Sabah uyandığımızda birlikte bir dağa gitmeye karar verdik. Luis'i de chunseo ya bıraktım.
Birlikte kahvaltımızı edip dağa gittik.
Dağ; yama bir yer değildi gittiğimiz yere göre düz bir yerdi.
Bizde kahve almıştık kahveleri yapıp minho ile birlikte getirdiğimiz sandalyelere oturup sohbet ettik.
Birlikte ilk tanışma hikayemizi anlattık birbirimize.
Sonra ise;
Chier; minho ben şu bardakları akan su dan yikiyimda sende burda bekle tamammi
Minho; tamam güzelim
Ben bardakları yıkarken arkadan bir çığlık sesi geldi hemen koştum
Chier; AAAA!!! MINHO NERDESIN??????????
Minho; CHIER! KURTAR BENI LUTFEN!
Chier; minho nasıl takıldın o dağa of düşeceksin şimdi dur kurtaricam seni dayan!!!!!
Minho belliki sandalyeleri toplarken ayağını taşa takılmış ve dağ tepesinde asılı kalmıştı.
Chier; minho tut elimi. Minho çekemiyorum seni dur biraz daha dayan
Yarım saat boyunca minhoyu kurtarmaya çalıştım.
Minho bitik bir sesle; chier artık git ben burdan kurtulamıyorum.
Chier; SAKIN BOYLE CUMLELER KURUP BENI UZME KURTARICAM SENI BEKLE LUTFEN MINHO!
Minho; uğraşma lütfen.
Seni çok seviyorum düşünsene şimdi burdan düşüp ölsem seni hayatımın sonuna kadar sevmiş olucam..Diyip kendini bıraktı.
Chier SOK olmuş gözlerle yerinden bile kimildayamazken çığlıklarla ağlamaya başladı.
Chier'den
M-MINHO? DUSMEDIN DEMI????
EMINIM BIR YERDE DURUYODUR
diyip aşağıya baktığında üstü kanlar içerisinde minhoyu gördükten sonra çığlıklarla ağlamaya başladı.
Maalesef o gün minho öldü ve chier için vurucu cümlesi; " düşünsene şimdi burdan düşüp ölsem seni hayatımın sonuna kadar sevmiş olucam.."
SON.
(BIRAZ SACMA OLDU AMA OLSUN YENI HIKAYE GELCEKKKK)
AH BE MINHO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are just MİNE.
RomantizmMinho Hayatında ilk kez gördüğü Chier e aşık olduğunda onu elde edebilecek mi? Sanıyorum ki evet.