn ogen naar hem en gaf een duwtje. "Hey hey! Pas op voor hét pak!" Hij klopte zijn hand op de plek waar ik hem duwde. "Oké, ik doe wel even alsof ik dit niet gehoord heb." lachte ik.

We stonden precies voor de kamer en Zayn opende het. Hij prikte lachend in mijn zij. "Hey hey! Pas op voor dé jurk!" deed ik hem na. Hij stopte met lopen en stond stil in de deur opening. Zijn mond kreeg de vorm van een 'O'. "Beter sla je op de vlucht. Nu." Zayn kwam weer in beweging en rende achter me aan. Ik gaf een klein giertje en rende snel weg. "Je krijgt me nooit te pakken Zayn Malik!" "Moet jij eens opletten Elizabeth.. uh uh-" "THOMPSON!" riep ik terwijl ik hem onderbrak. Ik rende de hoek om de woonkamer in, maar knalde toen keihard tegen iets aan waardoor ik op de grond viel. "Auw mij hoofd." mompelde ik. Hey dit klinkt bekend.

Love & Revenge (A Dutch One Direction Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu