Belki de çoktan ölme vaktim gelmişti, kim bilir?
*
Gözlerimi araladığımda sabah olmuştu. Kafamda bir çok senaryo kurarak uyuyakalmıştım. Taehyung cidden niye böyle düşünüyordu bana karşı? Ben o kadar da iyi ve güzel değildim.. Aklını kaçırmış olmalıydı.
Odaya giren bedenle kafamı kaldırdım. Gelen Yoongi hyung idi?
"Yoongi hyung? "
"Konuşmamız lazım. "
"Konuşalım.. " Tedirgin olmuştum. Yatağa oturup tedirginliğimi fark etmiş gibi tebessüm etti.
"Tedirgin olma. Bak direk konuya gireyim. Taehyung delirdi. Çok ciddiyim delirdi. Senden önce de çatlaktı biraz ama bu sefer cidden delirdi."
"Nasıl yani hyung? "
"Bak şimdi, normalde Taehyung kimseyi umursamazdı. Şimdiyse seni umursuyor. Normalde olsa seni bırakmazdı, esir ederdi. Hatta öldürürdü. Ama seni öldürmedi ilk gördük ya seni. Çok rahat seni vurabilirdi vurmadı. Ben tam vuracakken silahımı tuttu. Kimseye izin vermedi. Peşinden geldik seni çok rahat yakalayabilirdik yapmadık, yaptırtmadı. Hatta tuvalette de aynı şekilde. Sadece tuttu ve öldürmeyeceğimizi söyledi. Sonra ise seni bayılttı. Buraya getirdi seni normalde olsa seni bağlar neler yapardı. Yapmadı. Şu an bu evin içinde özgürsün. Seni bırakmaya karar verdi Jungkook. Taehyunga neler oluyor bilmiyoruz ama neler oluyorsa senin etkin büyük olduğu kesin. "
"Ne..? "
"Neyse sen biraz dınlen ben sonra gelirim. " Tebessüm ederek omzumu sıvazladı ve odadan çıktı.
Taehyung benim için bunları mı yapmıştı cidden? Beni öldürebilirdi yapmadı. Tanrım...
Taehyung cidden bana aşık mı yoksa? Yok canım..
Ayağa kalkıp aşağı indim aşırı sıkılmıştım. Aşağıdan gelen gülüşme sesleri ile merakla hızla indim.
"Ya çok teşekkür ederim güzelim ya." Diyen Taehyung ile Yoongi hyung ile aramızda bakışma geçti.
"Rica ederiiim." Diyen çocuk ile Yoongi hyung ve Jin hyungun arasına oturdum.
"Merhaba ne oluyor?"
"Bak bu Jungkook. Jungkook bu da arkadaşım Mingyu. Bana edit yapmış."
"Anladım."
"Eee.." Diye konuyu değiştiren Hoseok ile Jin ve Yoongi hyunga fısıldadım.
"Hangi arkadaş arkadaşına edit yapar ve hangi arkadaş arkadaşına güzelim diye hitap eder?"
"İyi de hetero o." Diye fısıldadı Jin hyung.
"Heterolukla deneyimsizlik farklı Jin." Diye fısıldadı Yoongi hyung.
"Yoongi hyung haklı. Aşırı sinir bozucu durum bu arada."
"Siz ne fısıldaşıyorsunuz?" Diye sordu Jimin.
"Hiiiç." Diye cevap verdik üçümüz aynı anda. Jimin gülerek başını salladı.
"Neyse ben gideyimm." Dedi Mingyu ve Taehyung onu geçirmek için çıktı.
Mağaramda mutluyum.
------------
VARYA BENDE MAĞARAMDA MUTLUYUM. Allah rızası için diyin bana hangi arkadaş arkadaşa "aşkımmm,bebeğimm,güzelimmm" der? Veya hangi arkadaş arkadaşı "meleğimmm" ve "çiçeğimmm" diye kaydeder? Benim sevgilim ve arkadaşı etmiş veya hangi arkadaş arkadaşına editler yapar ve ateşle barut şarkısını koyar? Benim sevgilime yapıldı bir kaç saat önce. YA HAKSIZ MIYIM ALLAH AŞKINA? BUNUN GİBİ BİR SÜRÜ OLAY VAR SİNİRİMDEN DAĞI TAŞI SİKİCEM ŞİMDİ. YA BEN GAVAT MIYIM?
HAYIR ANLIMDA GAVAT MI YAZIYOR? GRUBUMUZDAN ÇIKTIM SİNİR KRİZİ GEÇİRMEMEK İÇİN YOKSA O "arkadaş" DENEN ŞAHSIN AMINA KOYACAĞIM
HAKSIZSAM HAKSIZSIN DİYİN
Neyse oy ve yorum lütfenn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Cause that's who I am|Taekook
FanfictionAnksiyete sorunu olan Jungkook ve onun kurtarıcısı Taehyung.