Kimsin Sen ?

12 1 0
                                    

38.Bölüm

~~~~~~~~~~~~

Evet bende kendimden bunu beklemiyordum ama bana başka seçenek bırakmamıştı. 

Gözlerim aynadan ayrılmazken şaşırtıcı derecede soğukkanlı bir şekilde yüzüme sıçramış olan kan damlalarını silip makyajımı tazelemiştim , Daniel'in bebeğinin cinsiyet partisine geldiğimde ellerime kan bulaşacağını asla tahmin edemezdim sonuçta her şey bir anda olmuştu. 

Neler olabileceğini düşünmeye başladım , ihtimaller nelerdi ; Bedeninde ki kurşunu çıkarıp hangi silaha ait olduğunu bularak benim yaptığımı öğrenebilirler miydi ? Sanmam çünkü silah bana ait değildi , Kameraların benim şirketime ait olduğunu düşünürsek görüntüleri silmek çocuk oyuncağıydı . Tek sorunum birinin beni görebilme ihtimaliydi ki lavaboya geldiğimde kapının önüne kullanım dışı tabelasını yerleştirip öyle içeriye girmiştim , birinin buraya gelme ihtimali yoktu. Sanırım her şekilde bu işten sıyrılıyordum. 

Arkamı dönüp karşımda ki cesede doğru ilerlediğim zaman garip bir şekilde midem bile bulanmıyordu, Cesede temas etmeden elimdeki silahı yanına indirdiğimde elimde eldivenler olduğu için kendime teşekkür ettim, yoksa bu iş daha berbat bir duruma gelebilirdi. Bir insanın canını almış olduğumdan dolayı kötü hissetmem gerektiğini biliyordum ama söz konusu kişi şirketimde arkamdan iş çeviren bir ajandı ve doğruyu söylemek gerekirse bunu yaptığım için pişman değildim , kendi sonunu kendi getirmişti. 

Gözlerim son defa aynadan yansımama değdiğinde bu olayın sadece bana özel olacağına dair kendime söz  verdim , tek tanık vardı ki o da bendim . Yüzüme eski gülümsememi kondururken tıpkı tetiğe basarken de olduğum  gibi rahat ve sakin bir şekilde kapıya yöneldim. Elim kapının koluna geldiğinde son kez arkama dönerek yerde kanlar içinde yatan Ellie'nin cesedine baktım. Böyle olmasını bende istemezdim ama şartlar böyle gerektirmişti , En başından beri Thomas'ı kullandığını üstüne üstlük Şirketimin dosyalarını kopyalayıp Kim olduğunu bilmediğim birine yolladığını nasıl fark edememiştim bilmiyorum.

 Gerçekten de sandığımdan daha Profesyonel birisiydi ve cidden harika rol yapıyordu ama bir yerde yanlış yapmıştı , benim değiştiğimi ve duygusallaştığımı sanarak büyük bir yanlış yapmıştı. O iyi rol yapıyordu evet ama ben ondan daha iyiydim. Sandranın anlattığı şu Thomas ile partide tanışan kızı hatırlıyor musunuz ? Peki size orada ki Ellie'nin bizim tanıdığımız Ellie olmadığını söyleseydim. Kafanızın karıştığını biliyorum ama merak etmeyin tabi ki mantıklı bir açıklaması vardı . Derin bir nefes alıp oradan çıktım ve kapıyı kapatarak ardımdan kilitledim, Kilidi kapının yanında duran gösterişli çiçeğin  toprağına gömdükten sonra hiç gelmemiş gibi geri döndüm.

Saatler Önce :

"Olmadı beğenmedim bunu görmüyor musun karnımın hepsini ortaya çıkardı hem çok dar ve-"  İşaret parmağımı dudağıma koyarak onu susturdum " Tatlım harika görünüyorsun neden bu kadar taktın ki elbiseye ?" dedim oturduğum sandalyeden kalkıp ona doğru ilerlerken , sandra benimle aynı fikirde olmadığını belli edercesine omuz silkince sıkıntılı bir nefes verip üzerindeki elbiseyi tekrar inceledim. Elbise beyaz , Göğüs dekolteli , uzun kollu ve bacak yırtmacı olan dar bir elbiseydi üstelik sandranın bedenine de tam oturmuştu . Neyini beğenmiyordu ki ?

" Ay yeter mızmızlanmayı kes artık , çok güzel oldun diyorum sana niye inanmıyorsun" dedim ellerimi belime koyarak . Tam bu sırada kapının tıklatılması ile Daniel'in boğuk bir şekilde çıkan sesini işittik " Hanımlar yaklaşık iki saattir o odadasınız , bir sorun mu var ?" Daniel'in iş dışında bana Sarah diye seslenmesine izin vermiştim ki bu aramızdaki ilişkiyi Patron ile Şoförden iki arkadaşa taşımıştı. " Dany, tatlım içeri gel lütfen " diye inledi sandra , Gözlerimi kapıya çevirdiğimde bir gömlek ile pantolon giymiş olan Daniel ile karşılaştım onu takım elbisesiz görmeye pek alışkın değildim. Sandra kocasına doğru bir adım atıp kendi etrafında döndü , Daniel yüzünde tatlı bir tebessüm ile onu izliyordu malesef sandra onun kadar mutlu değildi.

Kanlı ZaferHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin